YORUMLAR
Sevgili romantik.
İlginize teşekkürler.bazı takip eden arkadaşlar sabırsızca tahtadan düşmesini beklediler.Gece yarısı bile olsa hemen yenisini takmamızı istediler.O nedenle aralıksız yayınladık.Esra ile yazışmamız devam ediyor.Şu anda üç bölüm oluşmuş durumda.
Ama Safiye ile de aynı anda mektuplaştık.Onun hikayesinde esradan da ileri derecede ibretler ve faydalar bulacaksınız.Onun kurtuluşuna kadar çekilenkeri okuduktan sonra karışık olarak mutlu günleri yayınlıyacağız.
Bizi takip edip yararlanan belli insanlar var. onları karar verme aşamasına gitmek için mektupları hap ham olarak yayınladık.İleride bahsi geçen ayetleri tam olarak yazılarımıza dahil ederek yeniden yayınlamayı düşünüyoruz.
Şu anda beş kızımızla aynı zamanda iç içe yazıştığımız için buna imkan bulamadık.
Yararımız dokunuyorsa neden devam etmeyelim değil mi.Bu kızlarımızın durumunda sayısız evladımız var.Malesef bir çıkar yol bulamıyorlar.
geceniz heyırlı olsun.
Tavsiyemiz mektupları sırasıyla okumanızdır.
Esra'ya mektuplar yazı dizisinin manevi yönü oldukça doyurucu ve ibretlikti.
Çok fazla çıkarılacak dersler var ve anlamlı mesajlar...
Değerli Büyüğüm
Okyucu ricası olarak kabul ederseniz...
Tekrar yazı dizisi şeklinde bir başlık olursa lütfen yazıları 2-3 günde bir yayınlar mısınız ?
Esra'ya mektuplar hemen hergün asıldığı için takibi zor oldu.
Sayfada isim sürekli göründüğü için hafıza insanı bazen yanıltabiliyor ve aynı başlığı görünce
- aa ben bunu okumuştum diye yanılgıya düşebiliyorsunuz...
Takdiri size ait...
Saygılarla