İsraili LANETLİYORUM
Ne ldu bize, yeryüzünde müslümana yapılan kıyımı koltuklarımızda oturarak izlemekten başka bir şey elimizden gelmiyor.Televizyonlarda ayağını üstüste atarak olayı değerlendirenler; veya yapılan mitinkler nekadar samimidir,düşünmekten kendimi alamıyorum.
Nasıl bu hale geldik?
Cevap isteyen okadar soru varki.Hangisinden başlayacağımızıda bilemiyoruz.
Yanı başımızda kardeşimizin kanı akarken biz gönül hoşluğu içinde NAMAZIMIZI kılıyor isek ,
Bir kez daha düşünmemiz gerekir diye düşünüyorum.
Dünya neden ses çıkarmıyor?
Bir ayeti kerimede Yüce RABBİM" Siz onların dinine girmedikçe onlar size dost olmazlar."
Sesizliğin sebebini anladık.
Şimdi elimiz kolumuz neden bağlı?
Evet isterseniz bir müddet önce kutladığımız YILBAŞINDAN başlayalım.Ne alakası var demeyin. Perde arkasını araladığımızda kendi kültürümüzle olan bağlarımızın koparıldığını görmekteyiz.Nasılk mı?
Mesala miladı takvime geçiş buna bir örnektir.Öyle bir yapılanmaki istemesenizde onlara benzemek zorunda kalıyorsunuz. Bu örnekleri çoğaltmak çok.Bazı örnekleri kendiniz bulun ve yapılanları lütfen sorgulayın.
Nasıl bu hale gelerek yokluğa mahküm olduğumuzun idraki içinde olalım.
Çoğu şeyi anlatmak ülkemiz koşullarında gerçekten zor.Dokunulmazlar,yokluğa mahküm oluşumuzun ana sebebleri değilmi?
Hulasa gücümüzün farkında olarak ayağa kalkmalıyız. Yüzüstü sürünmenin faydasının olmadığını anlamamız lazım.
Bu duygular içinde İSRAİLİ LANETLİYORUM.KENDİMDEN DE UTANIYORUM...
YORUMLAR
Evet kalkbimizin bütün samimiyetiyla lanetlemeye devam edeklim.Evet düşüncelerimizin doıruklarında acılarını paylaşalım bütün masumların.
Ama taihi süreci de unutmayalım.İsrail devleti kurulurkemn bugün zulme uğrayan arap kardeşlerimizin büyüklei buradaki topraklarını para karşılığı satmamışlar mıydı?
Tarih ne acımasız değil mi?
II.Abdulhamit buraları elden çıkarmamak için büyük mücadele vermişti oysa
ne kadar düşndürücü değil mi?
Ve büyün bunlar ülkemizdeki insanlara ne büyük ibaretler sunabilir değil mi?