Yalnızlık
Bana göre dünya üzerinde iki tür insan vardır.Şanslı olanlar ve şanssız olanlar...
Şanslı olanlar için bir sorun yoktur fakat şanssızlar için aynı kurallar geçerli değildir.İnsan , hayatın bazı anlarında kendine sığınacak bir liman arar . Şanslı olanlar kendilerini bir limanın kollarına atarken , şanssız olanlar ise çıkan fırtınada alabora olmaya mahkumdurlar . İnsanlar iyisiyle kötüsüyle yaşadıklarını kendine yakın bulduğu birileriyle paylaşmak ister . Başına kötü birşey geldiğinde içini dökeceği , derdini paylaşacağı bir dost arar . Bir başarıya imza attığında mutluluğunu paylaşacağı bir arkadaş arar . Öyle insanlar vardırki Kaarun kadar zengin olmalarına rağmen , yanlarında bunları paylaşacağı birileri olmadığından mutsuzdurlar . Öyle insanlar da vardırki kendisine zor yeticek bir parça ekmeği birisiyle paylaşmaktan mutlu olurlar . Siz siz olun iyi kötü yaşadıklarınızı paylaşabileceğiniz dostlar bulun kendinize . Sıkıştığınız bir anınızda sığınabileceğiniz bir liman bulun . Hayata karşı verdiğiniz mücadelede sizin yanınızda yer alıcak insanlar arayın . Ne olursa olsun yanınızda bulunacak , sizi bırakmayacak insanlar . Hayatın gelgitlerinde boğulmamak için yalnız kalmayın . Kendinizi yalnızlığa gömmek yerine kafanızı kaldırıp etrafınızda sizin için yaşayan insanları farkedin...
Karar senin ... Şanslılardanmı yoksa bir ömür boyu mutsuz olan şanssızlardanmı olucaksın!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.