- 1385 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
10 MAT-C ŞAMPİYONLUĞA DOĞRU YÜRÜRKEN
Arkadaşlar. hepimiz liseliyiz. Liseli olmak hayatı yaşamak gibi bir şey omalı. Binlerce yeni arkadaşlarla tanışmak, birçok öğretmenle tanışmak ve aramızda sevgi bağını bağlayarak şampiyonluğa ilerlemek gibi güzel duygular geliştirmek hayattta tadabileceğimiz en güzel duygulardan biridir.
Unutmamalıyız ki hepimiz liseliyiz ve liseli olmak ayrıcalıklıdır. Liseli olmak RIFAT CANAYAKIN LİSESİ’nin okul şampiyonu olmaktır. Liseli olmak şampiyon olmak gibi centilmenliktir. Zaman bizim zamanımızsa hedef de bizimdir, şampiyonluk da bizimdir.
Bileğimiz kırılır, fakat hedefimize hiçbir şey olmaz, olamaz da. Hiçbir şey şampiyonluğumuza engel olamaz. RIFAT CANAYAKIN LİSESİ’nin şampiyonu olmak sabır ister, kararlılık ister, disipli ister. MEHMET ŞAH GÜLER’in yaptığı kadro ister. Belki o kadro olmasaydı şampiyon olamazdık. İşte, işte bu özellikler bizde var olduğu müddetçe şampiyonluğumuz gerçekleşir. Şampiyon olmak birden olmaz, olamaz. Uğraşmak gerekir. Gerçek bir şampiyonluk için çılgın bir türk futbolcusu gibi, HAKAN ŞÜKÜR gibi A MİLLİ TAKIM gibi; kararlı, sabırlı ve çalışkan olmalıyız. Biz bunu 10 MAT-C olarak başardık ve başarmaya da devam edeceğiz.
Seneye de hiç durmadan, büyük bir hızla hedeflerimizdeki şampiyonluklara doğru yürümeye devam edeceğiz. Unutmamalıyız ki şampiyonluk hedefini görenler hiçbir zaman başarısızlığa uğramazlar. Biz bir aileyiz. Biz 05 HAZİRAN 2008 tarihini tarihe yazanlarız. Biz 10 MAT-C’yiz. BİZ RIFAT CANAYAKIN LİSESİ’NİN ŞAMPİYONLARIYIZ.(05.06.2008)
KADİR YILDIZ
10 MAT-C ÖĞRENCİLERİNİN NAZAR BONCUĞU