YORUMLAR
BİRİ ÇOKTAN ÖLEN SEN
BİRİ ÖLMEYE DİRENEN BEN
.......
MÜMKÜNMÜ BU....ÖLDÜĞÜNE EMİNMİSİNİZ...HİÇ SANMIYORUM..EĞER ÖLMÜŞ OLSAYDI ONU HATIRLAMAZDINIZ..
BENCE SİZ ÖLMÜŞSÜNÜZ..AMA İÇİNİZDE YAŞATTIĞINIZ O İSE YAŞIYOR...
BANA BÖYLE ÇAĞRIŞIM YAPTI..EĞER SEVMEYİ BIRAKIRSAK ÖLÜRÜZ...ÖLMEK BU ANLAMDA KÖTÜDÜR...SEVMEK ÖLÜMSE HER ZAMAN ÖLMEK GÜZELDİR..
:::Ahhhh sevgili, seni her andığımda bir hüzün yürüyor damarlarımdan beynime doğru ,her kalp atışında sendeliyorum ,donakalıyorum olduğum yerde...
...Ahhhhh sevgili! bu uslanmaz yüreğim , artık dayanamıyor hasretine,hoyrat bir rüzgar gibi parçalıyor hasretin yüreğimi..dön artık......
........... Şimdi senin ben taşıyamam dediğin, iki hayatı taşıyorum ben. Biri çoktan ölen sen, diğeri ölmeye direnen ben........
......Ben ölmeden ,dön ,dön,dön ki ikimiz için nefes alayım ben.....
............Hüseyin ağabey , kederlendim gecenin bu vaktinde...bayramın kutlu olsun....
Ah sevgili
Daha dün gibi yaşadıklarımız gözümün önünde
Elimi son kez tutuşun
Elveda deyişin
Hepsi dün gibi aklımda
Ah sevgili
Bilsen o son elimi tutuşunda, yüreğimide avuçlarına verdiğimi
Bilsen sen gittikten sonra yüreğim hep yarım kaldı..
Hadi sevgili
Bak biliyorsun işte
Dön..
Tebrik ederim.. Güzel çalışma..
Ah sevgili,
Alevlerde yanıyor bedenim ve kanıyor ve ağlıyor yüreğim gözlerimin yerine. Ve kalbim senin yerine de atıyor. Şimdi senin ben taşıyamam dediğin, iki hayatı taşıyorum ben. Biri çoktan ölen sen, diğeri ölmeye direnen ben. Cezan bitti deseler cehenneme gönüllü gireceğim.
Ama sen cennettesin biliyorum,rüyalarım da her gece çiçek bahçelerinde görüyorum seni,bembeyaz elbisen giyemediğin gelinliğin gibi duruyor üzerinde. Bu yüzden cenneti bile isteyemiyorum utanıyorum senden
KIRMIZI GÜLLER BIRAKIYORUM SEVGİLİYİ BÖYLE SEVEN BU KADAR GÜZEL ANLATAN YAZINIZA GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK TEŞEKÜRLER yaseminnnnn...