Issız AdA(m)
Bugun bir keredaha geldim sana ada
Bilirsin sende seversin beni, ama söyleyemessin boyluboyunca anılarına
Özlemle özleyip ağlarsın belki simandan akarken yaşlar, sen acı çekersin,geçmişe dönmek istersin,
yada şebnem gibi silbaştan başlamak gerek bazen dersin, ama olmuyor mavibir telaş sarıyor seni değilmi hayat
Ama imkansızdır,doğru kişiyi bulmak yada buldgunda onu doğru yaşamak...
Bu gece bir daha anladım, hayat seni hep geleceğe sürükleyen bir yelken gibi, bensiz olan yarınlarında.
Bir kek yapmaktadır yüreğim içine sevgi parçaları serpiştire serpiştire , bedenim sevgim seni severken ,yüreğindeki sıcaklığı hissedersin ve dersin bunun içinde ne vardiye sessiz usulca , ben ise sana derim sevğimle süslnmiş aşk krıntıları içinde parça parça çikolataya bulanmış kremamda varderim.
Beyza gibi temiz ve beyza gibi saf elle hazırlanmış ve berfin gibi kar taneleri gibi olan yüreğinde sadece sevda, filizi yeşertmek için sevdiğin kişiyi taşırsın, O al yuvarlağında uçsuz bucaksın denizlere sürüklersin beni yanında...
Peki sen Issız ada sen bilemezsindeğilmi, o sevdiğin kişinin yüreğini karanlık bir gecede onunla yanlız bırakarak ne yapacağını.
Hep ağlarsın,mutlu olduğun an bile senle buluştugumuzda geçmişten bahsetmeden hiç konuşmadan anılarımız depreşirse diye korkarsın, evet senin bende olan bir parçan halen bende içimde saklıyorum , saklıyorum cebimde ufak ama bir okadar büyük mana taşıyan bedenimde...
Hayatta en zor olsada öğrendiğm bir gerçek varki adı aşk olan şey ağlanmadan yaşanmaz.mışmış(diliğeçmişten tekyaranmış)derlerde inanmazdım ama şimdi anladım.
Hayatlar içinde aşk ve sevğının bittiğini sanırsın,ama hayat bitmemiştir.sadece biten aşktır.Yaşanacak bir şey vardır mutlaka bu hayatta
Son sözleri duyunca birbşaka bahara ertelenmiştir yanlızlıgım yada kışa bıraktım kasımda aşk başkadırdediler anlamadım.
Daha bir seversin buldugunda yarini ,eski aşkı silip yenisini eklersin yarabandı misali yüregine ve eskisi gibi olmasın dersin ama mutluluguda bulur geçinip gidesin ,aşkısı,kumralsı,yanlızolmayan adası.
Çıkan her sözde öznesinbende kalan, başta sen olsanda artık sen benim gizli öznemsin görülmeyen ama hep var olan kimseninde kolaykolay göremeyeceği gizli öznemsin ada ve özlemimsin özlemle beklediğim özlemi özlediğim gibi birşeysin.ada
g.erses