- 475 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kudurdu cani
Kimden bahsettiğimi sanırım hepiniz anladınız. Ve son günlerde kuduran tek devlet var malumunuz. İsrail. Müslüman kanı içmeyi caiz gören inançlar ritüeli içinde bir sürü mazlumun kanını akıttı utanmadan. Sıkılmadan. Ve kimseye hesap vermeyeceğini bilmenin pervasızlığı içinde.
Bu konuda binlerce yazı yazıldı söylendi ve söylenecek gibi de. Utanmanın karşılığı İbranicede nasıl yazılır bilen varsa yazsın lütfen. Ve vicdan kelimesi neye eşit bu ülkede lütfen biri anlatsın. Biri bu ülkenin ne yapmak istediğini anlatsın.
Tasarladıkları büyük imparatorluğun sınırlarının bir kısmı güneydoğu da olduğu için bu bölgede terörü destekleyen onlar. Askeri ihalelerde en iyi işleri kapanlar da onlar. Arabulucu olmamızı isteyen onlar. Saygısızca saldırıp ciddiyetsizlik yapan gene onlar. Anlaşılmaz bir düşmanlıkları var bize ve Müslümanlara vesselam.( bkz İsrail olgusu 26/8/2008 )
Ülkemizin bu son saldırılarda ağırlığı olur mu ? Ya da bu ne kadar olur bilinmez ama iyi dikkat edin söyleyeceklerime; şimdi ‘ bölgenin ağabeyi’ olan Türkiye işlerine daha fazla karışmasın diye önümüzdeki günlerde ellerini ülkemize uzatabilir bu azgın güruh. Ve biz dışa müdahale edelim derken gene iç sorunlarla karşılaşabiliriz. Ve mesela üniversitelerde bir karışıklık olabilir bu süreçte. Bu malum bir tezgahtır ve maksat işlerine karışacak ülkeyi iç sorunlarla oyalamaktır. Psikolojik harekat yani.
Geçenlerde üzülerek bir konuya girmiş ve bizim cihat ruhumuzun öldürüldüğünü, ölümleri kanıksadığımızı ve Müslüman ülkelerdeki olaylara kayıtsız kaldığımızı belirmiştim. Bu düşüncem biraz değişir gibi oldu son mitinglerde. Halkın tepkisi çok etkileyiciydi. Bu tepkiyi siyasi iktidardan daha kapsamlı görmek isteriz. Bölgenin ağabeyiyiz zira.
Buradan İsrail e iki çift laf etmek istiyorum; Sizin kendinizi zaptedemediğiniz gibi olur ya meydanlardaki o mücahit ruhu taşıyan insanlar bir gün bu ülkede iktidar olursa , ve kendilerini zaptedemezse sizler için hiç iyi olmaz sanırım. Ve süreç o yönde doğru gidiyor. Akıyor . Akıyoruz.
Meydanlarda kelimei şehadet getirerek ölen o yiğitlerin hesabı mutlaka sorulacak. Bu fakirin gözleri görür mü bilmem ama sorulacak bu kanların hesabı. Bu kadar zulme gök ehli bile dayanamıyordur . Ve bir beklenen vardır bu kıvılcımı ateşleyecek. Bir yiğit çıkacaktır elini masaya vuracak. Ana adı Emine olan, baba adı Abdullah olan bir yiğit gelir umarım biz hayattayken.
(anlayan anladı)
Son sözümüzde sivil toplum kuruluşlarına ve kanaat önderlerine; Orada ölenler bizim kardeşlerimiz, din kardeşlerimiz. İşin detayına insek akrabalarımız onlar. Ve en olmaz meselelerde gösterdiğiniz hassas tepkiyi Ermeniler ve İsrail içinde gösterin. Sahipsiz bırakmayın kardeşlerimizi. Elinde yetki ve etki olan kişilerde bir şeyler yapsın artık. Boykot tepki adı her neyse bir şeyler yapalım artık.
En son sözüm de milliyetçi kardeşlerime; Şehit cenazelerinde gösterdiğimiz o şerefli tepkileri haydi Irak, Çeçenistan ve Filistin için de gösterelim. Biz bir şeyler yapamazsak içimizden Özür dilemenin zamanını bilemeyen hainler türeyecek yoksa.( anlayan gene anladı ) Selamlar sevgiler…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.