- 930 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Yitik Sevdam
Aklım öyle karışık ki son günlerde,sen karşıma çıktın çıkalı düzgün düşünemez oldum.Uykularım firarda, duygularım alabora,kalbim mi onu hiç sorma çıkmak üzere kafesinden...Kimi an durur gibi oluyor ölüyorum ,kimi an hızına yetişemiyorum yine ölüyorum...
Öyle çok istiyorum ki yakınıma gelmeni, seni düşlediğim zamanlarda , gözlerime çizdiğim resminle benzeştiğini yine o gözlerle görmeyi !
Yeşile dönüşen mavinin renginde umutlarım, ne olur siyaha boyama ! Alma elimden yarınlara dair sakladığım düşlerimi...
Ve ey sevgili kırıp inciteceğin olmamalıyım, ne ben, ne de başkası...Kimsenin yüreğine ekme ihanetin tohumlarını !
Ne isterim ki, ne dileyebilirim ki senden...Yalnızca en gerçeğinden , en masumundan sevginle ,çorak toprakların yağmura hasreti gibi , yüreğimi öz sevginle yeşertip sevdamı filizlendirmenden başka ?
Biliyorum küstürüp soldurduk çiçeklerimizi, sevgim yetmedi onları büyütüp fidan yapmaya..Sen de katmadın şefkatini..Birlikte kardığımız toprağına !Sadece ben olmalıydım fedakar, ben olmalıydım katlanan, sabreden. Ya sen !
Bir hain rüzgara kapılıp, o estikçe savruldun gözlerimin yaşları arasında ...Sessiz çığlıklarımı duyamadın bile, hüzün yoktu senin o andaki dünyanda.....
Bak şimdi, bak bana, içimde büyütüyorum sessiz dağlarımı,, gelir de yıkarsın ,eritirsin diye buzlarını....
Çığ olmaktayım sensizliğin özlemindeyim, kopup yitmekteyim.....
Ey yar duymaz mısın ??......
YORUMLAR
Biliyorum küstürüp soldurduk çiçeklerimizi, sevgim yetmedi onları büyütüp fidan yapmaya..Sen de katmadın şefkatini..Birlikte kardığımız toprağına !Sadece ben olmalıydım fedakar, ben olmalıydım katlanan, sabreden. Ya sen !
Ben, Biz olamayış hayatlarda en büyük sorunları yaşatır bize.Biz olmak işte çok sorunun çözümü.Ben anahtar Sen kilit ikisinin yaptığı iş Biz olmak bütün kapıları açar...Çok güzel bir yazı teşekkürler.Sevgiyle
Harika bir anlatım.Büyük bir özlemin,Filizlenen yeni umudun içindeki mutlulk bekleyişinin,Arzu ve isteklerin,
ifadelerinde saklı düşlerin ve endişenin ustaca anlatımı.
Her an uyanacakmış hissini veren bir yanardağın önünde sandım kendimi.Yada koca bir karanlığın ucuna asılmış bir ışığı bulmuşum gibi.
Tebriklerimi iletiyorum
Bak şimdi, bak bana, içimde büyütüyorum sessiz dağlarımı,, gelir de yıkarsın ,eritirsin diye buzlarını....
Çığ olmaktayım sensizliğin özlemindeyim, kopup yitmekteyim.....
Ey yar duymaz mısın ??......
kendınden başkası duymaz sessız çığlarınızı:((dılerım birgün duyar ...muhteşem güzel bir yazı..yüreğinizden sevgi eksık olmasın..saylarımla...