- 526 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
Önce Kendi Halkınızdan Özür Dileyin
Özür dilemek ne için ve neden, kimden ne amaç işle özür dilemek.
Tarihte soykırım yapmayan hiç bir millet yoktur ( varsa da ben bilmiyorum). O zaman bu gün bütün milletlerin birbirinden özür dilemesi gerekmektedir. Neden yalnız Türkiye Cumhuriyetin de yaşayanlar ( Dikkat ederseniz OSMANLI DEMEDİM) başkalarından özür diliyor.
Tarihte yapılan hiç bir şey için bu günkü gençlik sorumlu tutulamaz. Ve özür dilemek hakkını da kendinde göremez, görmemeli de. Bizler tarihte milletlerin yapmış olduğu hataları tekrar etmemek için gereken dersleri almalı gelecek de aynı yanlışları yapmamalıyız.
Özür dilemek bir kişiyi küçük düşürmez yaptığı hata karşısında. Ama bir milletin topyekun yanlış yaptığını savunup, o ülke adına bir başka ülkeden özür dilemek, o ülkeyi ve o ülke insanlarını küçük düşürmek sayılmaz mı?
Kimse benim adıma özür dileyemez benim yaptığım hatalar yüzünden. Tarihteki hatalardan dolayı özür dilemek de aynı anlama gelmiyor mu?
Ben özür dilemiyorum ve dilemeyeceğim de. Ama tarihimden gereken dersleri alıp geleceğe uygulanmaması için elimden geleni yapacağım.
Özür dilerim kampanyasına imza atan sözde aydın kişiler önce kendi halkından özür dilesinler.
Neden mi?
Kendi ülkesinde katledilen gerçek aydınların ardından sustukları için,
Darağaçlarında siyasi nedenler dolayısı ile asılan gençlerini savunmadığı için.
Kendi çıkarları doğrultusunda bir başkasının yandaşı olarak kalemini kullandığı için.
Ülkesinde insan hakları ihlal edilirken yine kuma sokup başını çıkartmadığı için.
Faili meçhulleri nerde ve kim tarafından katledildiklerini araştırmadığı için.
Ülkesinin çöküşünde sustukları ve konuşmadıkları için. V.S
Bu örnekler o kadar çok ki yazmak ile bitmiyor.
Ben imza atanlara soruyorum. Önce siz Ülkenizde, sizden çok şey bekleyen insanlardan özür dileyin, sonra tarihte yapılanlar için özür dilersiniz. ( tabi yapılmış ise. ) Ki yapılmış olsa da yine bizlere özür dilemek düşmüyor.
Çünkü ben Türkiye CUMHURİYETİN DE yaşıyorum.
Saygılar
Resim: Türkan DİNÇER Yer: Sinop
YORUMLAR
Güzel bir yaklaşım.. Tebrikler..
Özür dilerim kampanyasına imza atan sözde aydın kişiler önce kendi halkından özür dilesinler.
Neden mi? kısmına eklemek istiyorum..
İnançsızlıklarını yasakladıkları için,
İnançlarını yasakladıkları için,
Dillerini, kültürlerini yasakladıkları için,
Ya sev, ya terket dedikleri için..
Şunu bilsinlerki..
Hem sevemeyiz, Hem terketmeyiz..
Ama gece gündüz çalışacağız..
Bu ülkeyi sevilecek bir ülke yapabilmek için..
Türkan hanım duyarlı yüreğinizi kutlarım.
Bir şeye bakın nasıl yozlaştırma yapılıyor;ÖRNEK:
ağaçta olur, sarıdır
Potakala benzer
Tadı biraz farklıdır
Bu hem sarıdır hem ekşidir,............yahı kardeşim limon diyeceksin sonunda işte lafı geveleyip durmasan ya ağzında.Bu kampanyalar böyle başlıyor, borusu kuvvetli öten ötekini bastırıyor..Niyet açık...
Anlamamak için aptal olmak lazım...Saygım ve selamlarımla.
Şaban Aktaş tarafından 12/30/2008 9:36:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
TARİHE OBJEKTİF BİR ŞEKİLDE BAKILDIĞINDA BİR SOYKIRIM DEĞİL, SON DERECE MERHAMETLİ BİR İMPARATORLUĞUN KENDİ HALKINI DAHA FAZLA ZİYAN ETMEMEK/ETTİRMEMEK ADINA (Kİ ERMENİ KOMİTALARI BİZZAT İMPARATORLUKLTAKİ SAVUNMASIZ HALKI KATLETMEK İÇİN AMAÇLI OLARAK KURULMUŞTUR)
BİR HAKLI TASARRUF UYGULAMIŞTIR.
eVET BU GÜN TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN AZİZ MİLLETİYİZ. AMA NE ŞİMDİMİZ NE DE GEÇMİŞ TARİHİMİZ SOYKIRIM İDDİALARI KARŞISINDA SAVUNMAYA GEÇMEK ZORUNDA DEĞİLDİR. çÜNKÜ SOYKIRIM DİYYE BRİ ŞEY YOKTUR. SADECE EKMEK YUEDİKLERİ TOPRAĞA İHANET EDEN BİR HIYANET İÇİN ALINMIŞ TEHCİR ÖNLEMİ VARDIR. YERLERİNDE DURSALARDI, AZMASALARDI, KUDURMASALRDI DA O TEHCİR YAPILMASAYDI.. KEŞKE... KUSURA BAKMASINLAR.
Buna rağmen asıl soykırım medeni asrın göbeğinde daha dün misilsiz SALDIRILARLA HALA yapılmaktadır. Ki bu soykırımlar sürekli yinelenmektedir.
Ermenistan da 1992 de Hocalı'da yapmıştır bu soykırımı.
Daha dün ABD kuklası İsrail Gazzeye yapmıştır.
Irak zaten içler acısı
kafkasları çeçenistanı unuttuk zaten.
Kimse ne pırıl pırıl Türkiye Cumhuriyetini, ne de şanlı Osmanlı hakimiyetini apır sapır şeylerle meşgul edemez. Mesnetsiz masalsı iddialarla suçlayamaz.
Aydınlar(!) mı?
güldürmesinler beni, onlar daha dibini aydınlatamayan zavallılar gruhu.
hepsi şöhret meraklısı diasporaya rehnedilmiş beyinler.
Bu sene her alanda nobeli garantilediler sanırım
bizim aslını unutan soysuzlarla işimiz yok.
YİNELİYORUM, TÜRK MİLLETİ NE ŞİMDİ NE DE GEÇMİŞİNDE HİÇ BİR ZULME İMZA ATMADI.
ATTIRMADI
Özürler ihanet edilen asil, soylu ve münevver halkımadır!
başka şeye değil.
SELAM İLE
KargülüALMILA tarafından 12/28/2008 6:23:31 PM zamanında düzenlenmiştir.