- 834 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
sayın ö.ç.m. zerdüştlüğü niye aşağıladınız? "aklı başındalık" sözkonusuysa eğer, hiçbir din, şu anki zamanda, yeterince "aklı başında" değildir. elbette benim de niyetim hakaret değil. kastettiğim, dinin dogmalarının, bilimsel ve toplumsal gelişmeler karşısında çok gerilerde kalmış olmasıdır.
her neyse, konu bu değildi tabiki... sayın arslan, güzel bir şekilde özetlemiş zaten. onun üzerine konuyla ilgili yazacak bir şey yok.
Bir gün öğrendim ki Aborjin mişim...
Ne güzel Türk, Türk yaşıyordum
Nerden çıktı şimdi bu diye hayıflanırken...
dedelerimden biri de Çanakkale de meğer
Anzak ordusunda yer alıp bize karşı savaşmış....
BİZ!
BİİİZZZ!
Biz kimiz?
Ben bu topraklarda doğdum
başka bir yere de gideceğim yok.
Niyetim hiç yok.....
O zaman, ben im Biz olmam gerektiğini
Hepimiz in Biz olmamız gerketiğini gördüm..
Savaşları sorguladım...
Sonra yorumladım..
Savaşta Ölen; Çalışan insanlar, Emekçiler, Üçretliler, İŞSİZLER....
Savaştıranlar; Bir avuç bizi yönetenler...
Egemen yöneten kim ? cevap çok basit SERMAYE
Neden? Çünkü sistem onların sistemi yani KAPİTALİZM.
Kapitalizm doğası gereği en basit şekliyle ihtiyacı değil daha çok karı düşüneceğinden., son noktada Savaş Ekonomisi uygular...
Kriz....
Önümüzdeki 10 yıl içinde Kapitalizm kendi Krizinden Savaş Ekonomisi uygulamadan çıkamaz gözüküyor.
Biz EMEKÇİLER de Krizin sorumlusu bizmişiz gibi sermaye tarafından sermaye adına SAVAŞTIRILIRIZ. Adıda VATAN İÇİN olur....
Sermaye, sermayesine sermaye katar.
Savaş sonrası ise
Biz küçük ulufelerle kandırılıp sürünmeye devam ederiz.
Taa bir daha ki Kapitalizmin krizi dayatıp SERMAYEDERLERİ krizden kurtarmak için savaştırılıncaya kadar.....
Arslan Tuğrul ÖZER
YaşanmamışSEVDALAR.....
KaralanmışSAYFALAR da..
Teselli BULABİLİR mi......?
ARSLAN TUĞRUL ÖZER tarafından 2/10/2009 5:23:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
ARSLAN TUĞRUL ÖZER tarafından 2/10/2009 5:26:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
ARSLAN TUĞRUL ÖZER tarafından 2/10/2009 5:27:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
ARSLAN TUĞRUL ÖZER tarafından 2/10/2009 5:31:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİİR CEKETLİ ÇOCUK:
BENCE SİZ TÜRKİYE'DE YAŞAMIYORSUNUZ.
NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ HİÇ BİR OLAYDAN HABERİNİZ YOK.
ORYANTALİST DÜŞÜNCE VEYA BAŞKA BİR DÜŞÜNCE NE FARKEDER DOĞRU DOĞRUDUR...
BİR İNSAN TOPLULUĞUNU YOK SAYMAK NE KADAR MANTIKLI?
SİZ ZORLA KİMSEYA ŞÖYLE OLUN DİYEMEZSİNİZ...
BEN AÇIKÇA AŞIRI MİLLİYETÇİLİĞE KARŞIYIM...
NE KÜRT NE DE TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ....
tam bir oryantalistin düşünceleri. yazınızı okurken acaba yabancı bir ülkede mi yaşıyorsunuz diye profilinizi de inceledim. bir insan ancak bu kadar ülkesinin sorunlarından kopuk olabilir. Kürtçe'nin diğer dillerle etkileşimi de normaldir. çünkü Kürtler genellikle çevrelerindeki gruplarla iyi geçinmeye çalışmışlardır. bu da etkilemişi doğurmuştur. hiçbir dil arı değildir. Sevan Nişanyan Taraf gazeteinde yaklaşık 2 aydır Türkçeyi etimolojik olarak inceliyor, ben en fazla 3 bilemediniz 4 tane öztürkçe kelimeyle karşılaştım.Kürtler her zaman islama önem vermişlerdir. bazı kesimlerin soğuk durmasının sebebi din kullanılarak Kürtlerin sömürülmesi. ve Kürtçe tv de bir demokrasi adımı da değildir.