<< < BUMU GÜVENLİK BUMU TÜRKİYEM >>>
Yeni bir gün yeni bir sabah diyerek uyandım 1 mayıs sabahı .
o gün 1mayıs kutlamaları olacağından acaba sokağa çıksam mi çıkmassam mi diye düşünürken sonra bir şey olmaz dedim ve çıktım...istanbul anadolu yakasında oturduğumdan her yer sessizdi erken saatlerde şöyle bir ohh çekip dolaştım. içimden de her halde bugün olaysız geçecek diye düşünmüştüm.nitekim pek bir olayla karşılaşmamıştım ... eve geldim.akşam oturmuş tv başında birde ne göreyim ben oh çekmiştim bugün bir olay olmamıştı nerdee.ama beni üzen olay değil çıkması. olaylarda türk polisinin gencı yaşlısı demeden suçlu suçsuzu demeden önüne gelene coplarla hatta tekme tokat yerlerde sürüklercesine dövmeleri bu ne rezalet bu ne katliam hayretler içerisinde seyretmeye devam ediyordum.birde bunlar yetmiyormuş gibi gazetecilerimizin de dövülmesi . oysa o gazetecilerimiz öyle savaş alanlarına girmişlerki burunları bile kanamamış gazetecılerimiz dır.yazık çok yazık şiddetle kınıyorum.bizler türk insanı kime emanetiz şimdi kuşku duymaya ve korkmaya başladım.. ben burda türk cumhuriyeti vatandaşlarının kimlere emanet edildiğine ve bu türk insanın kimlere güveneceğini merak ediyorum. şahsen ben korkmaya başladım güvenliğim yok buna inandım bu manzara karşısında..ey türk insanı uyuma kendini korumak bile kendine düşüyor..
<<< Ayla Aynacı >>> 3.4.2007
YORUMLAR
Ben komser yardımcısı kardeşi olarak şunları söylemek istiyorum:Polisler olay karşısında halkın huzuru için çalışan devletin iki çocuğundan biridir. dediğiniz olaydan haberim yok;ama şunu diyebilirim ki polis halkın koruyucusudur. Eğer bahsettiğiniz gibi şiddet uygulanıyorsa bu diğer vatandaşların huzurunu bozan eylemcilerin davranışlarının ve çevreye verdiği rahatsızlığın bir sonucudur.
SAYGILAR...
sayın yönetıcı arkadaşım. bende bu vatanın insanıyım ben burda ne kadar dıkkatsız oluşumuzu vurguluyorum. ister polisimiz olsun ister sıvılımız hiç farketmez ben burda insan hayatının bukadar ucuz olmadıgını haklıyı haksızı ayırt edemiyişimizi eleştiriyorum haksızlıkla eleştırmıyorum .
sözlerim belki yanlış anlaşılmıştır şunu belirtmek isterim ki burda daha dıkkatlı ve özenle işimizi yapmayı vurguladım.. saygılarımla..
ayla_v_you tarafından 5/5/2007 1:41:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
ayla_v_you tarafından 5/5/2007 4:18:59 AM zamanında düzenlenmiştir.