- 1436 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RADYASTEZİ(BİO MOLEKÜLER FİZİK):
RADYASTEZİ(BİO MOLEKÜLER FİZİK):İnsan veya objelerin Bio manyetik alanlarının (negatif-pozitif)birbirlerini çekerek doğadaki saf maddelerin bulunmasında kullanılan bir tekniktir. Genellikle iki çatallı sarkaç, iki çatallı mıknatıs iki çatallı ağaç dalları ve çelik çubuklarla su bulma,define bulma,maden bulma ve insan fizyolojisinde bel ağrısı noktaların bulunmasında kullanılır.
Radyastezi insan üzerinde bel ve sırt ağrılarının bulunmasında çok etkilidir. Beyin hücreleri yakılarak enerjiye dönüştürülür. Açığa çıkan bioenerji ellere aktarılır defne yağı ile (manuel) eller üdektör olarak kullanılır ağrıyan bel ve sırt ağrılarının tedavisinde kullanılır.
İletken ve yarı iletken maddelerin birbiri üzerinde negatif ve pozitif çekim kuvvetleri mevcuttur. İki farklı kutup enerjileri birbirini çeker. Radyastezi yöntemiyle insan üzerinde biriken negatif enerjiler bile çekilebilir.
Yaptığımız çalışmalar sonucunda kiraz ağacı dalıyla,su kaynaklarının yerini tesbit ettik.Ayrıca demirin küflenmesinin sebeplerini radyastezik ilimle çözdük.
Radyastezi ile maden arama,çelik uclu çatallarla çinko,altın,kurşun,bakır,kömür,demir ve değişik madenleri bulabilirsiniz.
Türkiyenin hemen hemen her yerinde bol miktarlarda maden yatakları bulunmaktadır.Bu madenleri bulmak teknolojik aletlerle bulmak çok pahalı hemde tam anlamıyla sonuç verememektedir.Metafizik uzmanı ve psikanalist-yazar Gökhan Hani tarafından,davet edildiği ve maden bulunabilecek yerlerde bio-plazmatik-enerji titreşim oluşumunu sağlayacak özel sarkaç ve çekim kuvveti yayan radyastezik aletler geliştirmiştir.Bu aletler çok basit gözükmesine ragmen ölçüm ve titreşim ağları hesaplanarak elde edilir.
Radyastezi için kullanılacak maddeler veya objeler.
1.Bakır tel.
2.Kristal granit taş.
3.Demir çubuk.
4.Şeftali ağacının dalı.
5.Kiraz ağacının dalı.
6.Gül ağacı dalı.
7.Alümünyüm çubuk.
8.Beyaz çakmak taşı.
9.Yeşil yosun.
10.Beyaz tebeşir.
11.Ateş taşı.
12.Sülfürük asit.
13.Kartal kanadı.
14.Meşe ağacı dalı.
15.Kayın ağacı dalı.
16.Her türlü maden bulmak için özel geliştirilmiş çubuk anten plazması.
17.6.çizgili yıldız.
18.Altın tozu-nötron-proton bağlamı elektrodlar.
18.kuark-kuantum fiziği ve anti madde çekimi.
Türkiye tarihi zenginliğiyle binlerce medeniyete yer ve mekan olmuştur.Türkiyede henüz bulunmamış binlerce define vardır.Bu defineler çağdan çağa diyalektik arkeolojik açılımda kalmış olduklarından,altın ve değerli madenler toprağın 10 ve 100 metre arasında sıkışmıştır.
Maden aramak isteyen veya radyastezi konusunda eğitim almak isteyen herkes metafizik uzmanı ve psikanalist-yazar Gökhan Hani’den radyastezi eğitimi alabilir.Ayrıca radyastezi araştırmalarda kullanılacak aletleri milimetrik olarak hesaplanmış olarak Metafizik uzmanı Gökhan Hani’den istedebilirsiniz.Radyastezik aletler cargo yoluyla türkiyenin her tarafına 2 günde ulaşmaktadır.Radyastezi aletleri kullanım kulavuzuyla özel olarak aramak istediğiniz kurşun,bakır,demir,çinko,kömür,altın,elmas,bor vb gibi maddeleri bulmak için tasarlanmıştır.
Radyastesi ile Bioenerji arasında benzerlik olmasına rağmen sağ ve sol el çakrası,üçüncü göz çakrası ayrıca sansualizm(duyumculuk),entüizyonizm(sezgicilik,plazmatik enerji,titreşim projeksiyon enerjisi konularından ayrılır. Radyastezinin eğitim alanı çok geniştir.Malesef türkiyede taklitçi insanların çok olması sebebiyle sadece bir kaç bilgi ile bu site sınırlıdır.
İleriki çağlarda küresel ısınma ve su sıkıntısı yönünün artış göstereceğinden şimdiden tüm araştırma ve inceleme kanalları radyastezi ilmine ilgi duymaktadır.Gelecekte tatik köyleri ve modern yerleşim alanları yeraltında olacaktır.Şimdiden yeraltında su bulunan yerler ve deprem titreşimlerini en az etkilenen yerleri belirlemek için metafizik uzmanı ve psikanalist-yazar Gökhan Hani’den eğitim alın.2012 yılından sonra indigo çocuk serisi milenyum çağ ile bitmektedir.2012 Yılından itibaren meta-çocuklar dünyaya gelmiş olacaklar.Bu metafizik çağla beraber meta-çocuklar doğa üstü yeteneklerle doğacak ayrıca doğaüstü yetenekler artık gelişen teknoloji yardımıyla bu zamanın bilim dünyasının yatırım yaptığı tek nokta olacaktır.2012 yılı Radyastezi iliminin genişleyip yeraltı iç mimaride,imajinasyonda,modern metalurjide,meta-arkeolojide,yeraltı mühendislikleri,yeraltı inşaat mühendisliğinde,yeraltı ziraati,yeraltı turizm,tele-radyastezik biliminde vb gibi konularda yeni branşlar ortaya çıkacaktır.Enformatik bilgi çağını elinde tutan tüm gelişmiş ülkeler 2012 yılından itibaren uzay çalışmalarına ayırdıkları finansman kaynağının yarısından çogunu yer altı yaşam koşullarına harcayacaktır.Bu konuyla ilgili röportaj yapmaya çalışan tüm dergiler ve televizyonlara metafizik uzmanı ve psikanalist-yazar Gökhan Hani prensip gereği kapalıdır.
Radyastezi eğitimi veya radyastezik aletler satın almak isteyenler.Metafizik uzmanı ve psikanalist-yazar Gökhan Hani’den siparişlerini alttaki telefon numaralarından yapabilirler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.