- 12165 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Mutluluk nedir
Mutluluk nedir
Varlıklar aleminin içerisinde en gelişmiş olan varlık; insan…
Evet. İnsan her yönüyle,mutluluğu başkalarıyla paylaşarak yaşayabilecek özellikte yaratılmıştır. Yani insan sosyal bir varlıktır. Yalnız başına hiçbir insan mutlu olamamış ve bundan sonra da olamayacaktır. Çünkü böyle bir durum onun yapısına aykırıdır. Ve zaten mümkün de değildir
Evet; bu bilgiler eşliğinde yola çıktığımızda karşımıza insanların son zamanlarda içerisine düşmüş oldukları mutsuzluk,güvensizlik,yalancılık,aldatma,ikiyüzlülük vs gibi sayabileceğimiz bir çok problemin kaynağını açıkça ortaya çıkarmış bulunuruz ki bu çok çarpıcı bir durum dur. Aslında bunu herkes çok ama çok iyi bir şekilde bilmektedir. Bundan eminim diyebilirim. Fakat çoğu zaman, kabullenmek sorumluluk ve kısıtlama getirdiğinden dolayı olsa gerek pek te rağbet edilmiyor. Neye mi? Mutluluğun en büyük ilacına… hatta mutluluğun tek ilacına…başka hiçbir sistem ya da olgu nun yerini doldurmasının mümkün olmadığı sisteme malum sebeplerle rağbet edilmez.
Nedir bu düşünce? Bu sistem, bu nizam… kii bütün insanlığın kurtuluşu bunda saklı, bunda gizli…
İşte taa eskilerden beri insana sunulan bu sistem kabul gördüğü yerlere gerçektende hakiki manada mutluluk getirmiştir. Bu sistemi gerek bilinçli gerek bilinçsizce kabullenmeyen toplumlar ise asla ama asla mutluluğun en ufak kırıntılarını dahi bulamamış, mutsuz ve bedbaht bir yaşam sürmek zorunda kalmışlardır. Öyle ki bu sistem in en büyük önem verdiği olgulardan birisi olan ANNE liğin temsilcisi olan bayanlar bu sistem in kabul edilmediği dönemlerde asla gerçek kıymetini bulamamış ve hak ettiği değeri yakalayamamıştır.
Öyle ki ; utanç vesilesi sayılıp diri diri toprağa gömülmüştür. Kısacası bu sistem; kurulmuş, kurulan, kurulacak olan her türlü sistem den her zaman bir adım önde, her zaman farklı,her zaman gerçekçi ve iç ve dış dünyamıza aynı derece de hitap etmeyi bilen tek sistemdir.
Birde bu işin en düşündürücü taraflarından birisi de her dönemde herkese bir vesileyle ulaştırılmıştır.ancak çoğu zaman kabullenilmemiştir.zaten kabullenmek sadece kişilerin kendi hür iradelerine bırakılmıştır(bu düşünce de zorlama işte sadece burada yoktur) sadece açıklanmıştır. Gerçek mutluluğun bu sistemle mümkün olabileceği vesile olanlar tarafından yaşanarak ispatlanmıştır. İşte bu mutluluk iksiri diyebileceğimiz sistem in insanlara ulaştırılmasında temelde görevlendirilen vesilelerin her şeyi tamamen anlattıkları ve hiçbir şekilde anlaşılmayan bir boşluğun kalmadığı gün gibi aşikardır.
Bu öyle bir mutluluk kii
Bu öyle bir hayat tarzı kiii
Bu öyle bir sistem kii
Ne başka bir sistem ne de başka bir fikir,başka ideolojiler yerini doldurmak bir yana dursun yanında adlarının dahi okunamayacağını iddia ediyorum…
Bu arada bu sistem çok değerli parçaların bir araya getirilmesinden meydana gelmiştir. El atmadığı ve dolayısıyla da çözüm bulamadığı hiçbir dert kalmamıştır. İnsanların hakları bir yana bu sistem hayvanların,taşların,toprakların vs diğer bütün mahlukatın asıl itibar ve değerlerini kendilerine iade etmiştir…
Diri diri kumlara gömülen bayan a ANNE demiştir. Ve cennet i Ayaklarının altına sermiştir. O nu erkeklere eş olarak yaratmış yanında bayan olmayan erkeği yarım insan saymıştır.
Bu sistemin her dalı ayrı bir yaraya merhem olmuştur.
Yardımlaşmak hırsızlığı,yalan söylememek güvensizliği.ölümden sonra ki hayat ın varlığına inanmak ise her türlü kötülükten uzak durmayı sağlar.bu şekilde moral değerlerimiz korunmuş olur.
Evlilik gayrı meşru ilişkileri önler. Neslin korunmasını sağlar. Kadın ve erkeğin sağlıklı ve mutlu bir şekilde hayatlarını devam etmelerini ve dolayısıyla moral değerleri yükselmiş evlatlar yetiştirmelerini sağlar.topluma huzur aşılayacak ailelerin yetişmesini sağlayacak fertleri yetiştirmekte rol üstlenirler.
Özellikle bu konu son derece önemlidir. Bu konu toplumun temel taşı olan aileye yöneliktir çünkü. Temeli sağlam olan yapı her türlü zorluğa göğüs gerecektir.
Yarınlarımızı düşünüyorsak temiz insanları birbirleriyle buluşturmak ve temiz fertler yetiştirilmesine vesile olmak amacıyla elimizden geleni yapmalıyız. Kendimizi güvende hissetmek istiyorsak bu şarttır…
Kızlarımız ayaklarının altındaki cennet in, erkeklerimiz de kızlarımız ın ayaklarının altına cennet in neden verildiğinin farkına varmalıdırlar.
EY GENÇ ADAM BU DÜSTUR SANA EMANET OLSUN
ÖTELERDEN HABERSİZ YAŞAYAN ŞU ALEME LANET OLSUN