- 937 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Nefes almak sizin icin ne kadar önemlidir?
Nefes almak sizin icin ne kadar önemlidir?
Sevgi vermek ne derece önem tasiyor?
Önemliyse doganin kanununu neden degistiriyorsunuz?
Solgun doğa; sularıyla gösterir kendini
eey derin sular denizler, göller, nehirler; icinizde sakladığınız güzellikleri verin bize,
verinde kıymetini bilmeyip pislettikten sonra yine size iade edelim.
Günes gitme bizden yaşamamız için, sıcaklıgın lazım,
Eyyy aydınlık veren güneş, sıcaklığında şikayett eden, yok oluşunda özlenen,
karanlık ile aydınlıgi bize lutfeden
senin hakkını nasıl ödeyeceğiz.
Bulutlar, bitkin haldesiniz, dumanlardan, zehirlerden..."yinemi siz" diyerek ağlayanlar.
Kuraklık oldugunda yalvaranlar,
gerektiğinde güzelliğine doyum olmayan,
gerekmediğinde sitemlerle karşılaşırsınız
oysa
şiirler söylenen, aşklarını sizinle paylaşan bizi...af edin tazeliğinizi koruyamayıp. zehirleri üzerinize saldığımız icin.
Ağaçlar, Sevdalılar isimlerinin bas harflerini cizdiği yerlerden ağlamamayın.
Kendinizi korumamayıp yıldırım düşsede göbeğinize... sizi kusurlu yapsada,
bu size olan düsmanlığından değil.
doğayi kirletenlere, öfkesini kusmak istercesine, bir göz dağı gibi algıla.
Yağmur süzülür yorgun yorgun, kimse anlamaz, acıdır tadı,.,.
Korktuklari icin, kimse denemez, kaçarlar, dudaklarina damlatmazlar seni ...ıslanmamak seni kendilerinden uzak tutarlar, mikrop kapar korkusuyla telaslanirlar
ama asıl nedenini biliyoruz üstüne alinma sakın tasalanma..herkes biliyor tazeliğini.
Toprağim benim, eziyorlar geçiyorlar seni..tas yığınına çeviriyorlar...kapatıyorlar gömüyorlar seni...unutuyorlar...asıl amacının tohum yatagtı olduğunu cünkü verimlisin, güzelsin, kokarsın, dünyanın en güzel rengini bagındırsın icinde...
kokmayalım, soldukca dayanılmaz cirkginliklere sahip oldugumuzu bildiginden bizi alırsın icinde saklarsın cünkü güzelligimiz ayıbımız görünmesin diye, yüzlerimizi örtersin...bunun hakkını nasil öderiz.
Eeey bizim için yaratılan doğa, en güzelini ver bize..yasamamiz icin gerekli verki bizde
Alıp alıp kullanıp pisletip, yakıp yıkıp kıymetini bilmeyip solgunlastırdıktan sonra yine sana geri verelim..
Not:
Yere cöp atanlar icin.
Kendine agir gelen, elindeki cöpünden kurtulmak icin, ondan kurtulmak icin, dogaya firlatilan cöpü, nasil bir baskasina hafif gelirde onu ordan kaldiracagini düsünüyorsunuz?
Dört duvar icinde gösterilern titizligi cevrenizede göstermeniz gerekiyor!
Dört duvar arasinda olanlardan siz sorumlusunuz...ama dogadan hepimiz sorumluyuz.
Nasil kendi haklariniza sahip cikip muhafaza ediyorsaniz,
Dogayida korumak hepimizin görevi.
Dünya hepimizin, kirletmeye nefessiz birakmaya kimsenin hakki yok.