- 1064 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ
Haluk Yamen arkadaşıma ithaf en yazılmıştır!
Yüreğim hüzünlü, bir kere daha ölümün soğuk yüzünü yüreğimde hissetim. Her kayıplar insanın içini yakar, yitirdiklerimin anıları tekrar canlanır yüreğimi acıtarak. Duyguları anlatmak istersiniz anlatamazsınız, işte yazıya dökerek paylaşım başlar ve acınızı ne hissettiğinizi anlatamıyorsanız yazarak duygular dökülür harf harf hece hece birleşir. Bir arkadaşımın vefatının haberi beni çok derinden etkilemesi, için için yaşadığım hüzün gözyaşlarıyla buluşması koca dünyada yalnız kalmışçasına, anne baba ağabey eş ve arkadaşlar, her sefer ki kayıp bir başka acı, dayanma gücümüz mü azalıyor bilmiyorum. İnsana değer vermek yüreğimizde oturttuğumuz yer işte burada başlıyor her şey.
Her zaman dostlarımı pamuklar içinde yüreğim en güzel yerinde muhafaza ederim, onların kırılmaması için çok özen gösteririm sözde değil özde yaşarım dostlukları bu yüzden de bu dünyadan veda ettiklerinde acıları da yüreğimde derin üzüntüler yaşatır.
Hepimiz bir gün gideceğiz meçhule ama önden gidenin acısı, bilinmezliğin ürküntüsü, sığınmak istersin acılardan kime? Kaçarak ama hakikat önündedir. Her şeyin boşluğu, değmezliği, ne için, kim için, kendin ne zaman aklına gelir hep birileri varken.
Arkadaş, Dost, Sevgi, Aşk, Sevda, bir varmış bir yokmuş yaşamın içinde nerdeler? Misali bir göz açıp kapama zamanı. Var oluşu yaşamak. Bir gün evet bir gün yok oluşu da yaşamak kaçınılmaz. VEDA her ne şekilde olursa olsun. HİÇ SEVMEDİM VEDALARI!
.
Haluk dostuma ithaf en yazdığım yazıda yüreğimin sızısı. Yüreğimde pamuklar içinde kalbimin en güzel yerinden bir yıldız kaydı, Bir yandan yüreğimi zenginleştirmek isterken, bir yandan fakirleşmek, can arkadaşım çok genç, erken gidiş bu gidiş, ama yüce Rabbimim isteğine hep kaybettiğim sevdiklerimde olduğu gibi yine isyan etmeden kabullendim çaresiz!
Gittiğin yer yüreğimdeki çiçek bahçesinden daha güzel olur inşallah, Seni hiç unutmayacağım Can Dostum, yüreğimdeki yerin ihtimamla var olacak, gittiğin yerde buluşuncaya kadar. Bildik VEDA’yı yazamıyorum DOSTUM.
denizkızı
26 Aralık 2008
Saat 18.30--21.00
YORUMLAR
BU ÖLÜM YAKIŞMADI SANA DOSTUM
Kimse bilmez geceden sabaha seninle koştuğumu
Geçmişimle boğuştuğumu.
Bilmezler ansızın uçtuğunu
Geçmişide alıp bulutlara kavuştuğunu.
Bu ölüm sana hiç yakışmadı
Beni yalnız koymak yakışmadı be dostum
Hani vazgeçmek yoktu
Yoktu çekip gitmek hani yoktu.
Bir ölüm mü? olacaktı
Bunca yıl sonra hediyen.
Soğuk bir taş mı? olacaktı.
Özlediğimde sarılacağım.
Kimsesiz bir gecede sana seslenirken
Kıbleye mi? dönük olacaktın.
Toprağında sabahlarken
Yaşlarımla filizlenen
Bir çiçek mi? olacaktı günaydın değişin.
Sesini bir daha duyamayacak mıydım?
İçim yanıyor daralıyorum.
Her düşündüğümde geçmişi.
Çakarım kibriti yakarım düşündüklerimi
Çekerim içime.
Sonra bi nefes daha bi nefes daha...Ah ah
Sözüm hala taze dünkü gibi sana
Bakma öyle; Kızgın üzgün
Parmağımda ki altın taşa
İçime girip bağırıp çağırıp durma bana
'N'olur girme
Zar zor getirdiğim gecelerimde
Sahipsizce daldığım uykularıma girme.
Yaşlarıma dokunarak sıçratarak uyandırma.
Korkarım hayalini görünce karşımda.
Dön gel gittiğin yerden vur toprağıma
Ya da al götür benide sonsuzluğa
Çıkalım bulutların ardına
Yağalım sağanak bir yaz yağmuruyla.
Hani hiç söylemediğim bir söz vardıya sana
Evet şimdi söylüyorum.
Lanet olsun sen yoksun
Seni seviyorum duyuyormusun
Seni seviyorum DOSTUMMM .....
08/07/2004 tarihinde,
4 sene önce 10 yıldır yediğimiz içtiğimiz bir gitmeyen kardeşten daha ileri olduğum, çok sevdiğim bir dostumu kaybetmiştim.o zamandan bu zamana ne zaman çevremde ölüm görsem duysam lanet olsun derim hep.içinin acıdığını,neler hissettiğini ancak yaşayan bilir diye bir söz varya gerçekten öyle,arkadaşına Allah'tan rahmet ailesine ve yakınlarına sabırlar diliyorum.