- 1439 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
MODERİN KÖLELİK
Günümüzde kölelik var mı bir sualle bu konuyu ele alıyorum KÖLELİK var mı maalesef evet prangalar olmasa da kırbaçla dövülmese de günümüzde çok yaygın bir kölelik var..
Belli devlet kurumlarında özelleştirme adı altında şirketlere ihale edilen işlerde modern köleler çalışmaktadır prangasız kırbaçsız ama köle askeri ücret li sendikasız iş garantisi olmadan her iki üç ayda bir işten çıkış giriş yapılıp tazminat hakkını yok edilerek çalıştırılan..
Şimdi kölelik yok diyenlere soruyorum askeri ücret ile bir ay evinizi geçindirin bir aylık yaşam nasıl oluyormuş anlatın ve bu insanları ona göre çalıştırın ha işin birde şu yanı var bu işte çalışmak için kuyrukta insanlar var onun verdiği bu rahatlıkla beğenmeyen çalışmasın deniyor doğru beğenmeyen çalışmasın ama insanlar azda olsa çalışmak zorunda geçimini sağlamak zorunda bu askeri ücreti düzenleyenler sözüm size vicdanınız rahat mı uykunuzu rahat uyuya biliyor musunuz merak ediyorum..
Bu işe hangi yönden bakar isek bakalım ister dini ister ahlaki din yönden bakar isek kendi tok iken komşusu aç yatan bizden değildir der İslamiyet vicdan yada ahlaki konudan bakar isek orada da vicdanı olan bunu zaten yapamaz ahlaki cepheden bakar isek ahlaklı bir insan kendine layik görmediğini bir başkasına laik göremez..
Hasan Gençay
YORUMLAR
Duyarlılığızı kutlarım.
Kendi şiirimden bir dörtlük.
Gün ola harman ola
Durur değirmen
Değirmen suyla döner beyler
Şükür halinize dönüyor devran
Şükür dağa, bayıra vurdunuz, tırmanır
Mecnuna döndü Leylasız, farkında olmasanız da
Hangi derdine isyan edeceği meçhullerde
Sizse şaşkısız hedefte
Gez göz arpacık zabtı rabta
Vuruşlar on ikiden bir bir
Bugün sizin günüz, sizin…
Yarının yalnızlığı beklese de koynuna
Yazının başlığının alakamı cezbetmesidir sayfayı ziyaret etme sebebim..
"MODERİN" diye atılan bir başlığın özel bir manası varmı, merak ettim..
Sayfaya gelip yazıyı okuduğumda, tatamı ile yazarın yanlış kullanımı olduğunu gördüm..
Yanısıra bir de "LAİK" kelimesinin de yanlış kullanımı beni üzdü..
Modern = Çağdaş
Laik = Din işlerini devlet işlerine karıştırmayan, devlet işlerini dinden ayrı tutan" demektir..
Oysa sizin kullanmak dilediginiz kelime "LAYIK" olmalıydı..
LAYIK = Bir kimseye uygun olan, yaraşan.
Yazınızın içeriği ise, doğru bir gözlem ve içten samimi bir bakış açısı..
Saygilar..
ELIF TÜRK tarafından 1/25/2009 3:10:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kıyamete çeyrek kala bu yaşananlar çok normal.
Bu zamanda düzgün temiz dürüst yaşamak gerçekten zorun zoru bir iş.
Kııbaç var aslında PARA FATURA CEP TV bunlardan berbat kırbaç olur mu ?
Para cimride
Silah korkakta
Bilgi zalimde
Ehhh artık geri ne kaldı kıyameti bekle....