TüRK BiR DEV nedir? amaci - görevi !!
-Bir iNSAN ve TüRK olarak önce kendimizi bilmeliyiz, tanimaliyiz ve üzerimize düsen neyse onu bir ’vazife’ olarakdan yapmaliyiz...
-Vatansiz kisi kimliksiz bir bireydir ... Kimligi olmayaninda degeri ne kadar olabilir?? Bunu herseyden önce kendimiz, ailemiz, vatanimiz, milletimiz icin yapmaliyiz...
-Bizlere inancimiz ne kadar önemliyse, üzerinde yasadigimiz, atalarimizin canla kanla korumus oldugu ve bizlere emanet ettigi vatanimizda o kadar önemlidir...
-Vatanimiz olmasa, bir baskasinin adiyla, yaninda ne kadar rahat olabiliriz... Her zaman bir ’misafir’ hatta yeri gelince bir ’esir’ olmamiz kacinilmaz olacakdir...
-insaniz ve Kalbimizde/Fikrimizde ne varsa düsüncemizdede o vardir... Düsüncemize ulasani dilimiz sahiplenecektir ve böylece hayatimiz sekillendirecektir...
-Bir ’merhameti’ bol bir millet olarakdan duyarsiz davranamayiz... Cünkü duyarsiz kalirsak sagir, dilsiz hatta kör olarakdan yasamaya devam edecegiz...
-Duyarli kisiler olarakdan ’bos zaman’ diye bir lüksümüz olmamali, bu ’bos zaman’ sözü islamdan uzak bir sözdür, bize batililarin bir dayatmasidir...
-Nasilki kisi yaptigi her seyden sorumluysa, yapmasi gerekipde yapmadiklarindanda sorunmludur...
-Yanliz basima ne yapabilirim dememeliyiz, hakdan yana olunca ’zafer’ icin TeK kisi bile kafidir, Uzun Yola bile ilk adimla baslandigini unutmamaliyiz...
-Önce niyet sonrasi nasip... "Ameller niyetlere göredir ve kimin niyeti ne ise eline o gececektir" - hadis-i serif -
*
-Belkide bir cogumuzun TüRK BiR DeV ’den haberi vardir hatta yardimlasma adina adim dahi atmissinizdir...
-Öyleyse sizi kutluyorum ama egerki (benim gibi) bugüne kadar habersiz iseydiniz o zaman ertelemek niye hemen baslayalim, gecelim harekete...
-Bazilarimiz duasiyla, bir diyerimiz parasi, bir baskamiz ise gücü kuvveti ile gayette yardimlasabiliriz veya baska birine vesile olabiliriz...
-Efendimizin sözü üzere; Bugünün isini yarina birakmamaliyiz... Cünkü yarinlar baska bir yarinlara devaminda getirecektir...
-Hic arkadasimizi, komsumuzu veya en basitinden bütün aile bireylerimizi bir araya toplayip, okuyup yada izledikten sonra ardindan cözüm arayisina düstükmü??
-Burda bir hadis-i serif daha ilave etmek istiyorum müsadenizle... "Hayira vesile olan hayiri yapan gibidir" hatirlayalim insallah...
-Acaba bu bizlere sunulan linkdeki ’gercekler’ simdilik sadece tavsiye ve olmasi gerekenler gibi görülebilir ama ilerde belkide ’hayati önem’ tasiyan bir konu halinede gelebilir...
-Her birey üzerine düseni yaparsa, damlaya damlaya önce göl, sonra nehir, dahasi deniz ve ardindan okyanuslara ulasacagiz/büyüyecegiz...SHK
video.google.com/videoplay?docid=-680042511743914144&hl=en
www.turkbirdev.org/lang_tr/turkbirdev.asp
*internette daha bir cok bilgi mevcuttur... size tavsiyem ailenizle izleyin lütfen...
*Duyarli; Vatanini ve milletini seven her nefesi, birligie/yardimlasmaya davet ediyorum...
Sahinde Hülya Kahraman / 29.12.2008
YORUMLAR
TÜRKBİRDEV Türk dünyası için büyük bir fırsat,hedef, kızıl elma gibi,Türklerin bir bayrak altında tek vatanda birleşmesine gerek yok.Günümüzde kurulmuş olan bir çok ekonomik birlikler var.Bunun gibi neden bir Türk Birliği olmasın? Bunların temelleri daha önceki yüzyılda atılmıştı zaten,Yusuf AKÇURALILAR ve İsmail GASPIRALILAR tarafından,bu hedeflere uyulsaydı günümüzde çok gelişmiş bir Türk Dünyası olurdu zaten.Ne idi bu hedef ? "Dilde,İşte,
Fikirde İşbirliği" Eğer bunlara bu zamana kadar uyulmuş olsa idi,günümüzde kendi arasında kavga eden Türk Dünyası değil, liderlik yapan bir Türk Dünyası olacaktı.İşte bu sebeplerden dolayı TÜRKBİRDEV projesi çok olumlu bir yaklaşımdır diye düşünüyorum.
Dil neden öemlidir? Selçuklu ve Osmanlı dönemlerinde Farsça
ve Arapça'ya önem verilmiş,dilimiz ihmal edilmiştir.Bunun sonuçlarını günümüzde de görebiliyoruz. Aşık Paşa Garipnâme adlı eserinde 13.yy'da Türkçe'nin nasıl ihmal edildiğini dörtlüğünde şöyle dile getiriyor.
"Türk diline kimse bakmaz idi,
Türklere hergiz gönül akmaz idi,
Türk dahi bilmez idi bu dilleri,
İnce yolu ol ulu menzilleri."
Sevgili dostlar Türkbirdev projesine öncelikle kendi dilimize ve kültürümüze sahip çıkarak Anadolu'da konuşulan dilin Türk Dünyasının ortak dili olması için çaba sarfederek buradan başlayabiliriz.Bu yapılanlardan bir şey olmaz diyerek bir kenara çekilirsek,o zaman zaten bir şey olmaz.
SAYGILARIMLA
RABBİM SİZİ HER İKİ DÜNYADA DA GÜLÜM-SE TSİN
Büyük Türk Milleti'nin bir araya gelip adından bahsedilen 7 başlığın gerçekleştiğini görmek beni dünyanın en bahtiyar insanı yapacaktır.
Böyle bir birliğin geçekleştiğinde dünya nizamının yeniden şekilleneceğine ve değişeceğine inancım sonsuzdur. Dünya Türklüğünün bir araya gelmesiyle birlikte tüm emperyalist devletler insanlık alemine yaptıkları zulmü bitirecek veya bitirmek zorunda kalacaktır.
Büyük Türk Milleti mazlum milletlere yapılan zulümlere dur diyecek güce erişecek tarihi misyonunu yeniden üstlenecektir.
Çünkü inancım odur ki Osmanlı İmparatorluğundan daha güçlü bir Devlet meydana gelecektir .
Yer altı ve yer üstü kaynaklarının kendi öz kaynaklarıyla karşılayan dünyanın tek ülkesi konumuna gelecektir.
..............................
Bu konuda yüzlerce ciltlik eserler yazılsa az gelir inancını taşımaktayım.
.........................................
Tereddüdü olan insanlarımıza bazı açıklamalar yapmak istiyorum:
1944 lerde Türk'üm ve Türk Milliyetçisiyim diyen insanlarımız çeşitli hakaret ve zulme uğramıştır. Fakat bu gün itibarıyla gelinen nokta insanlarımızın hemen hemen tamamı Ulusalcıyım, ya da Türk milliyetçiyim diyebilmekte ve bu söylemden gurur duymaktadır. Mili bir konuda kendi aralarındaki ufak tefek teferruatları bir tarafa atıp ellerine Bayraklrını alıp meydanları rahatlıkla ldurabilmektedir.
Türk insanının yapısında vatan ve millet aşkı vardır. Bunu tarih göstermiş ve ispatlamıştır.Örneği son İstiklal savaşımızdır, Çanakkaledir, sakaryadır, Geliboludur.
Böyle bir oluşumun yasallığına gelince;
Bu oluşumun şu anki organizetörlerinin de belirttikleri gibi, Bu birliğe benzer dünya üzerinde oluşumlar vardır. Olmaya da devam edilmektedir. Hatta birbirlerine düşman odaklar bile bir araya gelmişler ve icraatlarına devam etmektedirler. Açık ve net olarak söylemeliyiz ki AB
bunlardan biridir.
Böyle oluşuma destek veren ve verecek ülkemizde onlarca dernek, sivil toplum örgütleri ve siyasi parti teşkilatlarının olduğuna inancım sonsuzdur.
Bütün Türklerin birlik olmasını düşünmek suçsa başta ben suçluyum suçum idam da olsa bu suçu kabulleniyorum.
Süper güçler er geç böyle bir Türk birliğinin oluşumundan korktukları için bşımıza yapay belalar sarmaktadırlar. Türk düşmanları milletimizi gündelik basit işlerle oyalamakta bizlere düşünme fırsatı tanımamakta ve enerjimizi boşa harcatmaktadırlar.
Devletimizi yöneten insanlar böyle bir birlik için buyrun dese; kendini Türk hisseden, hatta her Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşından kaç kişi destek olmaz?
Üzülerek ifade etmeliyim ki en büyük eksiklik siyasi iradedir. Siyasi iradeye de hakim olacak Türk insanıdır.
.................................
Ben bir Türk olararak başlatılan bu kutsal yürüyüşten Kıymetli şaiirimiz sayın Kahraman sayesinde haberdar oldum. Kendisinden Rabbim razı olsun.
Bu satırları okuyan okuma okuma fırsatı bulamayan bütün dostlara saygılarımı sunuyorum.
Özellikle; Sevgili şaiirimizi candan alkışlıyor, sonsuz saygı ve hürmetlerimi iletiyorum. Ne Mutlu TÜRK'ÜM diyene.
.............................................Ali KILIÇ
Böyle bir oluşumdan haberim yoktu.Nasıl haberim olmaz diye de kendime çok kızdım.Haberdar ettiğin için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Hayalimizdeki Türk Birliği'nin kurulması ve yaşatılması ideallerimize ne büyük katkı yaptınız bilemezsiniz.İşte gerçek vatanseverlik ve gerçek katkı böyle olur.
Müteşekkirim size.
Kaleminiz daim olsun.
Siteyi inceledim.Yöneticilerini tanıyamadım ama Oktay Sinanoğlu,Rauf Denktaş,Yahya Akengin isimlerini ve resimlerini orada görmem yeterli geldi bana inanmam için.
Abide olmuş bu isimleri kimse kullanamaz,kullandırtmazlar.
Sayenizde artık benide bu ideale gönül vermiş ve hertürlü desteğini esirgemeyecek biri olarak görebilirsiniz artık.
Tekrar teşekkür ediyorum bilgilendirdiğiniz için.
SAYGILARIMLA.
guzel bir dusunce, hersey hayelle baslar...
7 yil once girisimlerde bulundugum, ve sitesini bile olusturdugumuz BIRLESIK TURK DEVLETLERI birliginin kurulmasi, calismalarin hiz kazanmasi icin kimlerle temasa gectikse, anlatamadik derdimizi...
Suanda zor. Oncelikle Turkiyenin duzluge cikarilmasi diye dusunuyorum...
yuregine ve emegine saglik degerli yazar
kutluyorum
saygilarim derin...
Tamam çok güzelde devletimizin yetkili organları neden bizleri davete çağırmıyor !
Gizli saklı böyle bir bütünleşmek mümkün mü ? Yasal mı ?
İzledim çok etkilendim evet , fakat böyle bir yaptırım yetkili merciler tarafından duyurulmalı...
İnternet başında böylesi önemli kararlar ne kadar ehemmiyet taşır ?
Doğrusu çok merak ettim..
Milli duyguları yüksek olan benim gibilere tuzak mı yoksa :))