- 421 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sorusal sorular
*Geçtiğimiz günlerde bir kitaptan, kayıp İncil den bahsetmiştik. Bu kitabın Hz İsa nın havarilerinden Aziz BARNABAS tarafından yazıldığı ve İslam peygamberinden bahsettiği bir çoğumuzca malum. Peki o kitap ve diğer 2 kopya şu anda nerede ? Bir nüshası bulunamayan o kitap neden saklanıyor ? Bir nüshasının ülkemizde özel harp dairesinde olduğu doğru mu? Ülkemizde yetkili ve etkili kişilerin bir diyeceği vardır elbette değil mi?
*İsrail cumhurbaşkanlarından İzhak RABİN in torunu, viktoria hanım, o kitabı okuyunca Müslüman olmuştu. Ve akabinde öldürülmüştü. O kitabın sırrı ne zaman ortaya çıkacak ?
*İsrail ve Filistin den ne zaman bahsedilse, ekrana Kubbetüssahra görüntüsü geliyor. İsrail sürekli olarak altını oyduğu Mescidi Aksa nın izini şimdiden medyaya sildiriyor. Yakın bir zamanda , tarihi araştırma bahanesiyle iyice altı oyulan mescit dayanamayacak ve yıkılacak. Ve bizler daha şimdiden alıştığımız yokluğa ses çıkarmayacağız. Ülkemizde altın renkli kubbesiyle aşina olduğumuz o resim ve görüntülerin Mescidi aksa ya ait olmadığını kaç kişi biliyor ? Peki bizim dindar geçinen kanallarımız neden bile bile aynı taktik hataya düşüyorlar ? Biri bizimle göstere göstere dalga mı geçiyor ? yoksa hala uyanamadık mı ?
*Tüm semavi dinlerin doğduğu Ortadoğu neden bir türlü huzura kavuşamıyor ? Kabil in Habil i öldürdüğü bu topraklarda yıllar sonra , Hz Hüseyin Şehit edilmişti. Şimdi ise bir avuç nüfusu olan İsrail sebebiyle ABD bölgede kan akıtıyor. Bu bölgede rüzgarlar birgün dinecek mi? Kardeş kavgaları bitecek mi? Deccal ve Mehdi ile ilgili rivayetler yine aynı bölgeyi işaret ediyor. Acaba bölge daha neler görecek ? Biz neler göreceğiz ? Mezopotomya daha neler yaşayacak ?
*Nevşehir de miting yapıldı cumartesi günü. Bizim beklediğimiz kadar kalabalık değildi ama tepkisel olarak çok kalabalıktı. Bir mitingten neler çıkar dememek lazım. Emin olun İsrail ve Mossad hangi ilde kaç kişi mitinge katıldı dikkatle izliyor.
*Şu sıralar Hamas a yönelik katliam tüm hızıyla sürüyor. Burada acaba Obama nın tepkisi mi ölçülmek isteniyor ? Yoksa Bush daha baştayken yarım kalan işlerin derdine mi düştü zalimler topluluğu? Peki dünya neden bu kadar sessiz ve sakin ? Ve neden hala askeri ihalelere alıyoruz o insanları?
*VE NEDEN HALA YAHUDİ KÖKENLİ MALLARI DÜNYADA EN ÇOK MÜSLÜMANLAR TÜKETİYOR. ? YOKSA O MALLARI TÜKETE TÜKETE MAL MI OLDUK ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.