- 909 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AH FİLİSTİN...EYVAH FİLİSTİN..
Dünyanın gözü önünde , göz göre göre bir katliam işlendi Filistinde...İnsani,dini ve tarihi bağlarımız olan Filistinli kardeşlerimiz çoluk,çocuk,kadın erkek denmeden alçakça katledildiler...Acımız büyük...Yüreklerimiz yaralı...Bu insan kasaplarını lanetliyoruz ve şidetle kınıyoruz.İnşaallah bir gün bu zalimlerin de sonu gelecektir.Tarih buna şahittir.Nice zalimler nemrutlar,firavunlar gelmiştir bu dünyaya.Ama sonları hep hüsran olmuş,felaket olmuştur...
Allah bize de bu zalimlerin acı sonlarını görmeyi nasip eylesin.Zalimler için yaşasın cehennem...
Allah Filistinde şehit düşen bebeklerimize,annelerimize,kardeşlerimize rahmetler ihsan eylesin.Mazlum Filistin halkına yeniden toparlanmayı ve en kısa zamanda şu katiller çetesinden kurtulmayı nasip eylesin...
Bilemiyorum başka ne yapılabilr duadan başka...En azından ne yapabiliriz insanlık adına,kardeşlik adına..
Buyurun arkadaşlar sizler de yazın içinizdekileri...En azından fikirlerimizi paylaşalım ve bu sayfayı birazcık da o kanlar içinde kalan kardeşlerimiz için ayıralım..
İster şiir ister yazıyla.....
Selam,saygı ve en samimi dualarımla....
YORUMLAR
Hani diyoruz biz kin tutmayız çünkü insanız ve müslümanız.Müslümanın en iyisi,yüreğinde kin barındırmayandı..
iyi insan özelliklerini taşımak isteyen kin gütmez, hesabını ilahi adalete bırakır.
Ama bu demek değil sessiz kal.
İtiraz et, sevgi elini uzat, kin şeytan işidir.Filistine şeytan musallat oldu.Gören gözlerle bakmalı..Amerika dünyanın en tehlikeli en büyük şeytanıdır.
Çünkü aç gözlü,çünkü kan emen vampir..Kendi dinlerine hizmet ediyorlar onlara dost olanlar da aynı onlar gibidir..
Saygılar
hatırladım şimdi.bundan yıllar önce bir filistinli tarafından katledilmiştim.şimdi tv de izlediğim bu vahşet dolu görüntüler ve bu okuduğum yazılar bana o katliamı hatırlattı.
ne yalan söyleyim içim pek sızlamıyor.( yanlış olduğunu bildiğim halde ).
üzülüyorum biraz.mesela küçük çocuklar için,kadınlar için,doğmamış bebeğim Kermil için.
ama neyse... boşver çok karmaşık...
süveyda(m) tarafından 12/28/2008 9:51:07 PM zamanında düzenlenmiştir.