- 1396 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
MADDİYAT ve SEVGİ
Yaşı ilerleyince insanın hayata bakışı çok farklı oluyor,önemli olan farkına varabilmek manevi değerlerin.
Toplumumuzda maddiyata verilen değer önem kazanmaya başladı ne yazık ki..
Boşanmalar arttı,yıkılan yuvaların enkazı altında ezilmeye başladı çocuklar.
Yuvayı ayakta tutmak sanıldığı kadar zor değil,kadınlar yaşadığımız ekonomik krizde eşlerine destek olmalı,yaşam müşterek herşey paylaşılmalı.
Sevdiğim insanın maddi olanakları dibe vurmak üzere ama ben her yönden ona destek veriyorum vermeye de devam edeceğim,onu üzmeden gururunu incitmeden.
YORUMLAR
asker55
Başkaca ne diyebilirim ki..
saygılar efendim..
''Sevdiğim'' demekle başlıyor insan paylaşmaya.Yalnızca kendi hayatını ve onun hayatını değil toplumda ve tüm dünyada yaşayanların hayatını paylaşmaya çünkü 'sevdiğim' e söz veriyorum İnsan olarak yaşamaya !
Aile içinde paylaşmayı bilmeyenler maddi manevi, toplumda da bilemezler bencil olurlar.Ve sonuçlar ortada..
İnsan olarak paylaşmayı bilmek çıkarsız ilişkileri ve huzurlu hayat yaşamayı getirir.
İyilikler maddeye bağlanmamalı,çıkara dayanmamalı..
Güzel bir konu faydalı ve olumlu paylaşımdı.Tebrikler sevginize ve yüreğinize..
Ne mutlu size,hayat arkadaşlığı bir ömürliktür,sırt sırta vermektir dayanışmadır.Ne demiş atalarımız bir elin nesi var,iki elin sesi var.İyi günde de kötü günde de eşlerin birbirlerine destek olmalı gerektiğine inananlardanım.İyi günde beraberim kötü gününde yokum böyle bir felsefe olamaz.Olduğunda zaten çıkarlar uğruna evliliktir o.Bu tüm ilişkilerde böyle olmalı,insancıl yaklaşımdır bu.Varolasınız.
Saygılarımla
Bahar