- 4367 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SENSİZLİĞİ YAŞAMAK DEĞİL,SENİNLE ÖLMEK İSTİYORUM
Hasret kokuyor yine bu şehrin sokakları.Açık penceremden meltem rüzgarları esiyor.Hafif bir müzik çalıyor radyodan,yarı bir çıplak halde yatağımda yatarken..
Yalnızlığımın sesleri çınlıyor odamın duvarlarında ,kulaklarımı delercesine..
Sigaramdan çıkan dumanlar, sevdiklerimin resimlerini çiziyor birer,birer.Yutkunuyorum
ağlamak istiyorum.İzin vermiyor gururum,duygularım karmakarışık,kafam karıncalanıyor,sen hariç herkesi düşünüyorum,özlüyorum.
Neden buradayım ? Neden yalnızım diye soruyorum kendime ve sen de kilitleniyor düşüncelerim..
Evet sende!..
Nerden geldin?
Neden girdin hayatıma?
-Ben sensizliği yaşamak değil,seninle ölmek istiyorum
diyen o dudaklar neden sustu ?
Neden cevap vermiyor?
Korkma ,hadi söyle para de,tek neden para !.
Ne o,yoksa kalbin buna izin vermiyormu? Dudakların ile duyguların anlaşamıyor mu?
Evet ben söyleyeyim istersen;
Sen, duygularıyla,isteklerinin karıştıran,zevki sefayı düşünen para delisi zavallının birisin.
Sen,sevmekten değilde,özgürlüğünün kısıtlanmasından korkan,gösteriş meraklısı delinin birisin.Herşeyin olabilir ama sen;
İşe giden kocasını yolcu eden bir kadının yaşadığı o duyguları asla tadamıyacaksın.
Sen,akşam yemeğini pişirip kocasının yolunu gözleyen bir kadının heyacanını duyamayacaksın.
Sen,kopan bir düğmeyi yerine dikmenin onurunu hiç bilmeyeceksin.
Sen,çocuklarının kirlenen çamaşırlarını yıkamanın vermiş ollduğu yorgunlukla onları kucaklamanın gururunu hiç yaşamayacaksın..
Evet canım sen,bir yuvanın sıcaklığını hiç bir zaman anlamayacaksın.
Bildiğin tek şey para !...
Peki ya mutluluk,sevgi bunları bulabilecekmisin?
Ama yinede senin diğer kadınlardan farkın yok değil,tabiki farkısın,
Onlar senin yanında bir melek..
@1990