GAZZE'YE DAİR
Kravatlı modern giyimli insanlar.Uzaktan bakıldığında insan diyebileceğiniz tipler.Bunların dünyada oluşturduğu bilmem ne örgütleri,bilmem ne kuruluşları,bilmem ne milletleri…
Adı : Diplomasi. İçi boş bir kelime.Bu oyuna gelen,daha doğrusu getirilen bu bölgenin sözde etkin gücü Türkiye.Ya da “etkin güç”le bize yutturulan,bize biçilen,ölçüsü olmayan bir kelime…
Oynanan oyunları görmek,anlamak için bir Mahir Kaynak,bir Hüsnü Mahalli olmaya gerek yok.Oyun o kadar açık oynanıyor ki…Oynanan oyunu,senaryoyu görmemek için de aptal olmak lazım…Bizlerde aptal olmadığımıza göre.
Ve gözlerimizin önünde cereyan eden vahşet!!! Anlamamız için bir çaba sarfetmeye gerek de yok.Dün Bosna,Çeçenistan,Afganistan,Irak bugün Filistin, Gazze.Yarın…?
Yarını görmek için kahin olmaya gerek yok.Geçmişte de yapılan bütün katliam yerlerinin ORTAK PAYDASI ; MÜSLÜMAN OLMALARI!!!…
Yarın!!! için işte size dört şık.Bu ortak paydaya göre şıkları artırabilirsiniz.
A)Şam
B)Tahran
C)Ankara
D)Hepsi
(Allah Korusun)
Şimdi Gazze için ne mi yapılacak? Bu sorunun da cevabı çok basit.Çünkü senaryo aynı.Anlayabilene…
•BM,katliamın biraz daha artması için hemen tekrardan toplanmayacak! Biraz daha katliamın olması için bir 5-10 gün daha bekleyecek.
•Bu sayede şehit sayısı binlerin üzerinde olacak.BM öncelikle SÖZDE İNSANİ GIDA,İLAÇ yardımı için kapıları açtıracak!!! İsrail’le bu konuda anlaşılacak!!!
•AB falan filan kınama ifadeleri kullanacak.
•Sonrasına UN yazılı tankları göreceğiz hayalet şehir Gazze’de.
•Amerika’dan da teröre!!! İlişkin beyanatlar olacak bu arada.Hamas’ın ve diğer terör örgütlerinin zararları anlatılacak bizlere!!!
Yazıklar olsun.İnsan olmaya utanılacak hale sokan bu anlayışa lanet olsun.
Ve işbirlikçilere;
Adı,sanı,ülkesi ne olursa olsun,sizlere de yazıklar olsun…
ALLAH’IN LANETİ BU KATLİAMI YAPAN,YAPTIRANLARIN ÜZERİNE OLSUN…(Amin)
“Ya Rabbi! Gücümüz şu an sade duaya yeter ki,sen hakkıyla her şeyi görensin,bilensin.Oradaki Müslüman kardeşlerimize yardım et.Zalimleri,kafirleri kahreyle.Onların oyunlarını boz.Onlara başka imkanlar verme.Zalimlerin,kafirlerin kalplerine öyle korku salki,ne yapacaklarını şaşırsınlar.Sen ki her şeyi hakkıyla görensin,bilensin.Bizlere de şuur nasip eyle…” (Amin)
İsmail HAŞİMOĞLU