- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU YILLAR
Merhaba...Sana henüz bir isim koyamadım,"sevdiğim"desem,"sevmek"eylemi korkar,"sevgilim"desem değiliz,gerçekler ağlar..."Aşkım"da diyemem aşkların dumanı üter buram buram kanarlar...O yüzden sadece "merhaba"diyorum sana...Yeni bir yıl geliyor,yeni yeni umutların törpülenmesine az kala yüreğim yeniden alev almakta bir o kadar da korkuyor...Doğru insan mısın bilemem ama;bir şeyler hissetmekte kalbim..Yine kar yağıyor...Beni düşünür müsün,düşündürür müyüm muamma,lakin düşünmekteyim sen misin,benim olabilir misin,gerçeğim olup bu dizeleri hak eder misin diye...
Merhaba...Az bir zaman kaldı...Yeni bir yaş yeni umutlar yeni serüvenler...Yeni titreyişler çok yeni dizeler katacağım hayatıma,ama birde sorsalardı seni isterdim yeni hayatımda..Lakin bu kez yüreğimin kanamasına meydan vermeyeceğim,kimseleri de ağlatmayacağım gözlerimden başka.Merhaba;şu an ne yapıyorsun bilmiyorum,düşüncem;beni düşünmenden ibaret.Düşünme...Acı çektiririm belkide,dizeler hep ağlatır bu aşkı da,sakın ağlama sen...Mutlu yıllar...En güzel yarınlar;yıllar senin...En temiz günler yüreğinin,en güzel gülüşler de o temiz bakışlarında olsun...Yeni yıl ve yine bir umut...Açmadan soldurmayacağım hiçbir şeyi,yıpranmasına izin vermeyeceğim dizelerin ve de kalbimin...Gelirsen;cennetim cennetin olsun...Gelmezsen;olsun...Bu hayattaki en güzel şeyler senin olsun...
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.