- 915 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Çirkinlik ve Pişkinliğin Dozu Kaçtı
Ergenekon gerçek midir, yoksa bahane mi?.. Sırf sindirmek, susturmak, yıldırmak adına; birçok ordu komutanımızı, bilim adamımızı, yazarımızı sorguya alınmaları.. Mahkemelere çıkarılmaları..
Diktatörlük benzemesi...
Diktatörlükleri had safhaya vardı.
Bu gidiş hayra alamet değil!
Tamamen ATATÜRK, CUMHURİYET, LAİKLİK ve TÜRK düşmanlığı yapılmakta!!!
Bir yandan; Nazım Hikmet’e vatandaşlık hakkının geri verilmesi düzeni.. Diğer yandan; en olmadık kişileri “içeri almalar” olacak gibi değil.
Buna; ”Sağ gösterip, soldan vurmak” denir ki; yaptıkları zaten bu.
Haberlerde dikkat edeniniz olmuştur mutlaka.. Yanılıyor muyuz yoksa? Yanlış mı gördük!??
Kemal Günüz’ün evini arayanların ayakkabılarının markası neydi? “Bunlar, nereye hizmet ediyorlar” diye, sormuyorum.
Nereye, kime hizmet ettikleri belli çünkü.
Mustafa Kemal ATATÜRK’e “diktatör” diyenlerin kendilerinin diktatör oldukları apaçık ortada değil midir?
“Ülkeyi; sat, parçala, böl; Ordu ve halkı tarumar et, sindir” diyen birileri mi var yoksa?
Var ki; böyle yapıyorlar!!
Bunlar, durup dururken ortaya çıkmadılar.
“Türkiyeliyiz”, “Dersimizi iyi çalıştık da geldik”, “Ayaklar baş oldu”, “Daha önceki iktidarların yapamadıklarını yaptık” diyerek övünen bir şahsiyet(!?!) var.
Yahudi, Ermeni, Kürt kanını kaynatıp, kışkırmalarına göz yuman; Ağzından “Türk’üm” çıkmayan, “Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak” diyen biri bu şahsiyet..!
Anayasa’yı değiştirebilmek için açık arıyorlar!
Değiştirdikleri takdirde; “olacakları” düşünmek dahi istemiyorum!
Daha; “Çok korkunç şeyler” yapacaklarına.. “Kesin” gözüyle bakıyorum çünkü!
Esasında; sorgulanması, bulunması, çözülmesi, ulaşılması ve haddinin bildirilmesi gereken başka kişilerdir!!
Bu iktidarın mutfağındaki baş ahçıyı sorgulayıp, lokantanın sahibini bulup, krediyi kimden aldığını çözüp, aklı verene ulaşmak lazım ki; köküne kibrit suyu dökülsün.. Kurusun!
Geriye kalan “yalandan gerici zihniyete” sahip şahsiyetlerse mutlaka cezalarını çekeceklerdir!!
Bu böyle sürmemeli, bunlara “Dur” denmeli.
Gülizar Özlem SARAÇOĞLU
YORUMLAR
Bu bir yıldırma politikasıdır.Yazdığınız yazıya katılıyorum...Hukuk tek yanlı kullanılmaya çalışılmaktadır.Yapılan tutuklamalar hayra alamet değildir.Yarın için karamsar düşünmekteyim.Bir gün adaleti böyle yönlendirenlere bu hukuk gerekecektir mutlaka.Akıl ve vicdanı olan insanlar doğruyu er geç bulacaklardır...Yazan yüreğinize sağlık...RABATLI
Sayın Saraçoğlu ; Ergenekon konusu gerçekte karmakarışık bir bilmece ! Haklı olabilirsiniz ya da sonuçta şaşırabilirsiniz.
Aralarında gerçekten vatanseverliğinden kuşku duyulması çok zor olan kişiler olduğu gibi, Doğu Perinçek gibi,APO ile sarmaş dolaş görüntüleri bulunan,ne olduğu muamma kişiler de var..
Bir insanın Atatürkçüyüm,Cumhuriyetçiyim demesi yeterli değil. Karşılarında olduklarını, onlara haksızlık ettiklerini söylediğiniz kişiler de Allah,peygamber sözlerini ağızlarından düşürmüyorlar.
Sonunda birileri bizi aldatmaya çalışıyor ya, zaman inşallah doğruya vardırır adaleti ve bizleri.
Sanırım, bağımsız Türk yargısının, Cumhuriyetin savcılarınının emriyle yapılan, organize suç örgütü operasyonlarını kastetmiyorsunuz diktatorya derken?
İsnat edilen suçlar, yazılan çizilenler gerçekten korkunç ve bu suçlarla ilişkili olduğu düşünülen bu kişiler dilerim aklanırlar. Yoksa, bunlar gerçekten Atatürkçü, Cumhuriyet sevdalısı insanlar ise bu organize suç örgütlerine niçin bulaşmışlar sorusunun hesabını asla veremezler.
Suçlarını hala Atatürkçülükle, Cumhuriyetle vb. gizlemeye çabalayanlar da mahcubiyetlerini gizleyemezler.
Kendi askerini, kendi savcısını, kendi aydınını karışıklık çıkartmak için suikaste uğratan, medyadaki skt lardaki uzantıları eliyle üstyelik bu eylemlerini yine aynı amaçla başka bir kesimin üzerine atıp halk kalışmasına araç eden bir organizasyondan, çeteleşmeden bahsediliyor.Ciddi kanıtlar da mahkeme salonlarından medyaya yansıyor herkesin gördüğü gibi.
Ülkenin hertürden çeteleşmeden temizlenmesi, silkinmesi, pisliklerden arınması şarttır.Pisliğe kim karışmışsa artık.Bunu Atatürkçülüğü ile maskeleyenler varsa iki kez cezalandırılmalılar üstelik.Bir de Atatürke hakaretten yargılanmalılar..
işte herkes bunu yapmalı...
bu yıldırma
sindirme hareketine karşı korkmadığımızı göstermek adına
her ortamda düşüncelerimizi söylemekten kaçınmamalıyız
aksi halde çok geç olmuş olacak...
ama bir şeye inancım hiç sarsılmadı..
Türkiye Cumhuriyeti ilelebet paiydar olacaktır..
bu finali cumhuriyet kazanacaktır...
cesur bir yazı
tebriklerimle birleikte
sevgi ve saygılar
Türklerin ergenekondan yayılıp da Türkiye Cumhuriyetini
kurana kadar yürüdükleri tarihsel yolculukta
akla bilime demokrasiye fırsat eşitliğine
sosyal devlet, hukuk devleti ilkelerine ve atatürkün tanımladığı
ulus milliyetçiliği temellerine dayanan ve dünyada asla eşi ve benzeri olmayan bir Cumhuriyet
asla feda edilecek bir kale değildir.
Bu kale yıkılırsa herkes çöken temellerin altında kalır
Duyarlı kalemini candan kutluyorum arkadaşım
Takdir ve sevgilerimle