- 1864 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
küçügüm...
küçük bir kız çocuguydum senın için küçük!
her sabah işe giderken camda beklerdım..orda oldugumu,baktıgımı bilirdın dönüp gülümser el sallar ve gıderdın..akşam olsun gel,gul yıne dıye camdan ayrılmazdım.günlerim cam kenarında, köşe basında yada kapı arkasın da sana bakmakla geçerdı. her gıttıgın yere gelırdım.bakkala gırdıgınde kendıne bır sıgara alırdın sonra bana donup şeker ister misin?küçügüm derdin...
bigun yıne işe gittin.bende koşe basında oyuna daldım zaman geçsın akşam olsun gel dıye.bılyeyle oynuyorduk.kazandıgım bılyelerı sana vermek için saklıyordum.akşam olmuştu gelmiştın.küçügüm bensız mı oynuyorsun dedın.cembımdekı bilyelerı çıkarıp sana vermiştım.gülümsedin,hadi başla dedin.her atışında kazan gulumse istıyordum,yenılıyodum.sende bana dönüp küçügüm bilmiyorsun bu işi derdın,gulerdın..
sen bilmıyordun kı bu küçük kız sana deli gıbı aşık.her sabah seni bekler,seninle güler,seninle aglar..her an seni yaşar sensiz...tabı sen bıılmıyordun yıllar geçse bıle senın için hep küçük kalacagım...
bigun yıne kose başındabeklıyordum,bilyelerımle..uzaktan gordum koşup yanına gelecektım ama yanında bırı vardı,gelemedım..ona bakarken gölerın guluyordu farkettım...bana yaklaştın,baktın bugun bilyelerle oynayamayız küçügüm akşama nişanım var hazırlanmalıyım dedın ve gittin.yıkıldım!bilyeler teker teker düştu elimden..gözlerimde yaslar vardı ve ilk defa sol yanım acıyordu...
senin için hala küçük olsamda buyumuştum ben...yıne bıgun sana bakarken yanıma geldın.küçügüm küsmuyuz artık artık yanıma gelmıyosun,camdan el sallamıyor kaçıyorsun dedın..dıyemezdımkı sana aşıgım ama sen başkasınınsın artık dıye.kafamı salladım hayır dıye.guldun sevındın buna dedın.gitmek için ayaga kalktım küçügüm sen büyumuşün dedın koşarak kaçtım...
sabah oldu.davul zurna seslerıyle uyandım.annem hadı kalk dugun var dedı.uyandım,hazırlandım va çıktım..kalabalıktı.beyezlar içinde çok guzel bı kız oturuyodu orda,yanına gıdıp teprık etmek istedım ama...damat geldi hayır olamaz bu sendın,bu senın dugunundü.bense bilmıyordum bıle herseyden habersız senı gordum takım elbıseler içinde..kalbim yıne çok acıdı...
bi an farklı bı muzık caldı.az once oynayan insanlar durdu.sen o kızı kaldırıp dans ettın..oysa hep ilk dansı benle ederdın,ilk sekerı bana alırdın kısacası herseyın ilkını benımle yapardın,hep oyle olcak sanmıştım ama şimdı bı başkasıyla...o an gozumden bır damla yaş duştu çaktırmadan sildım ama sen gördun.dans bıtınce yanıma geldın.küçügüm en mutlu gunum bu benım sen neden uzgunsun dedın.degılım dedın inanmadın.artık benımle oynamıycaksın ya ondan dedım...guldun..buna mı uzuldun oynarız be kucugum dedın ve gıttın..akşam oldu.dügün bıttı.sen evet dıyıp imza atmıştın.her ne olursa olsun beraber olcagınız için evet dedınız...yanındakı ben degıldım.uzaktan oylece bakakaldım...eve kaçtım sonra...cama çıktım..camın onune geldın artık evlıydın.basını kaldırdın küçügüm tebrık etmek yok mu dedın..kelımeler çıkmadı agzımdan.gozlerıne baktım sonra yanına mutluluklar dedım..güldun teşekkur edip hoşcakal dedın ve arabaya bınıp çekıp gıttın..
artık hıç umudum kalmamıştı sen evlenmiştın.hiç bişey eskısı gıbı olmayacaktı..ben kose basında beklerken sen gelecektın ama yanında onunla...artık sana bakamazdım ki..
ben senın için küçük şeker kızdım hepte oyle kalacaktım,sense benım buyuk sevdamdın..ilk ve tek...
ben senı camda beklerken yıllar çok cabuk geçmiştı ve benden çok sey gıtmıştı.ama senı beklemek guzeldı.bı guluşun omre bedeldı..mutlu ol buyuk aşkım.sen hiç bı zaman bılmesende,bu küçük kız senı hep sevecek......
kimseler gormesın kımseler bılmesın benımle yaşasın olsun bu sevda.
senı sevıyordum sen bılmıyordun....
bigün bende evlensem bile senin için hep küçük kalacagım biliyorum...
küçügünden büyük aşkına elveda...
YORUMLAR
Saygı değer şair:
Mütiş bir yazı olmuş inanın nefes nefese okudum kutluyorum sizi efendim...
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın...
Sezai Binici/umut_adam/Erzurum..
Saygılarımla
Yeni yılın size ve sevdiklerinize saglık mutluluk getirmesini temenli ediyorum kalbimle....