- 1266 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BARIŞ HEMEN ŞİMDİ
Dünyamızın hangi tarafına bakarsanız savaş var.Peki savaş durduk yerde mi çıkıyor bu savaşları çıkaranlar nerede yaşarlar,nasıl yaşarlar.Bu savaşçılara neden kimse karşı durmuyor,yoksa bunlar doğduklarında savaşçı olarak mı doğmuşlar bu savaşçıları kim yarattı.Asya toprakları kandan kurumayacak mı,ölen ve ezilen halklara bakıldığı zaman hep aynı fotoğraf karşımıza çıkıyor.
Hepsi asya topraklarında yaşiyan müslüman.Ve aynı zamanda peygamberlerin çoğu bu topraklarda doğmuş olmalarına rağmen her nedense bu topraklarda yaşayan halkın yaşam standartları vasatın altında.Yaratıcıya inananların çoğu sefalet içinde yaşamak zorunda mi yoksa ?.
İRAN,IRAK,FİLİSTİN,AFGANİSTAN,SURİYE,KÜRDİSTAN dinlerin doğuşundan bu yana bu topraklarda barış oluşmadı hep savaşlar devam etti ve bu savaşlar’da birileri rant elde ederek öbür taraftan insanların ölümüne neden oldu.AFGANİSTAN’da insanlar açlıktan ölürken ARABİSTAN petrol bakanı beş yıldızlı otellerden kızının düğününü yapıp sonra üstsüz mavi yolculuğa açılırken toplantılarda ezan sesi geldiği zaman sessizlik emri veren sahtekarlar.HALEPÇE’de sekiz bin kürt kimyasal silahla katledilirken bütün dini bütünler,komşular Sadam ’a alkış tutuyorlardı.hamdolsun diyenler bütün aile bireylerini ABD’de okutmaya çalışırken yanı başında GAZZE’de binlerce maasum insanın öldürme emrini ABD’nin verdiğini bilmiyorlar mı ?
30.12.2008
Hüseyin Taşdemir