YAKLAŞIM
........................Şeytan hiç rahat durmaz.Uyumazki şeytan kuyruğundan bağlasak.İnsanları,devletleri ve devletleri yönetenleri eline geçiren şeytan neler yaptırmaz.Dünyayı yakacak bombaları ürettirir,stoklattırır.Koca Amerikaya milyonlarca seçmene başkan seçtşirir,başkanı 5 silah tüccarına kul ettirir.Tüccarın derdi kazanç,başkanın derdi çıkar.Şeytan diyorki ona"Çıkar olmazsa ülken batar"
........................Çıkarcılar bakar.İmanı kuşatmaya kalkar.Kocaman Arap dünyasını uyutur ve bir lokmada yutar.Ortadoğuya bir çıban eker.Adını İsrail koyar.İsrail durmadan zulmeder.Araplara islam kardeşliği unutturulur,bol bol Kola yutturulur.Kolanın içinde kafein tattırılır.Kola gelirleri İsraile aktarılır.Mışıl mışıl uyu paralar bankaya 5 vakit namaz ,Ahirete hazırız.
...........................Bitek araplar yokki...Sırasıyla Afganistanı,Irakı zaptet,Libyayı suriyeyi bastır.İranı korkut,Türkiyeyi kandır.Şeytanlaşanlara dünyanın her yeri limandır.Afrikada açlık savaşları...Laheyde adalet divanı...divanın işi şeytan fermanı.İdamı sana yasaklar kendi zıddını elektrikli sandalyeye oturtur.Açlığa yoksulluğa böcek önerir."Varlığını kardeşinle paylaş"diyen islama terörizm der."Birbirinizi sevmedikçe inanmış sayılmazsınız,İnanmayınca kurtuluş bulamazsınız"prensiplerinin üzerini=Bana dokunmayan yılan bin yaşasın=karanlığıyla örtmek ister.
........................... Şeytandan kurtuluşun tek yolu imandır.Kuvvetli iman.Bu Dini öğrenmekle kazanılır.Dini öğrenmek eğitimle mümkündür.Şeytandan kuvvetli pehlivanlar yetiştirmenin yolu bireysel eğitime önem vermekle mümkün.İmanlı bireylerin toplumundan şeytan rüzgar gibi kaçar.Çıkar bu topluma nüfus edemez.Bu toplum bölünmez.Yani peygamberimizin önerdiği cemaat teşekkül eder.Hangi parmağı kesilse eli kanar bir cemaat oluşur.Cemaat kendini şeytandan koruyabilirse Allahın sevgisine ve korumasına ulaşır.
........................... Tabiki yahudiler ve ermeniler şeytanlıklarına devam edecekler.Başka metodlar geliştirecekler.Belkide birbirlerine düşecekler ve şeytan onların kavgaları ile oyalanacak.Bombaları başlarında patlayacak.Ürettiklerine ve bomba stoklarına pişman olacaklar.
............................ Kan su ile yıkanır.İman zulmü bitiren tek ilaçtır.
.....Gıdıgıdı.....
YORUMLAR
Haklısınız, Rahmetli babam derdi bu ata sözünü. Kızım kanı kan ile yumazlar,kanı su ile yurlar :))
Devlete düşen görevi ne zaman yerine getirdiler ki, yönetmek için çığıranlar !
Filistinde olanları bile seçim malzemesi yapanlara oy veren zihniyete inanamıyorum !
Çok okumalıyız çok.