- 1431 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
HİCRİ YENİ YIL
...es selamün aleyküm ve rahmetullahü ve berakatühü...
-Bugün Mü’minlerin HiCRi yeni yilidir...
-Bilindigi gibi En Sevgili’nin, Mekkeden Medineye Hicretiyle hayata gecmistir/baslamistir...
-Bu vesileyle hepimizin ’HiCRi’ yeni yilini gönülden kutlar hayirlara vesile olmasini Yaradandan diliyorum...
-Muharrem ayinda bulunan bu hicri yeni yilin 9. 10. ve 11. günü oruclu bulunmak sevaptir...
-Ramazan ayindan sonra en faziletli oruc MuHaRReM ayinda tutulan orucdur...
-Muharrem ayinda/Asure gününde gerceklesen bir cok TaRiHi olay daha vardir...
1.Hz. Nuh a.s min gemisinin kurtulmasi...
1.Hz. ibrahim a.s. in atesden kurtulmasi...
3.Fil ashabinin yasandigi hadise.. v.s.
*
-Bir rivayete göre, bu gün yapilan ’alisverislerin’ bereketi BOL olur...
-Cünkü bu gün Hz. NUH a.s. Gemisine yükledigi erzak vesilesiyledir, Hz. NUH a.s. bu YÜK ile kurtulusa ermistir...
-Her ibadette oldugu gibi halis niyet önemlidir ve sevabida Yaradana aittir ve O’ndan beklenmelidir...
<<<-Bu günün hürmetine hepinizi ’FiLiSTiN’ icin toplu DuA ya cagiriyorum...
-Efendimiz bir hadis.i seriftlerinde; "Bir Mü’min kardesinin ayagina diken batipda aci duymayan tam iman etmis sayilmaz"diyor...
Allah hepinizden razi olsun <<<
-Sizlere Bol bereketli bir Muharrem ayi diliyorum...
-Rabbim dualarinizi kabul buyursun ve O’na emanet olunuz efendim...
YORUMLAR
Bir yılı daha geride bıraktığımız bu dönemde yazınız oldukça önem arz etmektedir...
Müslüman kardeşlerimiz bu yazıyı okumak suretiyle, hicri yıl hakkında bilinmeyen bir çok hususda da aydınlanmış olacaktır sayenizde...
Bunun için size teşekkür ederim...
Ve bu vesileyle tüm islam aleminin Hicri Yeni Yılını kutlar hayırlar getirmesini Cenabi Hak'tan niyaz ederim...
Saygılarımla...
-Paylasim icin tesekkürler Zeki, Allah razi olsun...
-Bende burdan cümlenizin HiCRi YeNi YILINI en halis dileklerimle kutlarim...
-Unuttugumuz gercekleri/degerleri sayende yeniden hatirlamis olduk...
-insallah hayirlara vesile olur dilyiorum...
<<<insan karsindakine deger verdigi kadar insandir, bence...
selam ve dua ile kal...