- 731 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Hüzün Yılına An kala
Yılın son günü !
Ve de çok soğuk, masumun yüreği yaslı, gözlerinde kırmızıdan yaşlar, gökyüzünü siyaha boyamış katiller, duyulmuyor çığlıkları patlayan bomba seslerinden, vahşet sislerinden !
İnsanlık çoktan çekip gitmiş, gömmüş vücudunu şehvetin azgın ağzına ,doymak bilmeyen arsız hırsızların ,suskun aydınların ,din istismarcılarını yudumluyor kadehinden büyük bir huzuru sükunetle.Bu gece yıl başı niyetine kadeh kaldıracaklar birlikte bütün vampirler gecenin tam ilk saatlerinde !
Ve tüm dünya için huzur dilyecekler bardakları kan dolu,ellerinden masum damlayacak her birinin !
Işıl ışıl yakacaklar çamların tepelerinde süslerini, birbirlerine hediye verip,mutlu olacaklar bir anlıkta olsa, hava fişekleri patlayacak kendi semalarında alay eder gibi, kahkaha fırlatacaklar,GAZZE’YE, KUDÜS’E, BAĞDAT’A, oradan da MEKKE’YE daha nerelere ?
En büyük U.S.A diyecekler utanmadan bayraklarını dikecekler masumlarımın üzerine.
Eğer iyi niyetli olsaydı bu vampirler, düşmezdi ciğerimize toplar tüfekler !
.....
Sen konuştuğun ve savunduğun kadar yürekli isen yapmazsın onların yaptığını ! Tek bir mum bile yakmazsın, çünkü onların takipçisi olursun her adımda onlar gibi düşünürsün ve çürütürsün öz varlığını.
Ne alaka deme sakın, binlerce masumun kanına giren soysuzların, tek bir malını kullanmak yakışmaz, şu anda ben de BURADAYIM diyen İNSANA !
YAS varken düğün yapılırmı ?
YAS var İslam da !
YAS var komşum da,
YAS var yüreğimizde.
Yas var yüreğimde ! Ne zaman ki kan duracak bombalar patlamayacak ,masumlar çiçek yetişterecek ,mavi uçurtmalar uçacak mavi semalarda, ne zaman hak bilecek insanlar belki o zaman sevinçten öleceğim gam da yemem !
Besmelesiz doğan güneşten hayır beklemek hayal olur !
YORUMLAR
Yazmak;inci dizmek durağan beyinlere.Şeytanların kalın surlarından şeytanlaşmışlara ulaşma yeteneğimiz.
Yazılanları okumak ve yorumlamak yetersiz.Birlikteliğe ve kardeşliğe katılımı gerçekleştirmek için beyinlere Dünya ve Ahiret mutluluğunu idrak için çok çaba gerek.
İman eğitimle kazanılır.İman malı ve canı kardeş için feda eder.Bütün ibadetler toplumların düzeni içindir.Dünya ve ahiret mutluluğu kardeşler içindir.
Birbirimizi sevmedikce şeytanın tuzağında çabalar dururuz.Sadece dilekte bulunabilmek çilenin üzerindeki kremayı yalamaya benzer.
Kul olabilmek amaç olmalıdır.Kul yüreği tek kapılı ve yalnızca sevgiye açılır.Kul doğruluktan ayrılamaz.
Kul olamayan şeytandan kurtulamaz.
Sizi yürekten kutluyorum.
Hep sustuk kimler bu milleti,ve müslüman dünyasın susturdu,Komşusu açiken tokytan benden degildir diyen bir inancın mensupları olarak katliam karşısında nasıl kalabiliyor bu inan sahipler?Anlamak mümkündegil,ayrıca yok olmalrı için tecrit ediyoruz.MUTLAKA İsrail bunu hesabın Tarihe vercek...Allah o insanlara yardımcı olsun dilerim...
Yüreginize saglık..Saygılarımla