- 1338 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bir varsın bin yok.
Hatırlıyormusun herkez uykudayken , in cin top oynarken gece yarısı sohbetlerimizi.
Aslında hatırla istemiyorum ama unutmanı da istemiyorum.
Biliyormusun,( nerden bileceksen ) ben hala bekliyorum belki gelirsin diye .Odamın ışığı hep açık .
Karanlıktan korkuyorum evet ama bu nedenle yakmıyorum ışığı.Hani gelirsen diye, hala uyumadığımı bilmen için.Beklenildiğini bil istiyorum, hiç birşeyin değişmediğini gör istiyorum.
Sana uzak, sana yakın.
Sözlerin etkisini yitirmedi henüz.Günün birinde o etki kaybolur mu dersin ?
Sadece şarkılarda mı kalırsın , dinlediğimde o şarkıyı, o zaman mı hatırlarım seni ?
Ne dersin unutabilirmiyim?
Sen unutulabilirmisin?
Bir yaş daha büyüdüm ben,hala kahramanım sensin.Hala kimse senin yerini alamadı.
Bir yaş daha büyüdüm evet , ama bileklerimde ki izler silinmedi, kalbimdekiler de öyle.
Bir gecede vaz gectim inatlarımdan , artık dediğim dedik değilim.uslandım .
Senin masalında kahraman olamayarak büyüdüm,
evet büyüdüm…
Hangi parantezin içindesin de ulaşılamıyorsun.
Okuduğum kitaplarda arıyorum seni.hiç bir kelime anlatmıyor, masal dünyasında geziniyorum, satır aralarınında arıyorum seni ,bir var oluyorsun, bin yok.
Bu masalda yaşlanıyorum .
Her gidişinde bir yaş daha büyütüyorsun beni.Kalbimde ki çentiklerle beraber.
Yüreğimde ince bir sızı
‘Fikrimin ince gülü ‘
Gözlerimin feri sönüyor.
Ahh bir bilsen sele kapıldığımı..
YORUMLAR
Sen bir masal yazıyorsun ve ölümsüzleşiyorsun hergeçen gün...
Yokluğunda , ince bir sızı sarıyor ruhu...geceler yanıyor,günler hiç ısıtmıyor bedeni...
birtek adın hayata döndürüyor,sözlerin...
sen rahat uyu...kapat ışıkları...ruhum hep senin yanında...
ve unutma...
masallar asla yokolmaz...unutulmaz...
bir ömür varlığını korur...
kim bilir belki efsaneler arasında yer bulur/uz/...
sağlıcakla kalasın mavi düş'üm...