- 952 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİYET ÖDÜYORUM
Yatıyordum.Söylemiştim ama ben sana gergin uyandığımı.Evet sinirliyim dün gece yazamadım çıldıracak gibiyim.Halen düşünüyorum ama olmuyor hayır kahvaltı etmedim,sigara içiyorum artık düşünmüyorum hep böyle oluyor bir şeye kızsam kendimden çıkarıyorum ben.
Canım seninle sakinleşiyorum,bende özür bekleme neden mi çözemiyorum bir türlü kendimi, herşeyden etkilenir oldum.Dün bizim hocanın babası öldü,oraya gittik bize güçlü gözüken o adam nasılda zayıftı.
Sende gecelerimi ağlıyorsun.Hımm.Neden?Oradakileri üzgün görmek,birde seni öyle görmemeleeri için.Anladım.Ölümler üzücü.Canım yazamıyorum ben asıl neden bu şimdi.Hep kendimimi düşünüyorum neden,beni anlamaktan yoruldunmu.Ne yapmamı bekliyorsun sana söylemiştim zor bir hayatım var sorunlu olduğumuda söylemiştim ama senin yanında sakinleştiğimide.
Kim söyledi hayır bu aralr yalnız dolaşıyorum kimseyle sorunum yok.Sinirliyim anla geleceğimi düşünüyorum.
Yok bu böyle olmayacak istersen kapa telefonu daha fazla germeyelim birbirimizi...
Ruhi abi ne düşüneceğimi bilmiyorum.İki ben arasında kaldım ney ki yapmak istediğim abi yönlendirecek kimse yok.Tamam sanat’ı bırakmamamı söylüyorsun,abi ya benim ihtiyaçlarım.Yine kavga ettik.Gazeteye yazı yolladım ondan gelecek parayla gideceğim yanıma.Abi birde şu son yazdığım öykü beni geriyor.Türkü bar okumuştum ya sana biraz.Düşünüyorum.
Meriç ne kadar güzel değilmi doğal ve rahatlatıcı.Oda öyle ,kendime birde hakim olabilsem.Geçen gece kervansaraydaydık bir kaç bira içtik siyaset açıldı çocuk ters şeyler söylüyor yok şeriat gelsin az kalsın şişeyi indiriyordum kafasına.Şu okul bitsin tek istediğim şey bu.Az uyuyorum yine günde üç veya dört saat.Evet göz altlarımdan belli.Ruhi abi bana Neyzen Tevfik’ten bir hikaye anlatsana.
Bir gün Atatürk akşam yamağine çağırıyor.Ney’inide alıp gelmesini söylüyor askerler.Oda tabi Atam çağırdıysa galirim demiş.Neyse akşam yemekte Ata ne içeceğini sormuş Atam demiş rakı içeriz birlikte ama koli koli getirsinler ben çok severim demiş.Birde büyük bir tencere istemiş en büyük olmasına da dikkat çekmiş.Gelmiş tencere ekmeklerin hepsini tenceerinin içine doğramışlar Ata’yla.Rakıların hepsinide tencerenin içine boşaltmış.Ata şaşırmış.Atam demiş biz rakıyıda böyle içeriz demiş.Türk örf ve adetlerine göre.
Ne kadar anlamlı değilmi abi.Haklısın.Rahatladınmı. Abi çok sağol.Sende olmasan bireyselliğme ait hiç bir şey kalmayacak.Biliyormusun Ruhi abi çok seviyorum hani babası öldüğünden değil gerşekten seviyorum.Acımıyorum da çünkü yaşamış benim gibi birine bile böyle davranıyor hiç çıkmasın istiyorum hayatımdan.Büyük bir aşkı yaşamak istiyorum ben onunla.
Bülent Yalçınkaya...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.