- 3768 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ÖLÜMDEN BAŞKASI YALANNNNNNNNN
Ne kadar anlamlı bir söz...Ölümden başkası yalan...Ne yaşarsak yaşayalım bu dünya yalannnn.Ne yazıkki hayat mücadelesi..Biz geçen zamanımızın farkında bile değiliz...
Geçen zamanı geri döndürmek gibi bir şansımız da yok...iyi değerlendirmemiz lazım...
Candan erçetin ölümden başkası yalan adlı şarkıyı her söylediğinde içim gider..Gözlerim dolar..Ölüm gelir aklıma...Ne yaptığımı sorgularım kendime...İleride ömrüm yeterse neler yapacağımı...
Aslında ölüm yüz akı biliyormusunuz?ölüm geldiği anda kurtuluyorsunuz..İş yerinizdeki sorunlardan,evinizdeki sorunlardan,yani sorumluluklardan kurtuluyorsunuz..Her canlının başına gelecek bir şey..Doğmak ve ölmek...Bu iki kelimenin arasında geçen zaman..Kimisi dört-dörtlük yaşar,kimisi de zoraki..(her an ölsemde kurtulsam düşüncesiyle )..
İnsan kendini mutlu etmek istese de öyle an geliyorki ölümü istiyorsunuz..Ölmek kurtuluşmu diyeceksiniz...Evet kurtuluş gibi görünüyor bazılarına...Aslında kurtuluş değil ama bazen de istiyor insan..Ama ben mücadeleyi seçtim hep..Çektiklerime bakılırsa
çoktan ölmeliydim...Dayanma gücüm kalmadığı zamanlar hep iyi şeyler düşünerek ayakta kalmayı başardım...Kadere-kısmete inanan birisiyim..Alnıma ne yazıldıysa çekeceğim düşüncesiyle baktım olaylara hep..Ölümün ucuna geldim,geldim geri döndüm hap..Ölünce kurtulacakmıyız..Tabiki hayır... Bu dünya da yaptığımızın sorgusunu veriyoruz elbette..
Yaşadıklarımdan,kazandıklarım ve kaybettiklerimden öğrendiğim kadarıyla
BU DÜNYA YALAN...
BEN DOĞMAMIŞ OLMAYI YEĞLERDİM...
BEBELER DÜNYAYA GELDİĞİ ZAMAN ONUN İÇİN AĞLIYOR OLMALI...
YORUMLAR
Şiir dostum,aldın götürdün gene beni biryerlere mechule.Bir yaza bilsem yaşadıklarımı anlata bilsem,hayatta ne badireler atlattım,ha bu gün ha yarın biter dedim durdum,ama nafile.Fakat hayat devam ettiği müddetçede bu kavga sürecek.İşallah bir gün bu yaşadıklarımı yazacağım.Şundan eminimki başkalarıının yaşadıklarıda benden farksızlar.Tabi her dağın kışı kendine olduğu gibi soğuda başkalarını şüştüyor.Şunu bilmiyorum tam olarak,insan oğlumu yalan,dünyamı yalan.Bilmekte lazım değil zaten.Geldik gördük,gidiyoruz.Sağdece eer arkamızda hoş bir seda bıraka bildiysek eğer ne mutlu bize.
Mevlam bütün insanlığın kalbine iyilikler bahşetsin.
Hepinize sevgi dolu bir hayat dilerim.değerli kardeşlerim.