Sana Yanarım / 1
"yaradan yürek vermiş,, seni karşıma çıkarmış ve sev demiş"
bilemedim..
bunca yaşadıklarımızdan sonra,, sen orda ben burda ayrı düşeceğimizi düşünemedim..
seni her andığımda,, senli arzularımın yağmur gibi yüreğime akışlarını, duygularımı sana anlatamamanın hüznüyle yanarım..
ümitler,, ümitler can çekişsede yüreğimde,, sevdam halen dünyaya yetecek büyüklükte ve daha bugünmüş gibi taptaze..
bana sensiz mutluluk haram,, ben sensiz gülmeye bile düşman olmuşum çoktan..
yanımda olmadığın her güne hesapsız kahretmekteyim.. ben sensiz her günün tekrarında yaşarken ölmekteyim.
aslında ben doğmakta istemedim.. nasılki seni tanımayıda arzu etmemiştim ama kader işte,, seni çıkarttı karşıma ve sevdim..
"işte ben; halen "seninle" yanlızlığımı yaşamaktayım"
_
Şahinde Hülya Kahraman/23ocak2009
YORUMLAR
-Aslinda ben dogmakta istememistim, nasilki seni tanimayida arzu etmemistim... Sensizlik ölümden beter oldugu halde ben ugruna ölmeyi bile denedim ama bak gör ben simdi sensiz her günün tekrarinda yeniden ölmekteyim...
Bu cümleler çok derin anlamlar içeriyor değerli şairim.Şiir gibi yazı okudum.Çok teşekkür ederim.
Saygı ve selamlar..
aynı çoruh nehri gibisin...duyguların coştukça coşturuyorsun sende bizi...tebrik ediyorum gerçekten bu cümleleri yazdıran yüreği...
"Farkinda degilim bile üzüntüye aboneligim uzarda uzar bir asir, ask acisindan hüzünlere abone olmusumda habersizim, bana mutluluk zaten haram, ben sensiz gülmeye coktan düsman olmusum bile..."
şu cümlenin akıcılığı ve farklı kelimeler kullanarak farklı duyguları anlatmayı başarmak gerçekten kolay iş değil...
tekrardan tebrik eder saygı ve esenlikler dilerim...
_Farkinda degilim bile üzüntüye aboneligim uzarda uzar bir asir, ask acisindan hüzünlere abone olmusumda habersizim, bana mutluluk zaten haram, ben sensiz gülmeye coktan düsman olmusum bile...
-Aslinda ben dogmakta istememistim, nasilki seni tanimayida arzu etmemistim... Sensizlik ölümden beter oldugu halde ben ugruna ölmeyi bile denedim ama bak gör ben simdi sensiz her günün tekrarinda yeniden ölmekteyim...
hülya tebrik ediyorum mükemmel yazmışsın duygularını devamını bekliyoruz inşaallah.
Aslinda ben dogmakta istememistim, nasilki seni tanimayida arzu etmemistim... Sensizlik ölümden beter oldugu halde ben ugruna ölmeyi bile denedim ama bak gör ben simdi sensiz her günün tekrarinda yeniden ölmekteyim........ kutlarim ....sonucda hayat yinede yasamaya deger ....tebrikler kalemin daim olsun .....slm,lar ...saygilar...
Yoğun bir duygu sağanağında yazılan güzel bir yazı...
Ancak,böylesi duygusallıkla yazılan yazılarda çok fazla yazım hatası yapılıyor. Alkollü iken araba kullanmak gibi bir şey galiba...
''hayel ,hayalini '' hangisi doğrusu ?
''nasilki ,düssede ,olmusumda,dogmakta,tanimayida, uzarda,olmusumda''
Bu kadar kısa bir yazıda,olabileceğinden fazla hata var galiba..
Fikret TEZAL tarafından 1/3/2009 4:11:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Fikret TEZAL tarafından 1/3/2009 6:06:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kaderime ters düssede ciziyorum hayalini sensiz günlerime ve yüklüyorum bir rüzgarin ensesine, alip götürsün benden uzaga, gözüm görmez gönlüm katlanir belki diye...
_Farkinda degilim bile üzüntüye aboneligim uzarda uzar bir asir, ask acisindan hüzünlere abone olmusumda habersizim, bana mutluluk zaten haram, ben sensiz gülmeye coktan düsman olmusum bile...
-Aslinda ben dogmakta istememistim, nasilki seni tanimayida arzu etmemistim... Sensizlik ölümden beter oldugu halde ben ugruna ölmeyi bile denedim ama bak gör ben simdi sensiz her günün tekrarinda yeniden ölmekteyim...
*iste ben; Halen ve yine ’seninle’ yanlizligimi yasamaktayim... (devami var)
devamını da
sabırsızlıkla bekleyeceğim
sevgili dostum
çok güzel ifade etmişsin
duygularını
...