- 496 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ARITMAN, CAMİLER VS…..
Malumunuz ortalık dedikodudan geçilmez oldu son günlerde. Herkes birbirinin hatasını aramaya, birbirini küçük düşürmeye çalışıyor. Birlikte iki adım atamayan, dedikoducu bireyler sardı siyaset kurumunu. Ve çıkış zamanları hep kaotik ortamlar. Ve ülkenin sıkıntılı süreçlerinde fırsatı kaçırmadan işlerini yapıyorlar.
Organize eden kişi veya kişiler işlerini biliyor vesselam. Ermenilerden özür dileyen sözde aydınlardan geçen yazımızda bahsetmiştik. Tekrar girmeyeceğiz ve o gün yazdıklarımızın arkasındayız.
Son günlerde artan cami yangınları ve CHP li ARITMAN üzerine yazacağız kısaca..
Zamanlama olarak ilginç çıkışlar yaptı ARITMAN. Kalkıp koskoca cumhurbaşkanına olmadık laflar etti. ‘ Anne tarafı Ermeni asıllı olduğu için Ermenilerden özür dileyen aydınlara tolerans tanıyor’ dedi cumhurbaşkanı için. Çok çirkin, çok mesnetsiz ve iftira niteliğinde bir açıklamaydı. İçi boş ama dışı pis bir açıklamaydı. Kendi partisi de zaten sahip çıkmadı açıklamalarına. Büyük tepki aldı vesselam.
Diyelim ki cumhurbaşkanı ermeni asıllı. Değil de hadi öyle sayalım. Peki sayın ARITMAN bu ülkede en mahrem kurumlara, en özel makamlara gelen binlerce yabancı uyruklu kişiye neden tepki vermedi hiç bu güne kadar ? En özel birimlere, en milliyetçi kurumlara yıllarca masonik örgütlerin sızdığı iddialarına ve gerçeklerine neden sesini yükseltmedi ?
Partinin içinde bile envai çeşit kişi varken laf neden cumhurbaşkanına geldi ? Başka işi kalmadı mı ARITMAN ın. Yoksa o da mı dış odaklardan destek aldı sözde aydınlar gibi. ? Sorular çoğaltılabilir elbette. Ülkenin sıkıntılı zamanlarında özel zamanlamalı harekatlardan biriyle daha karşı karşıyayız ? Peki ARITMAN ın eşinin Kıbrıs ta Tapınak şövalyeleriyle içli dışlı olduğu bir gerçekse, bir çok toplantıya ev sahipliği yaptıkları iddiaları doğruysa ? O zaman sanırım ARITMAN ın yaptıkları daha ayrı anlamlar taşır bize göre. Ve bu anlamları yakında birileri ortaya çıkaracaktır. Bekleyip göreceğiz.
İkinci konumuz cami kundaklamaları.
ARITMAN, Ermeni aydınları derken ortamı tamamlayıcı nitelikte bu yangınlar. Kimin ne işine yarar camiyi yakmak ? Elbette kardeş kavgası isteyenlerin işine yarar ve yapanlar da zaten onlar bu işi. Siyaset ve benzeri kışkırtmalar belli etkileri olan işlerdir ve etkileri bir düzeyde sınırlıdır. Ama inançlar yönünden yapılan bir provakasyon ciddi sonuçlar doğurabilir.
Medya üzerine eğilmedi ama bir de daha farklı bir boyutu var olayların. Satanizm. Evet İstanbul da kaldıgım bazı sürelerde içlerine biraz girmiş ve öğrenmiştim bazı işlerini.Araştırma şansım olmuştu bir parça. Bildiğim kadarıyla İstanbul da SULTANEHMET camini ele geçirmek ve cami kundaklamak gibi bazı planları vardı. Ciddi provakasyonlar yapacak kadar organize değillerdi. Şimdi de olduklarını sanmıyorum. Ama birileri onları güçlendirip bu tezgahta kullanabilir belki de. Zira cami yakma işini en son IRAK ta görmüştü gözlerimiz. Ve ülkemizde cami yakmayı mübah görecek siyasi bir grup yok bildiğimiz kadarıyla pkk dışında. Taşeron bazı kişilerin de çabalarıyla daha büyük ve etkili provakasyonlar içinde olabilirler. Dikkatli olmak ve oyuna gelmemek gerek. En tehlikeli ateş din ve inançlar üzerine yakılan ateştir. Umarız ateşi yakanlar bu ateşte kendileri yanar. Yoksa içimiz yanmaya devam edecek…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.