GİDİYORUM
Şimdi gidiyorum bu son haykırışım sana son yakarışım ve sana son yalvarışım.Sana asla okuyamıyacağın bir mektup bırakmak istedim.Çünkü sana versem yırtıp atarsın biliyorum.İzin veremem duygularımı yırtıp atmana hislerimi etrafa saçmana kayıtsız kalamam.O yüzden işte sana yazıyorum sen bilmesende.Nereye gideceğimi bilmiyorum daha önce gidipte gelen olmamış çünkü,biletimi aldım bile son durağı olmayan otobüsten.Sen üzülme diye sen yıpranma diye gitmeliyim bu lanet dünyadan.İkimiz için çok küçük bu büyük sandığın dünya.Gidişim son bitişim olacak.Evet senide kaybettim,ama sen benim son kaybedişim olacaksın.Benim gidişimle beraber sende birgün solacaksın.Zaman gelecek dönmek isteyeceksin sonra bakıcaksınki ne dönecek yerin nede dönecek birin kalmış.Bağıracaksın isyan edeceksin neden diyceksin neden gittin.Sonra yatak dar gelecek,nefret edeceksin yastığından.Rüyanda beni görmemek için uyumak dahi istemeyceksin.Vicdan azabını dindirebimek için başka kollara atıcaksın kendini,ama gireceğin her kolda tutacağın her elde beni arıycaksın.Gündüzleri kendini avutmak kolaydır ama gecelerin hiçte kolay geçmeyecek,kendini ne kadar avutursan avut ızdırabın dinmeyecek.Neyse ben bu süreci atlattım artık gitmeliyim.Seni sana emanet ediyorum ve vicdanının sesini dinleyip ızdıraplarına yenilip son durağı olmayan otobüsten biletini alıp yanıma gelmeni dört gözle bekliyorum ve artık ben seni değil sensizliği seviyorum....
YORUMLAR
İnsanoglu neden hep şu dünyaya ,hayata bir başkası yüzünden isyan eder.Feryadı , isyanı neden hayata olur.Bence bu dünyada asla bir başkası için acı çekme.Hayatı nasıl görürsen öyle yaşarsın...
Sarı çığlıklar duyuluyor,tek noktaya dikmiş bekliyor gözleri kapıdan yada telefondan.
Yok dostum bu kolay yol.Beklerken, dönüşü olmayan yola kendi kendine yürümek en kolay yol.
Kolayı güçsüzler seçer...Bir de asiler...
Hayat en mutlu sırrını hep gizler bekleyene ve onu yaşamak isteyene sunar.Bir serçe konar omuzuna sana muhtaç !
Sevginin gücüne inan...Bekle sabahı besmeleyle güneşi doğdur üzerine.Göreceksin,bütün kuşlar özgürlüğe kanat açmış , daha şen ötüşte !
Yok olmana izin verme hiçlikte.
..............................................................Hüzün düşürdünüz hüzünlü yüreğime.Selam ve saygılar.