//aiLe//
Herkesin kendine göre bir ailesi vardır ya hani.Pek kendimize göre olmasalar da,-bu konuda iki taraf da bencilleşse de- aile ailedir her bağlamda..
Allah bizi annemize hediye olarak göndermiş.Babamıza ise mutluluk perisi..Erkek olmamız istenmiş belki de zamanında.. Fakat mutlular başlarna bela olmamıza .. (:(:
Hiç kimse onlar kadar samimi değil,kimse ina ’’Hiç Kimse’’ sana onların batığı gözle bakmaz.Kimseler seni onların sevdiği kadar sevmez,SEVEMEZ!..Çünkü canına can,kanına kan oLmuşsundur bir yerde..Sana zarar gelmesini istemez aslaa.. senin ’’Her şeyime karışıyorlar!’’ dediğin davranışlar , onlar için bir korumadır aslında..Hepsi senin iyiliğin için yapılır , sen farkında olmasan da...
Olur da bir gün sen de çok seversen gönülden,bağlanırsan birine tutkuyla...biLmezsin bu duyguyu... yaşamamışsndır daha öncesinde hiç.Adı AŞK’ mış. . .Bunu da öğrenirsin zamanla..0 benim ’’HERŞEYİM’’ der ve daha iki günlük tanıdığın insana adarsın hayatını..Ne saçma değil mi??..Seni yıllardır besleyip büyüten,her şeye sevgisini ekleyen annene babana olan sevgine değişirsin bu aşkı.Oysa farkında olsan keşke bunların da gelip geçici olduğunun.....
Yeni bir aile kurmak istersin...0 vazgeçemediğin dostların varya hani..İşte onlar..Ailem onlar benimm der,ve onlarla hareket edersin..UNUTMA! ...; her aile dediğin , gerçek sevgiyle sana tutunan anne ve babanla bir olamaz.. Gün gelir o arkadaş,d0st,CAN dediklerin seni bırakıp giderler hiç de umursamadan..Yine kim kalır yanında?? -AİLEN- .. İşte bu kavrama ç0k dikkat ett! 0nlar herkes gibi değildir,seni bırakıp gitmezler...Hataların mıı? oLur elbett..Affederler..Herkes gitse bile,o anne kucağı,annenin şefkati gitmez yüreğinden..Her ne kadar atışsanız da babanLa,o da seni ç0k seviyor unutmaa ... =)))
Bütün kaybedişlere rağmen,annen kucaklar seni..Şimdi de pişmansın değil mi?...peki. İşte şimdi soruyoruz annelere ...
-YİNE O İLK MASUMLUĞUMUZLA KUAKLAYIP,SEVER MİSİNİZ BİZLERİ?-
NOT : BİZ HER NE KADAR BÜYÜDÜK DESEK DE , SİZİN İÇİN MİNNACIK BİR BEBEĞİZ HALA..BÜTÜN BU UZUN YOLDA,BİZE YARDIM ETMEYE,HEP BİZE KARIŞMAYA , ŞAKALAŞMALARA,VE ENN ÖNEMLİSİ DE
=>> BİZİ SEVMEYE..VAR MISINIZ HALA ??..<<=
(..BÜTÜN ANNELERE VE ANNESİNİ Ç0KK AMA Ç0KKK SEVEN SİZLERE..AYNI ZAMANDA CANIM AİLEME =))) .. )
umarım beğenirsiniz.. SAYGILARIMLA ..