- 455 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
boykot acizliğimiz
BOYKOT ACİZLİĞİMİZ
Aslında düşünen ve akleden bir toplum olma yolunda ciddi adımlar atan bir milletiz. Lakin boykot denen olguyu bir türlü beceremeyen , tutarsız bir toplum olduğumuz da bir gerçek.
Cumartesi günü mitingte sesimizi çıkarsakta, ‘kahrolsun İsrail’ desek de bu maalesef duygu kabarıklıgından öteye geçmiyor. Ve samimiyet yoksunluğu karşımıza çıkıyor. Elimizde onların malları, her işimizde ölçü onların ölçüsü, açıkçası tezatlar ve çelişkiler içindeyiz bana göre.
Bizim kadar kendi bindiği dalı kesen başka bir toplum var mı ALLAH aşkına bir düşünün? Bizim kadar pervasız ve umursamaz bir millet var mı? Ve bizim kadar nemelazımcı bir millet var mı?
Bir Yahudi ölmek üzereyken bile en uzak eczane olmasına rağmen çocugunu Yahudi eczanesine yollarken, biz neden bu kadar düşüncesiz bir toplum olabiliyoruz ?
Yerli sermayede evimizin ihtiyacını karşılamayan bir ürün kalmadı. Tamam bazı ürünlerde kalite sorunu yaşanabilir ve bu normaldir. Ama kendi devletimizin ve miletimizin büyümesi, güçlenmesi için biraz da kaliteden taviz verelim. Yani biz kaliteli mal tercih edelim ama bu malın parası Filistin de ve pkk elinde bize kurşun olarak dönsün hiç önemli değil öylemi ? Bu kadar basit mi ?
Hani o televizyonda izlediğimiz cinayetle var ya , hani ölen o çocuklar var ya, işte onlar da bizim gibi insan. Ve biz buradan yardım dernekleri kanalıyla yiyecek, yabancı sermaye kanalıyla onlara sıkılmak üzere kurşun yolluyoruz. Ve bunun vebalinin ateşi bizi sarar haberiniz olsun. İçimdeki garip çelişkiden kurtulalım artık.
Bütün suçu siyasilerde arayan militan zihniyeti bırakalım. Elbet siyasetin de suçu vardır. Ama yerli malı kullanan kimseyi siyasiler engellemez. Ve eğer elinden gelen bir şeyler olmadıgını düşünen varsa içinizde; İşte bu ona bir fırsattır. Yerli malı kullanmak ve kullanmayı aşılamak bir destektir kardeşlerimize. ALLAH aşkına yerli sermayeye yönelin.
Bir yılan deliğinden iki kez ısırılmak ahmahlıktır. İstihdam yaratılıyor evet. Belki bizim isanımıza iş imkanı sağlıyor yabancı sermaye.Ama hayatı ve makaleyi dikkatli okursanız bizi anlarsınız.
Arkadaşlarımıza attıgımız mailleri burada atarsak ve marka belirtirsek hukuken zor durumda kalırız. Bizi çok iyi anladınız eminim buna. Lütfen anladıgınızı belli edin ver yerli malı kullanın. Yarın ahrette bu yazıyı hatırlatırım ona göre..
YORUMLAR
Degerli Kardeşim duyarlılığını kutluyorum ve yerli malı kullanımı ile ilgili düşüncelerine katılıyorum.
Ve okuyucuların dikkatine sunuyorum.
Uluslararası ticarette her ülkeye bir barkod numarası verilmiştir.
Türkiye'nin ticari mallarının üzerindeki barkodu da 869 rakamıyla başlamaktadır.
Evet 8 6 9 rakamıyla başlayan her ürün Türkiye'de üretilmekte ve TÜRK MALI demektir.
Lütfen alışveriş yaparken barkodunu inceleyelim ve 8 6 9 rakamıyla başlayan ürünleri tercih edelim.
Paramız yabancıya gitmesin.Hele hele müslüman katliamı yapan israil ve ABD ye asla gitmesin.Gitmesin ki mermi olarak dönmesin .
SAYGILARIMLA.