- 1865 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BeN BiR ÖĞReTMeNiM !
Ben bir Öğretmenim !
Tanrının yeryüzündeki bir temsilcisi olarak görürüm kendimi...
4 silahım vardır benim;
Birincisi aklımdır;her iimde onu temel alırım ilk önce...
İkincisi gönlümdür,yüreğimdir;akla uygun olan mekanizmaları ilk önce gönül süzgecimden geçirir sonra sunarım geleceğin fidanlarına...
Üçüncüsü dilimdir; en büyük sermayemdir hiç kuşkusuz dilim benim; onunla ifade edip anlatabilirim hayatı ve tüm gerekli donanımı onunla anlatırım aydınlık geleceğin temsilcilerine....
Dilimle kazanırım ekmek paramı,konuşarak ve paylaşarak idame ettiririm,onunla karşı çıkarım gördüğüm haksızlıklara,onunla susturum hainleri,düzenbazları,halkın sırtından kahpece geçinenleri...
Dilimle aydınlatırım ;tarihin karanlık syfalarında yaşananları,olayların görümeyen yüzlerini,saklı arka planlarını....
Dördüncüsü kalemimdir;dilimden daha keskin daha yırtıcı bir silahımdır benim...
Çeşitli dergilerde veyayınlarda kulladığım gizli silahım,savunma sitemimdir benim...
Dilimle söylememin imkansızlaştığı ve ulaşmamın mümkün olmadığı zamanlardaki en büyük yardımcımdır kalemim...
Bazen duygusallığımın ,bazen de acımasızlığımın temsilcisidir kalemim...
İhanet etmez kalemim hiçbir zaman bana,yazarım sözlerimi kağıda korkusuzca ,teslim bırakırım ruhumu Rabbime okadar derinlerşir ki bazen kalemim ve kelamım boğulmaktan korktuğum bir denizin karanlığından daha derinleşir.
Daima bir ses yankılanır içimde ve azarlar beni acımasızca; sen ey muallim!
Yıpratmakta bazen geleceğin güllerini düşüncesizce sözlerin;unutma ki sen en önemli bir misyonun ve görevin temsilcisi ve güllerin niteliğini belirlemede önder olan bir şahsiyetsin,dikkat et davranışlarına...
Kötüğün kahpelikle seviştiği bu acımasız devirde güneş gibi altın saçmakta dilim,kalemim ve aklım...
Şerefsizlerle,haysiyet yoksunlarıyla çetin güreşler tutmakta kılıçtan daha keskin kalemim...
Sevdirmeye gayret etmekte Hakk’ı ve hakikati dilim, kendilerinin sevilmeye layık olduklarını fısıldamakta öğrencilerimin kulaklarına dilim...
Aklım ve dilim keşfi bekleyen cümleler için çalışır daima ,arar ve sorgularlar tüm gerçekleri...
Ama bütün bu çabam kelimelerden kalpler yapmak ve gelecein güllerini en iyi nitelikte yetiştirmek içindir.
Zaman oldum kimini ezdim acımadan ,zaman oldu mum ettim suküt nöbetinde gık çıkartmadan fidanlarımı ,ne deolsa insanız hata benim için dedim ama pişmanım şimdi...
Ben bir öğretmenim!
Söz ehli ve gönül ehliyimdir her daim düşünme itaat et sözlerime boş değildir sözlerim ;benim sözüm cevherdir aydınlatıcıdır siz geleceğin güllerine...
Ama ben de bilemem tabii ki herşeyi ondan olsa gerek her daimolgunluk tahsilinde aklım ve kalemim ,geleceği şekillendirmek elbette tek derdim,velhasıl yeterince çoktur derdim....
Bilirim öğretmensiz nesli ;şerefsizler namussuzlar yönetir,şeytanın uşakları ülkeyi batırdıkça batırır .Tembellik ki bir milletin en güzel kadınıdır ;cahiller ise o güzele kanan tabiatın şeytan olacak yılan soylu yavrularıdır.
Buna rağmen öğretmen ; her aim ileriye giden bir yolcudur,her zaman başkasının mutluluğu ile huzur bulan mutsuz insandır...
M.ZAHİD AY
YORUMLAR
Ben bir Öğretmenim !
Tanrının yeryüzündeki bir temsilcisi olarak görürüm kendimi...
4 silahım vardır benim;
:::::::::::::::::::::::::::::
NE KADAR İSABETLİ BİR TESPİT. KAİNAT YARATILMADAN ALLAH HAZRETİ ADEM'E ""CENNET'TEKİ VARLIKLARIN İSİMLERİNİ ÖĞRETEREK İLK ÖĞRETMEN SIFATININ DA SAHİBİ OLDU.HAZRETİ ADEMDEN- HAZRETİ MUHAMMED'E KADAR BÜTÜN PAEYGAMBERLERE KUTSAL KİTAPLARI ÖĞRETEREK YERYÜZÜNÜN DE İLK VE EN ÖNEMLİ ÖĞRETMENLİĞİNİ YAPMIŞTIR...TEBRİKLER - TEŞEKKÜRLER MESLEKTAŞIM.