7 GENÇ
7 genç.
Hayatlarının baharında hayatlarına veda ettiler.
Üzüldük geçekten.
Bir ihmalin kurbanı oldukları apaçık.
Hayattayken el ele olan bu gençler ölüme de beraber gittiler.
Sinsi bir ölüme.
Doğalgaz faciası hayatlarını kararttı.
Ailelerinde unutulmayacak acılar bırakarak..
Ölüm,erken yakaladı saçlarından gençleri.
Sessiz silahıyla geldi.
Savunamadılar bile kendilerini.
Sessiz silahları ile geldi ölüm
Geceyi de yol arkadaşı aldı yanına.
Savunamadılar bile kendilerini.
Erken yakaladı saçlarından gençleri.
Kıpırdatmadı.
Sinsi ellerini doladı boyunlarına.
Akciğerlerine vurdu en öldürücü darbeyi.
Yeni bir yıla değil
Yeni bir hayata uçtular.
Allah rahmet etsin hepsine.
Sabır ve tahammül versin ailesine.
Kimse genç acısı yaşamasın bundan gayrı
Yiğit iken ölmesinler
Gök ekin biçilir gibi
.
YORUMLAR
Yapma simray !
Lütfen böyle düşünmek çok yanlış !
Biz cehaletin pençesine yakalanmış insalarımıza davranışlarımız ve sözlerimizle örnek olmalıyız.
Ölüm kaçınılmaz bir gerçek öyle ya da böyle ..Allah verdiği emanetini alırken bize diyorki nasıl yaşarsanız öyle de ölürsünüz hepsi bu.
Ve kaldı ki, kaza , bela, hastalık, cinayet,cinnet, vurulma,deprem,yangın vs.bunların hepsi bahane.
Filistinde olanlar siyaset sonucu ve bu da bir sebep.Engel olmak , onları durdurmak insanlığın elinde ! Olmuyorlar ne yazık ki, seyirciler sadece, bu da seyirci kalan insanlığın ! vebalidir.
İnsanları , özel hayatıyla yargılamak , günah veya sevapları ile yorum yapmak gerçek İSLAM anlayışımıza ters düşen bir durumdur.Gençlere Allah 'tan rahmet ,aillerine sabır dilemek düşer engin yüreklere....
Son olarak ; ölüm gerçeğini bilen insan, ölüme kendisini en uzak tutan insan....Ve insan !
Saygılar.
hüzünlüşarkım tarafından 1/3/2009 4:37:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duyarlı yüreğinizi kutlarım efendim, gençlerin ailelerine allah sabır versin. Ben üstteki yoruma takıldım kaldım kusura kalmayın. Ölmüş yedi genci zina yapmakla suçlayan bir zihniyeti gerçekten anlayamıyorum. Hangi günahtan bahsediyorsun. Günah nedir, kime göre günahtır? Bu kadar merak niyedir, insanların hayatı kimi ne kadar ilgilendirir, herkes kendi günahlarına bakmalı zannımca. Her koyun kendi bacağından asılır. Ateşle barut olayı ise insanlar her vakit hem cinslerinle eğlenemez. Eğlense bile bu kimseyi ilgilendirmez. Olaylara biraz daha insani duygularla yaklaşırsak daha güzel olacak. "4 erkek 3 kız aynı evde eğlendiler diye ölsünler..." olaya bakın güler misin ağlar mısın ? Filistin'deki insanlarda kardeşimizdir. Onlar için de yüreğimiz kanıyor. Öyle bir konuyla bu konunun mukayese edilmesi bile şaşırtıcı ve saçma.
Saygılarımla,
arkadaşım üzüldük derken fazla değil, yılbaşı partisi, eğlence ve alkol var, merak ediyorum 4 erkek 3 kız ateşle barut yanyana durur mu? Siz önce filistindeki kardeşlere üzülün, neymiş 7 genç ölmüş, içeriğine bakmak lazım içeriğine, günahla dolu hayatı yaşamak isteyen onlar, bırakın gitsin üzülmeyin.....