.....
.....
YORUMLAR
''Doğuda yolu kapalı köyler,okulsuz çocuklar,ayakları soğuktan donan insanlar...dünyada açlıktan ölen çağın yüz karası yoksulluklar...Kimin umurunda.?
........................................................................
Yiyelim,içelim eğlenelim...Bize ne ülke ve dünya sorunlarından....Onlarca çam kesip süsleyelim...Yalancı bir ışık aldatmacası ile yalancı bir sarhoşlukla sadece tepinelim...
..........................................................................
Adettendir...Artık gelenek ve göreneklerimize yerleşmiş bir kültür olayı olarak bende herkes gibi kadehimi kaldırıyor ve şerefe diyorum...Tıpkı geçen aylarda ara sıra yaptığım gibi...''
Hangimizi uydurmamış ki bu düzen kendine ? Hangimizi tutsak etmemiş ki Kapitalizm ?
Farkında olmadan yazarımız bile kendini ele vermiyor mu sizce ?
Herkese yeni yıllar ..Tokuşsun kadehler.
Fikret TEZAL tarafından 1/1/2009 5:54:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Günaydın abi, sonra adet olduğu üzere, yeni yılınız uğurlu ve kademli olsun.
Bir sürü üst ve altyapısal sorun ve tutarsızlıklardan bahsetmişsiniz. Dünya temel de sınıfsal, asal eksen de ise; ırklar/uluslar mücadelesidir. Din insanın olmazsa olmazıdır.
Saflaşmayı bir sürü şekilde ifade edebiliriz. Dinsel, sınıfsal, ırksal.. Ama doğrusunu siz yazmışsınız. Emperyal kapitalizm ve sömürülen uluslar.
Kendilerini "Allahoğlu" elit, geriye kalanı kendilerine hizmet ve köllelik için yaratılmış addeden hasta ruhlu, paracı ve anamalcı kafa işte!..
Bugün dünyamızda ne pislik görüyoruz, ne şiddet görüyoruz, ne yalan ve ne talan görüyoruz; bu yaratıkların ürünü !..
Dediğiniz gibi, asıl düşman emperyalizm görülmez de, ona karşı güçlerimiz birleşilmezse, yılların rakamsal değişimi anlamsızdır !
Öyleyse, emperyalizme karşı, ülkemizdeki sömürgeleştirmeye karşı yaşasın:-İstiklal-i tam tek ülke, tek, ulus, tek dil, üniter yapı..
Şimdi ben bunu yazdım ya? Kesin ırkçı sayacak kimileri, saysınlar valla, zaten temel belirleyenim de Türk/Türkmen..
Hiç umrum ve gam değil !..
Saygılarımla değerli abim..
Göktürkmen tarafından 1/1/2009 11:33:48 AM zamanında düzenlenmiştir.