- 2718 Okunma
- 43 Yorum
- 0 Beğeni
KESİNLİKLE ÖZÜR DİLENMELİ!
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
-- Kesinlikle Özür Dilemeliyiz!
Her musibette bir hayır vardır. Bu musibetin hayrı da var elbet. Nasıl mı?
Daha fazla geç olmadan geçek bir özür dilememiz gerektiğini millet olarak anlarız belki.
Hatırlarsanız evvelki yıllarda Eurovision şarkı yarışmasında Ermenistan`a 10-12 TAM puan vermiştik.
2009 yılında Ermenistan; dünyanın bütün ülkelerinde düzenledikleri konserlerde biletlerine ’ Köpekler ve Türkler Giremez” uyarısını bastıran aşırı ırkçı ’System of a Down’ ekibi ile katılacak. Grup 1915 olaylarına ilişkin Ermeni soykırımını anlatma şartıyla yarışmaya Ermenistan adına katılmayı kabul ettiği SOAD’ın solisti Serj Tankyan, ’Grubun 2009 Eurovision Şarkı Yarışması’nda, söyleyecekleri şarkıda Ermeni soykırımını işlemek şartıyla, Ermenistan’ı temsil etme düşüncesinde olduklarını’ açıkladı. Tankyan, yarışmayı, konuya ilişkin olarak dünyayı bilgilendirmek anlamında mükemmel bir fırsat olduğunu söyledi. Bu grup daha önce seslendirdiği bir şarkıda, Türklere küfür içeren sözlere yer verilmiş olup, aynı şarkının klibinde Atatürk’e hakaret eden görüntüler bulunduğunu ve yurtdışı konser biletlerine ’Köpekler ve Türkler giremez’ yazdırmıştır.
-Bu ifadeler kapsamında KÖPEK olmayı reddeden herkesin de bu musibetlerden kendine bir ders alması gerektiğini milletimin aklını başına getirmesi gerektiğini düşünüyorum.
- Neticede Kesinlikle Özür dilemeliyiz.... Hemde topyekün bir özür...
- Kimden mi? ASIL SOYKIRIMI BİZZAT YAŞAYANLARDAN, Buyrun:
- Daha 1970`li yıllarda Ermeni Diasporasının yarattığı ASALA adlı terör örgütünün 1984`e kadar şehit ettiği 42 Türk diplomatından ve onların ailelerinden. (Çünkü millet olarak biz bunları çoktan unuttuk)
-Ermeniler tarafından hamileyken karınları deşilen, çocukları ile tandırda yakılan kadınlarımızdan,
- Tecavüz edilip öldürülen genç kızlarımızdan, kurşun ve süngü ile katledilen erkeklerden,
-``KENDİ KIZINI BOĞAZLAMAYA ZORLAYAN VE ONLARIN ETLERİNİ YEMEYE MECBUR BIRAKILAN ANNE-BABALARDAN
-Ülkemde yıllardır görünen vurdumduymazlık sonucu iplerini koparan PAMUKSİTLERİ VAR ettiğimiz için yattıkları yerde kemikleri SIZLATTIĞIMIZ ECDADIMIZDAN
- DOLAYISI İLE Ekmek yediği eli ısıran Ermenileri hala ihya ettiğimiz için, ÜZERİMİZDE HAKLARI OLAN atalarımızdan şiddetle özür dileyip helallik istemeliyiz.
SONRA DA ASIL ÖZÜRÜ BİZLER DİLETMELİYİZ: KİMDEN Mİ, BUYRUN;
- 150 bin ermeninin oyunu kapmak adına, dansözlük eden Fransa’dan
- Sözde vicdanları ADINA KAMPANYA BAŞLATAN PAMUKİSTLERDEN
- AYDINLATMAYI BIRAKIN AYDINLANMAYI BİR TÜRLÜ BECEREMEYEN AYDIN (!) LARIMIZDAN
ERMENİSTAN`IN İSE ÖZÜRÜNE İHTİYACIMIZ YOK.
ŞİMDİ DİLLERİNE ÇOKÇA DOLADIKLARI SOYKIRIM (!) MASALINDAN VAZGEÇİP, TÜRK MİLLETİNE KARŞI GİYDİKLERİ NANKÖRLÜK LİBASINDAN KURTULSUNLAR YETER..
Zira; Tarih boyunca Romalılar, Persler ve Bizanslılar tarafından Anadolu`nun bir yerinden diğerine sürülen, savaşlara itilen ve çoğu kez üçüncü sınıf vatandaş muamelesi gören Ermeniler, Türklerin Anadolu`ya girişlerinden sonra; Türklüğün adil, insani, hoşgörülü, birleştirici töre ve inancından yararlanmışlardır. Bu ilişkilerin gelişme ve doruğa ulaşma çağı olan 19. Yüzyıl sonlarına kadar süren devir, `Ermenilerin altın çağı` olmuştur.
Zira Osmanlı Devleti`nin çalışan, liyakatli, dürüst ve üretken her teb`asına sağladığı imkanlardan Gayr-i Müslimler içinde en çok faydalananlar; Ermeniler olmuştur. Askerlikten, kısmen de vergiden muaf tutulurken, ticarette, zanaatta, çiftçilikte ve idari işlerde yükselme fırsatını elde etmişler ve devlete bağlı, milletle kaynaşmış ve anlaşmış olduklarından dolayı `millet-i sadıka` olarak kabul edilmişlerdir.)
Not: paylaşımımın amacına ulaşması için okuyucularım lütfen bu konu ile alakalı bildikleri ne varsa buraya yazsınlar. Zira Şairi taltif etmenin ne yeri ne de zamanıdır!
Sevim Yakıcı
YORUMLAR
ilk aktardığınız konu hakkında hiçbir bilgim yoktu bu önemli hususu belirtip bizi aydınlattığınız için teşekkürler
söylediklerinize kelimesi keslimesine katılıyorum
lakin böyle bir konuda dahi yazdıklarınıza muhalefet edenlerin nasıl sağlıksız bir zihin yapısı olduğunuda bir türlü çözemiyorum
yüreğinize sağlık
allah razı olsun
ermenistan aydınlarının bu girişiminden haberiniz yok sanırım. "türk kardeşlerimizden özür dileriz" girişiminden. tıpkı tarihten, lise tarih kitaplarının ötesinde haberiniz olmadığı gibi...
şimdi tekrar soruyorum, ne yanıt alacağımı bile bile:
"böyle mi devam edelim yani? çocuklarımıza ermenilerin ne aşağılık bir millet olduğunu, görüldüğü yerde katl-i vacip olduğunu mu anlatalım? yoksa her ülkenin tarihinde çirkin olaylar olabileceğini, ama bunların tarihte kalması gerektiğini, yan yana, iç içe yaşadığımız halklara, kendimize gösterilmesini istediğimiz saygıyı göstermemiz gerektiğini mi? "
ama hayır, sizler, başka birtakım kirli işlerini yürütebilmek için halka daima hayali düşmanlar yaratan bir zihniyetin, ancak size gösterdiği kadarını bilebilen, ötesini düşünemeyen gençlersiniz.
sanırım yaşınız genç, doğrusu bu beni daha da umutsuz yapıyor bu ülke geleceği için...
H abir de yarın bri gün FİLİSTİN'in İsrail den özür dilemesi gerekir derlerse şaşırmayın.
SAKIN ŞAŞIRMAYIN!
çünkü olay bu!
Olayı deşeleyen de görüldüğü gibi ermenilerdir. Türkler değil.
Keşke Biz deşeleseydik de bunlarla bu gün uğraşmak zorund akalmasaydık
KEŞKE!
Belki o zaman Ermenistan aydınları d abizden özür dilerlerdi
KİMBİLİ?
KargülüALMILA tarafından 2/13/2009 10:42:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
türkiye'de de bir dernek(!) kapısına şöyle bir pankart asmıştı : "yahudiler ve ermeniler giremez! köpekler girebilir!" bu bütün türkleri ırkçı ve şoven yapar mı? hayır, şahsen ben öyle değilim. (ama yukarıda yazılanlara bakınca oldukça umutsuzluğa düştüğümü görüyorum)
böyle mi devam edelim yani? çocuklarımıza ermenilerin ne aşağılık bir millet olduğunu, görüldüğü yerde katl-i vacip olduğunu mu anlatalım? yoksa her ülkenin tarihinde çirkin olaylar olabileceğini, ama bunların tarihte kalması gerektiğini, yan yana, iç içe yaşadığımız halklara, kendimize gösterilmesini istediğimiz saygıyı göstermemiz gerektiğini mi?
YAŞASIN BARIŞ, KAHROLSUN IRKÇILIK (FAŞİZM)(!)
Biz şavaş çığlıkları atıyoruz ya sözde!
Şimdi ne alaka diyeceksiniz.
Günlerdir Celallenen ALMILA, nerden çıktı bunlar diyeceksiniz?
Şaşıracaksınız! Biz savaşçı barbarlarız ya! Ruhumuz bunlarla besleniyor ya!
Anlatayım; Malum meşru gündem nedeniyle son günlerde en çok duyduğum slogan bu olsa gerek. Mutlak manası düşünüldüğünde muhteşem bir slogan, ama kullananlar düşünüldüğünde içinden çıkılması çok zor olan bir tezat görülmekte.
-bir yandan terör bitse!
-şavaşlar olmasa!
-herkes barış içerisinde yaşasa!
sa!sa!sa!
Rahmetli babaannem derdi ki"Olsa ile Bursa, bir araya gelse!
Ama olmuyor işte. O L M U Y O R! Dünya da barış vardı d abiz mi istemedik misali!
Olmuyor efendiler olmuyor. Şimdi "Dünyada barış ve huzur ortamı yok, her yer kan revan içinde "demek mi suç? Yoksa Bu savaşa sebep olanların yaptığı mı?
Bu ne hazin tablodur?
Yani "Hırsızın hiç mi suçu yok " demezler mi adam olana?
Son günlerde sitemizde yayınlanan yazılardan rahatsızlık duyanlar da varmış! Edebiyata yakıştıramıyorlar mış! Zulmün vashşetin edebiyatını yapmayı öğrenemedi isek suç bizim. Eyvallah!
Ama ya bu meseleleri kaşıyan kim! Kaşınanı kaşımak caizdir beyler. Bilmiyorsanız öğrenin derim.
Biz pekala tüm dünyayı pembeye boyamasını biliriz. Ama pembeyi kara görenlerin anlama yeteneklerini değiştiremeyiz! Ya da karaları bizlere "pembe" gibi sunanların!
Devekuşunun başını kuma gömmesi yaşanılan tehliyeyi bertaraf etmeyeceği gibi, bütün dünyada olan bitene göz yummak ta dünya barışına zerre fayda sağlayamacak, yaşanan/yaşatılan vurdumduymazlık, lokal savaşları da körükleyecektir..
Şimdi bunları yazmak suç
yazmamak suç
konuşmak suç
konuşmamak suç
Bir daha yineliyorum, Be efendiler Hırsızın hiç mi suçu yok!
Gündemde olan sözde soykırım masalları için yıllarca uyutulan benlik az biraz gerçeklere dokununca "Faşizm öldü sanıyorduk" çığlıklarını duyuyoruz.
( az biraz diyorum zira bu dehşetin boyutu hayal dahi edilemez. Gerçi yirminci asırda örneği çok uzak değil, 1992 li yıllarda Hocalı'da yapılanlar, katlima en radikal kanıttır ama olsun, bizim biraz daha pembe tonlarla alakadar olmamız lazım SEVGİLİ ERMENİSTAN'I masum göstermek adına) ERMENİSTAN diyorum, zira masum ermenilerin de olduğunu biliyorum. Nasıl ki dün ÖZÜR dileyen SÖZDE AYDINLAR ın türk milletini temsil edemeyeceği gibi masum ermeniler de yaşatılan vahşetin temsilcisi değildir elbet.
Fakat adama demezler mi, Onca ermeni kökenli vatandaş varken, kalkıp ta TÜRK AYDINLAR (!) özür diliyorsa ya "demekki biz gerçekten zulme uğramışız, demek ki gerçekten soykırım olmuş" demez de ne derler!
Ha globalleşen dünyaya barış lazım, barışı dile getirmek adına fitne ve bölücülük emperyalizmi yapanların çığırtkanlıkları karşısında konuşmak tu kaka.. Barış lazım... barış la..
Susmak ve üç maymunu oynamak ise çok elzem. Barış Lazım!
Hele "türküm" demek, nazilikle eşdeğer bir faşistliğin simgesi!
O zaman Ulu Önderimiz Mustafa Kemal "Ne Mutlu Türküm Diyene" derken acaba bunu bilmiyor muydu?
"İçimizdeki azınlıklara asla zulmetmek türke yakışmaz" derken de acaba vatan hainliğinden bi haber miydi?
Yapmayın beyler, bu millet böyle ironileri yaşamak zorunda değil. Hak etmiyor. Hem memleket meseleleri ne zamandan beri SİYASET oldu. Oysa şu konumda, sağcısı, solcusu, alevisi sünnisi hepsi tek yürek olmak zorunda. Zira "TÜRKİYE SOYKIRIM YAPTI" deniliyor. Kısım kısım ayırmıyor halkı.
Ve o acınacak durumda olan zavallı Ermenistan (!) da "köpekler ve türkler giremez" sloganlarını öne çıkarıyor. Uluslararası bir şarkı yarışmasınd abile tüm dünyaya türklerin nasıl vahşi, barbar kan emici vampirler olduğunu haykırmaya hazırlanıyor. Aslında Ermenistan hiç faşist değil. Hele ırkçı hiç değil. Bunlar gündüz düşleri memleketimin(!)
O sebeple SUSMAK LAZIM, DÜNYA BARIŞI ADINA(!)
Şimdi üç maymunu oynayalım.
-ABD güdümlü ve tedbirli icraatların Irakta masum canları nasıl heba ettiğini görmeyelim. (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Oyun çağındaki çocukların bombalarla nasıl harmanlandığını görmeyelim Filistinde (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Teröristlerin vatan çiçeklerini nasıl heba ettiğini de görmeyelim.(YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Dağlık karabağ'da medeni dünyanın gözleri önünde işlenen vahşeti görmeyelim, (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Hocalı'da işlenen katliamı görmeyelim. Konuşmayalım haaa! (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI).
-Çeçenistan da ve Dahi mü-slüman türk coğrafya da işlenen hiç bir şavaşı, ölümü, dehşeti ghörmeyelim, bilmeyelim. (YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
-Biz sadece Vietnam'da, Kamboçya'da, Eritre'de olanları yazıp okuyalım (YİNE YAŞASIN GLOBAL DÜNYA BARIŞI)
Onları konuşursak modern oluyoruz, ilerici oluyoruz.
Ama başka şeylerle alakadar olunca IRKÇI'yız, FAŞİSTİZ, RUHU SAVAŞLA BESLENENİZ..
Bu gün sosyalist döküntüsü bu fikirler, her olayda her zeminde karşımıza dikiliyorsa ben orada susmam, üç maymunu da oynamam.
KEŞKE dünyada hiç savaş olmasa.
KEŞKE yazılarımızda Ayşe'nin aşkını yazsak hepimiz.
KEŞKE Ali'nin köşe başı marifetlerini okusak boy boy!
KEŞKE az biraz EDEBİYAT yapsak!
K.E.Ş.K.E.
LAY LAY LOM!
Bak yüce adalete ilettim bu durumu,
Kara bir leke gibi tarihe yazılıyor.
Adına konuştuğun şanlı millet sürü mü ?
Bil ki yanına kalmaz, kalmayacak, kalmıyor.
ISPATLA GÖRSÜN HERKES MESNETSİZ KUSURUMU …
23.12.08 - Kırıkkale
KUTLADIM HAKLI BAŞARINI VE DUYARLI YÜREĞİNİ CANIM.
Sayın Okan dere
FAZİM öldü sanıyorduk ama günümüz sözde aydınları Hortlatıyorlar malum!
HORTLADI İŞTE
BUYRUN:
Bu sene Ermenistan; dünyanın her ülkesinde düzenledikleri konserlerde biletlerine ’ Köpekler ve Türkler Giremez” uyarısını bastıran aşırı ırkçı ’System of a Down’ ekibi ile katılacak. Grup 1915 olaylarına ilişkin Ermeni soykırımını anlatma şartıyla yarışmaya Ermenistan adına katılmayı kabul ettiği SOAD’ın solisti Serj Tankyan, ’Grubun 2009 Eurovision Şarkı Yarışması’nda, söyleyecekleri şarkıda Ermeni soykırımını işlemek şartıyla, Ermenistan’ı temsil etme düşüncesinde olduklarını’ açıkladı. Tankyan, yarışmayı, konuya ilişkin olarak dünyayı bilgilendirmek anlamında mükemmel bir fırsat olduğunu söyledi. Bu grup daha önce seslendirdiği bir şarkıda, Türklere küfür içeren sözlere yer verilmiş olup, aynı şarkının klibinde Atatürk’e hakaret eden görüntüler bulunduğunu ve yurtdışı konser biletlerine ’Köpekler ve Türkler giremez’ yazdırmıştır.
HA BUNUN ADI BAŞKA ŞEY İSE
LÜTFEN YAZIN DA CEHALETİMİZİ GÖRELİM!
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA MEYDANA GELMİŞ KUTLARIM...
Ermenilerin soykırım dedikleri yalanı tarih anlatıyor.oda bizim elimizdeki bizim yazdıklarımız değil..bunu A.B.D.BELGELERİ SÖYLÜYOR...ancak nedense o belgeler bugün açıklanmıyor.
....Oysa 1915 .Anadoludaki ermenilerin göç ettirilmesinin sebepleri bellidir hem onların can güvenliğini korumak hemde çoğalan ermeni çetelerin bir şekilde düşmanla işbirliği içerisine girmemesidir...ki buda doğru bir karardır.
....ne olmuştur..Ermeniler anadoludan güneye o zamanki güvenli bölge olan suriye topraklarına (o zaman osmanlıya ait olan bölge)göç ettirilmişlerdir...normal olarak uzun yolculuk sonucu hastalık ve yaşlılıktan ölümler olmuştur ancak katledilmek yoktur hatta tarihi arşivler yol esnasında ölenlerin eşyalarını gasp eden bir kaç askerin orada idam edildiğini yazar...sırf eşya çaldıkları için kendi askerini idam eden osmanlı nasıl katliam yapabilirki...
...Yolda katliam olmadığı andoludan harekete geçen ermenilerin sayısının yerleşim bölgesine gittikleri zaman ki sayılarının aynı olduğu o zamanki o bölgede yer alan ABD.ELÇİLİĞİNDEKİ KAYITLARLA bir birine yakınlığıyla ortaya çıkıyor..bu belge halen varlığını koruyor
....Peki bu kadar ermeniye ne oldu
....Oyun burada başlıyor.1. dünya savaşında güney bölgesi
Fransızların kontrolüne geçiyor ve pek çok Ermeni fransız ordusunda osmanlıya karşı lojyoner olarak paralı askerlik yapıyor..ve fransızların lajyonerlere tanıdıkları haklar var bunun içinde tazminat, ailelere bağlanması gereken maaşlar ve fransada oturma izinleri var.Tazminat hariç diğerleri gerçekleşiyor tazminat işi ortaya atılan yalandan dolayı başımıza brakılmak isteniyor.
...bu yüzdendir ki bu olayın sürekli palazlanmasını sağlayan Fransızlar ve orada oturan Ermenilerdir.oysa kayıp olan ermenilerin Fransız ordusunda savaşıken öldükleri ortaya çıksa ödenmesi gereken tazminatın haddi hesabı yok gibi
Fransızlar için bu işten kurtulmanın en kolay yolu o zamanki yeni kurulmuş olan Türkiyenin üzerine atmak olmuştur....
bu gün bu imzaları atanlara aydın demek yanlış olur aydın bilgisiyle birikimiyle kendini belli eder oysa bu imzaları atanların ne bilgisi var nede ülke sevgisi........
Harika çalışmanızdan dolayı sizi kutlarım ...saygılarımla
Aleme düzen veren bir ecdadın torunları olarak,
Nizamı Alem davası için atlara atlamış bir neslin torunları olarak,
Türk-İslam Birliğini kendine düstur ve vazife edinmiş ancak etnik kökeni ne olursa olsun her azınlık kümeyi bağrında barındırmış bir ecdadın torunları olarak diyoruz ki: ...
http://www.alperenocaklari.net/icerik/guncel-haberler/ar-ge-masasi--ermeni-meselesi-ve-1915-tehcirine-bakis/
saltuk buğra bıçak tarafından 12/24/2008 8:17:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
"aydın ne demektir?"le mi başlasam dedim, vazgeçtim. çok tarifli bir kelime. sözde aydın; evet bu tanım daha kolay diyor ve başlıyorum söze: Bu sözde aydınlar(yani aslında aydın değil, cahilin önde gideni anlamındadır) ne isterlerse yaparlar da aydınlarımız buna karşı neden susarlar? işte benim de şaşkınlığım bundandır. yahu benim ülkemde hep ülke devlet millet karşıtı olanlar mı cesur olacak? yok mu yürekli bir aydın allah aşkına ya? şöyle eli ayağı düzgün bir aydın çıkıp da konuştu mu? bilmiyorum. Ama sıradan insanımın söyledikleri bile bu zırva güruhuna yetti de arttı bile. eğer özürlü özürcülerde biraz kişilik varsa çıkar türk milletinden özür diler ve oturur kırık kıçının üzerine. ama nerdeee...? "bu kadının karnındaki erkektir". "yok hayır kız'dır". "iddiasına var mısın?" "varım". "nesine?" bir şişe şarabına". "tamam". ve hamile türk kadınının karnını diri diri açarlar, yavrusunu çıkarırlar ve taraflardan biri kazanır ve şarap gırla... işte bu olayın dahi belgesi varken siz şerefsiz özürlülür, kimden özür diliyorsunuz? özür dilemenizin sebebi ne? daha çok türk kadınının karnını yarmadıkları için mi? yüzünüze tükürmeye bile değmezsiniz be..!!!!!
ALMILA, teşekkürler.
dünyada savaş bitse... her yer güllük gülüstanlık olsa... bütün dünya, insan demiyorum... adam olsa...
başta töre cinayetleri ortadan kalksa
"Butun dunya buna inansa, bir inansa hayat bayram olsa, insanlar el ele tutuşsa, birlik olsa uzansak sonsuza"
cıksss
genede benim kafam basmaz bunlara
1900 lerde benim köyümü yakmıştınız?
olmaz...
oğlum çabuk büyü sende...
-büyüdüm baba
iyi o zaman al şu silahı vur gel
-kimi vurayım baba
hanımmmmmmm getir hele şu tarih kitabını bana
teşekkür ettim celal dostum.
NEDEN İNSANLAR YABANCINLARA BU KADAR MERHAMETLİ VE HOŞ GÖRÜLÜ İKEN ,KENDİ HALKINA ,İNSANINA SON DERECE ZALİM VE ÖNYARGILI....?????
BİRİLERİ İÇİN MAHALLE BASKISI TEORİLERİ ÜRETİLİRKEN,SENDEN OLMAYANI,SENİN İÇİN ŞEHİT OLMAYANI VE SENİ HER DEFASINDA SUÇLAYAN ,AŞŞAĞILAYAN BİRİSİNE NE HİKMETSE KUÇAK AÇMAYI ÇOK SEVİYORUZ.
İLK ÖNCE KENDİMİZİ SEVMEYİ ÖĞRENELİM ,SONRA BAŞKASINI SEVMEYE YETER GÖNLÜMÜZ....
Sevgili Şaire
"TÜRKLER SOYKIRIMI YAPTI" tezinde "TÜRKLER" öznesi bütün türkleri kapsadığından, Türk ırkı aşağılanmıştır. Bu tez mantığın kurucusu ve Sokratın ünlü 16 doğru önermesine ve dolayısıyla mantığa aykırıdır.
kısaca örnek vermek gerekirse bazı sihay kuşlar kargadır önermesi doğru bir önermedir. Ama bütün kara kuşlar kargadır önermesi tamamen kmomik bir yanlıştır.
Hırant dink'i öldüren katil asla ve asla bütün Türkleri katil yapmaz. Türk bürokratlarını öldüren kanlı asala çetesi de
bütün ermeniler katildir deme lüksünü bize kazandırmaz.
Birinci dünya savaşında ruslarla işbirliği yapıp çete savaşlarıyla ülkemize saldırsa da bu ihanet asla ve asla tüm ermenileri hain yapmaz. Ve bu karşılıklı savaşlarda ermeni tebasına mensup eşkiyaların ölmesi de soykırımı iddiasına asla ışık tutamaz.
Yani kısaca Soykırımı iddiası aslı astarı ve mantığı dahi olmayan siyasi bir probagandadır. Ve Türkler asla katil değildir.
Türkü Kürdü Ermenisi hepsi insandır. Sanatçıdır şairdir annedir çocuktur.
Tüm şairlere önerim şudur ki tartışılması gereken fikir ve zihniyetlerdir. Her ne kadar bazı Ermeni kökenli kişiler
Soykırımı teziyle Türk ırkını tartışsalar da
bu mantıksız ve belgelerden yoksun komediye cevap vermek adına Türk ırkına mensup kişiler ermeni ırkını tartışıp aynı
kötü yanılgıya düşmemelidir.
ırklarla uğraşmak etik değildir.
Hepimiz kardeşiz
Özür dileyenleri aydın olarak kabul edemiyorum
çünkü mantıkları yok
ama özür dilemeyenler de tepkilerinde sağduyulu, etik ve mantıklı davranmalı diyorum
sadece etik ve mantıksal açılardan fikirlerimi beyan ettim
bu konuyu kan davasına dönüştürmeye çalışanlar aydın olamaz
kan davaları çağ öncesi bir tabuydu
aydınlar tabuları yıkmalı
kan davalarını yıkmalı
aydın alet olmamalı
aydın sömürgecilerin papağanı olmamalı
bir aydın gerçekten aydın ise
tüm insanları sevmeli
ben herkesi seviyorum
ve sevdiğim için
kimseden özür dilemiyorum
sevmek suç değilse tabi
bana gelsinler mantıklı konuşsunlar
yazsınlar
canımı yesinler
yeter ki laf laf olsun
insan insan olsun
mezhebi ve ırkı
zilliyeti
ne olursa olsun
:)
Sevgim ve saygımla Şaire
HER MÜSLÜMANIM DİYENE İNANIP DA OYUMU VERDİM, ONLAR DA MECLİSTEN TÜRK ASKERİNİ IRAK' GÖNDERİP AMERİKAN ASKERİYLE YAN YANA MÜSLÜMANLARA KARŞI SAVAŞTIRMAK,İSTEDİLER...BU NEDENLE OY VERENLER DE TÜRK MİLLETİNDEN MÜSLÜMAN DÜNYADAN UYGAR ULUSLARDAN VE SEÇMEN SANDIĞINDAN ÖZÜR DİLEMELİLER.
BU KADAR GAFLETE NASIL DÜŞÜYORUM, ALLAHIM BENİ AFFET DEMELİLER.OY VERENLER ÜLKENİN BU GÜN BU HALE GELMESİNDEN , VATANIN KARIŞ KARIŞ SATILMASINDAN SORUMLULAR.
SAYGILAR DEĞERLİ ŞAİRE...
Şaban Aktaş tarafından 12/24/2008 6:58:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Boşuna sana bayrak yürekli kadın demiyorum
Bunu sonuna kadar hak ediyorsun
Helal olsun sana...
Kendi tarihini bilmeyen bir millet başka milletlerin tarihinin altınta ezilmeye mahkumdur.
Benim atalarım hiç katlıyam yapmadılar
Benim atalarım zulme maruz kaldı, kalmayada devam ediyor.
Tarih güneş gibi ortada, ...
Göremiyorlarsa bir görenden yardım istesinler...
yazan yüreğine sağlık
gereken her şeyi söylemişsin zaten
Gerçekten bu yazı muhteşem ötesi bir yazı...
Bununla ermeni meselesiyle ilgili yazılacak çok şey var ama maalesef işlerimin yoğunluğu yüzünden çok fazla bişey yazamıycam...
Anlatmak istediklerimin bir çoğu zaten bu yazının içriğinde ziyadesiyle vücut bulmuş...
Ermenilerle ilgili hele diyecek bişeyim hiç yok... Onların her türlü kampanya yapması bir düşman olarak tabi karşılanabilir...
Benim bütün derdim içimizde ki hainler...
Ermeninin, emperyalizmin uşaklığını, tezgahtalığını yapan hainler...
Maalesef ki benim ülkemde her türlü melaneti ülkeyi bölmek için bir fırsat olarak kullanan emperyalizm kalemşörlerine AYDIN deniyor...
AYDIN olarak anılan şahıslara bir bakın hepsi vatana ihanet için birbiriyle yarışan kişiler...
Bunların hedefinde her zaman MİLLİYETÇİLİK olmuştur...
Çünkü emperyalistler iyi bilirki bir ülkeyi bölmenin yolu o ülkedeki MİLLİYETÇİLİK duygularını yok etmekten geçer...
Ve bunun içinde her zeman bölünmesi gereken ülkedeki bazı hainleri önce aydın olarak toplumun karşısına çıkarır daha sonra onların eliyle milli değerlerini örselememeye başlar...
Bunun içine kullandığı en büyük silah İslamın kardeşlik duygularıdır... Yani ümmetçiliktir...
Bu ülkelerde ılımlı islam diye bir yağma düzeni tesis eder arkasından emeline nail olmak için düğmeye basar...
Bu bütün islam ülkelerinde böyle olmuştur...
En son Irak'a bakalım... Aynı tezgah orda kurulmuştur... Önce saddam aleyhinde ülke içinde muazzam bir lobi yaratılmış, arkasından o lobinin içerden ihanetiyle Irak işgal edilmiştir... işgal sırasında bütün halk Saddam'ın heykelleri devrilirken sevinç çığlıkları atarak işgal kuvvetleriyle birlikte hareket etmiştir... Ve neticesinde milyonlarca insan orda katledilmiş ülke kaostan bir türlü çıkamaz olmuştur... Şu anda geldiği nokta ise fiili olarak bölünme noktasıdır...
Daha sonraki plan ise ırakın kuzeyine kurulacak devlete Türkiyenin güneyinden toprak katmak...
BÜTÜN TEGAH BUNUN İÇİNDİR İŞTE...
VE O SÖZDE AYDINLAR İSE İŞTE BU TEZGAHIN HAİN UŞAKLARIDIR...
AMA MUVAVFAK OLAMAYACAKLAR... TÜRK MİLLETİ BU TEZGAHI BOZACAK...
Hainsin, üstelik kanında bozuk...
Hakaret değil bu, kusura kalma...
Seni kıçı kırık, egosu ezik...
Her itin yanında pozisyon alma...
Buradan çemkirir, ordan ürürsün...
Nerde yanlış yol var bulup yürürsün...
Saf tutup düşmanla, kendin görürsün...
Her açık kapıdan içeri dalma...
Kabımızdan yal yer, nerde havlarsın...
Düşmanın koynunda kuyruk sallarsın...
Sıkıyı yiyince birden kavlarsın...
Ödleksen de dik dur, hemencik yılma...
Bozma akordunu, sazı doğru çal...
Üfleme, her boru zannetme kaval...
Ey tilki kırması, bozguncu çakal...
Var sayıp kendini nimetten kılma...
Ermeni mermeni hepten hikaye...
Ülkeyi bölmektir sende ki gaye...
Sanma ki takarlar omzuna paye...
Gel ey be kafasız gaflete dalma...
Hele bir bak şuna özür diliyor...
Af edersin, ceddim barbardır diyor...
Bilerek aleni ne haltlar yiyor...
Kapat şu çeneni belanı bulma...
İnanca saygım var, ne olsa dinin...
Alakadar etmez beni kökenin...
Tek bayrağı var bil bu ülkenin...
Başka paçavrayı semaya salma...
SAYGILAR SUNARIM...
Sevgili Susku!
www.antoloji.com daki ve www.ediplerkahvesi.com sitelerine bakarsanız bu yazımın bahsini ettiğiniz yazıdan daha önce kaleme alınıp kaydedildiğini de görürsünüz.
Yani iddia edilenin aksine levent dedeye bir misilleme değil bilakis konu ile alakalı gayet ciddi ve didaktik bir yazıdır.
Ve sonradan sözü edilen yazının ilgimi çekmesinin sebebi de budur. Ve bu konuda başka paylaşımlarımın da olacağının müjdesini vereyim bari!
Dolayısı ile bir yanlış anlama neticesinde kurmuş olduğunuzu düşündüğüm """bir yazıya misilleme çalışma yazınız hiç etik değildir""" cümlenizi kabullenmediğimi belirtirim.
Edebi değerine gelince, Üzgünüm ama haksızlığın, zulmün, ve sahte soykırım iddialarının edebi değerini henüz yakalayamadı bu garip Şair!
Yakaladığı gün, söz yazacak Sevgili Susku!
Üzgünüm ama, 1986 yılında Erzurum ALACA Köyünde ortaya çıkarılan toplu mezarlar tüm dünya basınına açılmıştır. ( o katliamda benim büyük ninelerim de şehit edilenler arasındadır. Ve en yakın komşusu tarafından ispiyonlanmışlar bu sebeple kurtulamamıştır. ) Bakın bunlar rivayet değil, benim bizzat birinci ağızlardan dinlediğim tarihi gerçeklerdir.
Her nedense günümüz bir kısım sözde aydınları, Amerikada karargah kuran Ermeni cemaatlerinin roman mahiyetindeki iddialarına ulaşabiliyor ama, yanıbaşında gün yüzüne çıkarılan bu radikal gerçekleri göremiyor. Yani o aydınlık (!) daha dibini bile aydınlatamıyor. Ne tuhaf ironi!
Eğer aydınlık(!) bu ise ben kara cahil olmayı tercih ederim.
Ama kimse kusura bakmasın, edebiyat yapacağız diye de bu gerçekleri yok sayamayız. Hani damdan düşenin derdini en iyi damdan düşen anlar ya!
Bu gün binlerce vatan evladı şehit ediliyor. Ama hiç kimsenin yüreği öz ana babaları kadar yanamaz. Ve terörün ilk yıllarında bizzat kürt köyleri basılmış ve oradaki halk katledilmiştir bu vatan hainleri tarafından .Aslında tarih tekerrürden ibaretmiş demek ki!
Bundan onlarca sene sonra da, Dağlarımızda etkisiz bırakılan bu teröristler ve vatan hainleri ve katlinin vebalini de bu ülkeye mal edip " KATLİAM YAPILDI" İFADESİ KULLANILIR VE onca masum insanımız, 30-40 BİN ŞEHİDİMİZ YOK SAYILIRSA ŞAŞIRMAM BEN. Niye şaşırayım ki, o yıllarda sırf katliam amacı için kurulan Taşnak Cemiyetinin teörürü ile bu günki terör arasında doğrusu ben çok fark göremiyorum zira . (Yeterrince Aydın (!) olmadığım için olabilir).
Ama o kadar benzer yan var ki! Şimdi yıllar sonra bu konuları nasıl unutturabiliriz şehit yakınlarına. Nasıl?
Kim unutturabilir.
Dolayısı ile, ben zaten yeterince unuttuğumuzu düşünüyorum, ve unuttuklarımızın farklı mizansenlerle benliklerimize yutturulmak istenmesini şiddetle reddediyorum. Biz Unutsak bile görüldüğü gibi IRKÇI ERMENİSTAN ve onlara satılmış ZATLAR unutmuyor.
Benim gibi düşünmeyenlere de kızmam, sadece vicdanlarına havale ederim...(Demek ki aydınlık göreceli diyerekten)
Vesselam!
KargülüALMILA tarafından 12/24/2008 10:10:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Karıncaları ezmekten sakınan,kuşları kendi rızkıyla besleyen,kürdü,ermeniyi ,aleviyi,sünniyi bir tutan insanların çoğunlukta olduğu bu kutsal topraklarda,kendi itliğini,katilliğini,başkalarını aşağılamayı,ırkçılığını dedelerimize,atalarımıza mal etmeye kalkan,gerçekte ise dünyanın en cani milleti olduğunu tüm dünyanın gözleri önüne serenlerin uşaklığını yapan içimizdeki bazı ermenilere ve onların kandırmacalarına,dolduruşlarına gelmek üzere olan - aslında masum- kürt kökenli vatandaşlarımıza verilen güzel yanıtlardan biridir bu yazı.
Günün yazısını ve yazarını en içten dileklerimle kutluyorum.
LEVENT DEDE diye birinin gerçekten yaşadığına ilişkin herhangi bir kanıt bulup getirene 1000 YTL. ödül vaadetmiştim dün, henüz bir ses seda çıkmadı...yerli olan hiçbir şeyle barışık olmayanların eski hastalıklarıdır bu, herkesi kör alemi sersem sanırlar...ama hep yanılırlar...
"bazı Türk aydınları" doğru bir tamlamadır.
"ampulle belki aydınlanırlar sözüm ona aydınlar" bu değil
"Aydınlarımız! için bu hazin tablo bir anlam ifade eder mi bilmem" bu hiç değil
ben şimdi Hz Muhammed aydın bir insandı desem siz ne diyeceksiz hayır aydın değil cahilmiydi diyeceksiniz.
"aydın" açılımını bilmeden genel bir tamlama yaparsanız duvara toslarsınız.
geçen günün yazısında da belirttim eski defterleri karıştırırken kimse kimseyi inciltmeden düşünce özgürlüğü çerçevesinde paylaşın mutlaka birileri nemalanacaktır.. ama ona buna sataşarak yaparsanız bir arpa boyu yol ilerleyemezsiniz... hala 1900 lerle bilmem levendin özrünü dilemekle geçer yıllarınız...
bir yazıya misilleme çalışma yazınız hiç etik değildir-etik derken edebiyatla uğraştığınız için notum...
yoksa o yazıyıda sevemedim bunu da...
- Daha 1970`li yıllarda Ermeni Diasporasının yarattığı ASALA adlı terör örgütünün 1984`e kadar şehit ettiği 42 Türk diplomatından ve onların ailelerinden. (Çünkü millet olarak biz bunları çoktan unuttuk)
-Ermeniler tarafından hamileyken karınları deşilen, çocukları ile tandırda yakılan kadınlarımızdan,
- Tecavüz edilip öldürülen genç kızlarımızdan, kurşun ve süngü ile katledilen erkeklerden,
-``KENDİ KIZINI BOĞAZLAMAYA ZORLAYAN VE ONLARIN ETLERİNİ YEMEYE MECBUR BIRAKILAN ANNE-BABALARDAN
-Ülkemde yıllardır görünen vurdumduymazlık sonucu iplerini koparan PAMUKSİTLERİ VAR ettiğimiz için yattıkları yerde kemikleri SIZLATTIĞIMIZ ECDADIMIZDAN
- DOLAYISI İLE Ekmek yediği eli ısıran Ermenileri hala ihya ettiğimiz için, ÜZERİMİZDE HAKLARI OLAN atalarımızdan şiddetle özür dileyip helallik istemeliyiz.
SONRA DA ASIL ÖZÜRÜ BİZLER DİLETMELİYİZ:
- Sözde vicdanları ADINA KAMPANYA BAŞLATAN PAMUKİSTLERDEN
- AYDINLATMAYI BIRAKIN AYDINLANMAYI BİR TÜRLÜ BECEREMEYEN AYDIN (!) LARIMIZDAN
"Yazık ki Tarihini bilmeyen ve unutan bir toplum olmuşuz.
Yazık ki özünü bir anda inkar eden , yapmadığı bir sey için özür dileyen, yapılanları kabullenen, bir toplum olmuşuz..."
Ermenilerin sadece 1914`ten 1919`a kadar bir milyondan fazla Müslümanı katlettiği ve bu zulümden kaçarken ölenlerle birlikte iki milyon insanın katledildiği görmezden geliniyor.
Ermeniler kendilerini siyasi manevralarla 4T`ye yaklaştıradursunlar, tarih ve belgeler Ermenilerin soykırıma uğramadığını, aksine Ermenilerin Müslüman halka yönelik ciddi bir katliam gerçekleştirdiklerini ortaya koyuyor.
Evet "KESİNLİKLE ÖZÜR LAZIM"
Teşekkürler
Kalem tutan ele saygımla...
Değerli yazar. Öncelikle sizi günün yazısı seçilmiş bu çalışmanızdan ötürü kutlu/yorum.
Sonra ise, "Almıla" isim/kavramına Türk Kültürü'ne gönderme olarak ve de Özeladbilim'ince bu kadar (isminiz/rümuzunuzla örtüştüğünüz) için ayrıca tebrik ediyorum.
Yazınsal çalışmanızdaki gözle görülür araştırıcılığa,İzninizle; özgünü arama had bilirliğimiz- öneri ve ricasıyla katkıda bulunuyorum.
Başarılar ve esenlikler dilerim.
Göktürkmen tarafından 12/24/2008 12:23:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ermeni iddialarının ve yalanlarının aksine, 1915 yılında Doğu Anadolu bölgesindeki Ermenilerin daha güvenli topraklara göç ettirilmesi uygulaması,
Ermenilerin ve cephelerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir harekettir ve soykırımla hiç bir ilgisi yoktur.
Ermenilerin Doğu Anadolu`da savaş ve göç sırasında kayıplar verdikleri doğrudur.
Ancak bu kayıplar, Doğu Anadolu`da yaşanan savaş ve isyanlar nedeniyle asayişin sağlıklı olarak sağlanamaması,
araç, yakıt, gıda, ilaç yetersizliği, ağır iklim koşulları ile tifüs gibi salgın hastalıklar nedeniyle meydana gelmiştir.
Hiçbir şekilde kasıtlı ve planlı bir katliam söz konusu değildir.
Aslında Ermeniler, geçmişte hakimiyeti altında yaşadıkları devletlere ihanetlerinden dolayı bir çok kez buna benzer göç hareketlerine tabi tutulmuşlardır. Sasaniler 379`larda 70.000 Ermeni65533;yi İran`a, Bizanslılar 1025`lerde Doğu Anadolu`daki 40.000 Ermeni`yi Sivas ve Kayseri`ye, Memluklar 1250`lerde 10.000 kadar Ermeni`yi Mısır`a, 1743`de İranlılar 24.000 Ermeni`yi İran içlerine ve 1777`de Kırım`ı işgal eden Ruslar bölgedeki binlerce Ermeni`yi steplere sürmüştür.
Tarih boyunca sayısız göç ve sürgün olayına maruz kalan Ermeniler, bunların hiç birini gündeme getirmeden, sadece 1915`te Osmanlı devleti tarafından son derece haklı gerekçelerle yer değiştirmeye tabi tutulmalarını sözde soykırım adı ile sorun haline getirmeye çalışmaktadırlar. Bu tavır, maksatlı ve Türkiye`nin bütünlüğünü bozmaya yönelik politikaların bir ürünüdür. Bazı ülkelerin, Afrika ve Balkanlarda yaşanmakta olan gerçek anlamdaki soykırım hareketlerine seyirci kalarak, sözde Ermeni soykırımı iddialarına ve yalanlarına destek vermeleri de bunun en açık göstergesidir.
bu gün ise
ERMENİLERDEN ÖZÜR DİLEYENLER KİMLER? TANIYALIM
Ermenilerden özür dileme kampanyasını başlatan ekibin başını çeken Galatasaray Üniversitesi öğretim görevlisi Prof.Dr. Ahmet İnsel ile aynı üniversiteden AB ile ilişkiler uzmanı Dr.Cengiz Aktar ve bağlı oldukları örgütleri tanımakta yarar vardır.
Dr.Cengiz AKTAR, AB ilişkilerimizde uzman olarak görev yapan, AB uğruna ülkenin sırtını mindere yapıştırma görevlerini başarı ile yerine getirmeye çalışan, batılılaşmamız için eserler yazan bir akademisyen..Geçmiş yıllarda Emperyalizm’in siyasi kanadı olan Birleşmiş Milletler çatısı altında ve Avrupa Birliği’nin göç ve iltica politikaları etrafında biçimlenen hükümetler arası danışma kurulunun ikinci başkanı olarak çalıştı. 1994-1999 yılları arasında ise Birleşmiş Milletler Örgütü’nün Slovenya Temsilciliği’ni yönetti.
Prof Dr. Ahmet İNSEL ise HELSİNKİ YURTTAŞLAR DERNEĞİ’nin kurucu üyelerindendir. Bütün çalışmalarını da bu dernek ve arkasındaki güçlerin talimatları doğrultusunda sürdürür. Türkiye’de başta Ermeniler olmak üzere tüm etnik unsurları derneğin amaçları doğrultusunda yönlendirmek, eğitmek (kışkırtmak diye okuyabilirsiniz) en önemli görevlerindendir. Hatta internet sitelerinde işi, Türkiye’deki Roman vatandaşları kışkırtmaya kadar götürmüşlerdir.
Bu siteye http://www.hyd.org.tr/ adresinden ulaşırsanız.İlişkide bulunulan örgütleri ve ülkenin hangi duyarlılıklarının kaşındığını görebilirsiniz.
D.Mehmet DOĞAN Hocamın YÜZYILIN SOYKIRIMI adlı eserinde özellikle 93 Harbi (1877-1878 Osmanlı-Rus Savaşı) sonucunda topraklarını kaybeden Müslüman Türklerin Kafkaslardan, Balkanlardan Anadolu’ya göçleri esnasında yaşanan yokluklar, hastalıklar, ölümler vs. yolculuk eziyetleri sonucunda binlerce insanımızın yollarda öldüğü, kaybolduğu, katledildiği ve hatta mezarlarının bile olmadığı kayıtlıdır. Yola çıkanların büyük çoğunluğu göç yollarında can verdi.
Aydınlarımız! için bu hazin tablo bir anlam ifade eder mi bilmem...
HüseyinGazi tarafından 12/23/2008 4:35:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÖZÜR DİLENECEK BİR TARİHİM YOK
Vicdandan özürlü, nerde milliyet?
Nerde millî duygu, nerde hissiyat?
Tarihe ahlâksız eller uzandı,
Ermeniye tahsis, tüm cibilliyet.
Görürüm, bu yolda boş herzeler çok,
Asılsız, mesnetsiz söze karnım tok.
Vicdanları kara, sözde aydınlar,
Özür dilenecek bir geçmişim yok.
İrfanla ışıtan pirler ne oldu?
Elli ataşemiz nerde kayboldu?
Karardı yürekler, soldu içimiz,
Sözde aydınlardan karanlık doldu.
Özüre müstahak söyleyin kimler?
Çoğalır, ceplere konursa yemler.
Sırada belki de İmralı vardır,
Başka devrilecek kaldı mı çamlar?
Üç kıta bizimdi, çağları yardık.
Adalet mührünü cihana vurduk.
Tarihin seyrinde en büyük derdi,
Düşmandan değil de, hainden gördük.
Gazi Hüseyin KILBAŞ
23 Aralık 2008
Dünya kurulduğundan beri, insan toplulukları birbirleriyle savaşmışlar, birbirlerini boğazlamışlar, öldürmüşler.Hala Irakta Filistinde olduğu gibi, sivil asker, yaşlı genç, kadın çocuk ayırmamışlar.
Dünya insanlık tarihindeki bahsedilebilecek yüzlerce zulümden, Ermeniler ve destekçisi batı dünyası, kendilerine Türklerin yaptığını düşündükleri haksızlıkları (!!) dile getirip üzerinde sabırla azimle yıllardır çalışmışlar. Bravo onlara, takdir etmek lazım.
Çünkü kendi milletlerini kendi kültürlerini savunmuşlar, çıkarlarını takip etmişler.
Bizde de bazı "Türk" aydınları, Türklerin tarihte uğradıkları işgallerden, zulümlerden, kırımlardan, musallat edilen terör belalarından birisini çekip, kendi milletlerinin , kendi ülkelerinin, kendi kültürlerinin çıkarları için cansiperane çalışmışlar, işgalcileri, kırımcıları, zalimleri, terör destekçilerini, özür diletmek ve önümüzde diz çöktürmek için ellerinden geleni yapmışlar.... diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz??
Bizim sahte aydınların ilk özür kampanyası tercihleri, Türklerin uğradığı haksızlıklar değil, Ermeniler olmuş...!!
Ne hoş değil mi?
Sizin ırzınıza geçiliyor ama, siz dönüp öncelikle " tamam, ama biz de güzel olmasaydık, siz de ırza geçmezdiniz, güzel olduğumuz için özür dileriz sizden" demeyle eşdeğer bir garabette bulunuyorsunuz .??
Nasıl adlandırılır bu durum?
Aşşağılık kompleksi ile mi?
İhanet ile mi?
Artık hangisini tercih ederlerse...
*****
Sivri örnekler için değerli yazar ve okuyuculardan özür dilerim..
Hadisenin bir de bu boyutu var ve gözden kaçırmayalım diye ekledim.Nasılsa, soykırım iddialarına verilecek cevapları ve tarihi bilgileri son günlerdeki değerli arkadaşların eklemeleriyle hemen hepimiz tazelemiştik..
Selam ve saygıyla...
Bizim Cumhurbaskanimiz Abdullah Gul ve Basbakanimiz Tayyip Erdogan gibi devletimizin basindaki buyuklerimizin pasif yada kasitli tavirlarindan kaynaklaniyor gibi bu tur olaylarin alevlendirilmesi. Simdi arkadaslarimiz diyecek: '''ne alakasi var'' diye...
Cumhurbaskanimiz bizlerin onurlarini cigneyerek ermenistana ziyaret etmessinin amaci guya baris ve huzurun temini icindi. Peki ne oldu bu ziyaretten sonra? Ermenilerin Turk devletine ve halkina karsi sistemli bir saldirisi gundeme geldi. Eurovizyon sarki yarismasina katilacak grubun ozenle ve titizlikle secilemsi bir tesaduf olmasa gerek ve hukumetleri ; '' ya siz ne yapiyorsunuz, bizler buraya, taaa ayagimiza akdar Turk Cumhurbaskanini getirdik ve o'da baris ve istikrar adina Turk halkinin onurunu cigneyerek geldi. Bu sarki grubunu derhal iptal edip, baris ve kardeslik havasi veren sarki ile insancil bir grup ile katilalim'' demedi, diyemedi?
Bizimkiler ancak bizi kandirmaya calisirlar! Tabi inanirsak?
Ya bizim en ust seviyede gorev yapanlarimiz (Cumhurbaskanimiz, Basbakanimiz, Genelkurmay baskanimiz) ermenistana '' bakin biz o kadar insanca davrandigimiz halde sizler neden bu KAŞINTILARA engel ol muyorsunuz? '' demeleri gerekmiyor muydu? Neden suskun kaliyorlar?
Bir soru soracagim akli selim olanlara:
Ermennistan'da Turkler yasiyor mu ve yasiyorsa neredeler?
Turkiye'de ermeniler yasiyorlar sehirlerimizde. Bu kisilere karsi bir tepki veya onlara karsi bir eylem soz konusu mu? Istanbulda benim kapi komsularim Ermeniler ve yahidiler (veya musevi) var. Onlara karsi asla kotu gozle bakmadik ve selamlasmalarimiz dostca ve ayni ulkede yasamanin bilincindeyiz...
Simdi; Ermenistanda bizim Turkler yasasin bakalim yasayabiliyorlar mi? Gece uykularinda keserler vallahi...
Nedense hersey Turk'e fatura ediliyor. Bu normal midir sizce? Adil mi?
Bu konularda yazilacak cok sey var. Gerci degerli arkadaslarimiz ellerinden geldigince bilgilerini bizlerle paylasiyorlar, sagolsunlar...
Son gunlerde dikkatimi ceken; Ermenileri ve azinlik irkciligi tiyatrosunu oynamaya gayret gosteren MARKSIT gecmisli yoldaslarin bazilari KURTCULUGU gundemde tutmaya calisiyorlar... Yazilar ve siirler genelde bu yonde...
Turkerden ne kotuluk gordunuz? Turkler size yurtluk yapmaktan baska ne yapti? Bizler 40 yildir avrupada yasayan Turkleri eritmek icin nasil dayatmalara gittiklerini ve Turk cocuklarinin okullarda psikolojik olarak etki altina alip, dillerini unutturmaya calistiklarini ve biraz basarili olduklarini ama 50 yil sonra Turk dilini konusan kisilerin yok olacagi tehlikesi ortada iken, insanlar avrupanin kafatasci irkciligini gormezken, onlarin kiskirtmalari ile Turkiyemizdeki et ile tirnak olmus insanlari birbirinden ayirdiklarini, dusmanlik tohumu ektiklerini neden gormezlerde, hep TURKLERE KUDURMUSCASINA SALDIRIRLAR?
Bin yildir icimizde yasayan ermeniler dillerini ve dinlerini unutturmus muyuz? Evet diyenlere bizde deriz ki; peki nasil ermeniyiz diyebiliyorlar, dillerini konusabiliyorlar, dinlerini yasayabiliyorlar? Hani Turkler asimile etmislerdi? Kurtleri geciyorum; onlar ayri irk degillerdir. Turkcenin Oguzcasini konusmaktadirlar ve Kurt ismini verdiklerimizin yuzde doksanbesi '' Turkler bizim oz kardesimiz'' der. Yuzde besi ise; yalan dolanlarla kandirilmislardir. Bir kismida tehditle kabule zorlanmislardir Turk dunsmanliginda...
Yazilacak daha cok dusuncelerimiz var. Insallah ileride...
Degerli kardesim Almilayi, hassasiyetinden dolayi tebrik ediyorum. yazisinizi adaletli ve ilkeli buldum. Sagolasin kardesim..
Saygilar sunuyorum...
direnis tarafından 12/23/2008 3:17:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben bir TÜRK kadını, anası olarak ATALARIMDAN ve ŞEHİTLERİM ile ardlarında bıraktıkları emanetlere yeterince sahip çıkamadığımdan özür dilerim.
Rahmetli büyük anneannem yüz yılı aşkın yaşına ramen, okuduğum gazete haberlerinden ve günlük olaylar ile köşe yazılarından sonra dönüp, AYDIN MIŞ! hıh der ve ayıdinli bunlar diye eklerdi...
Ne demek istediğini sorduğumda ise, dinlerini aşağılamadığını, ALLAH korkuları olmadığı için her işi birbirine karıştırdıklarını söylerdi.
Sonra o tatlı gülüşü ile "bir çuval inciri..." derdi.
Bizler bu aydın büyüklerin, eşlerinin bebelerini bile göremeden şehit olduğu gerçeği ile Mustafa Kemal Paşanın zamanında kadınlığı, dul kadınlığı yaşamış, öğretmen ebe olup savaş yıllarında dik durmayı bilmiş insanların nesilleri olarak onlara lâyık olamadığımız için özür dilerim.
Bu gerçekte, yetiştirebileceğim, besleyebileceğim sayıda çocuk yapmadığım için özür dilerim.
Kampanya oldu kumpanya...
Bunlara alet olarak, dilimi tutamadığımdan, içimdeki öfkeyi kontrolde zorlanmamdan, birilerinin ekmeğine yağ sürmüş olacağımı düşünmede geciktiğim için özür dilerim.
Sevmeyenlere acıdığım için git demediğimden özür dilerim.
İyiliği, sevmeyi, kardeşliği, duyarlılığı, hak etmeyenlere gösterdiğim ve meclisime teröristleri alarak dokunulmazlık verilmesine göz yumduğum için özür dilerim.
Özrümün gideni getirmeyeceğini düşünerek kahroluşum ile onu yorduğum için güzel yüreğimden özür dilerim.
Kiraz Çiçeği tarafından 12/23/2008 2:00:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
ampulle belki aydınlanırlar sözüm ona aydınlar !!
Ne aydını, hangi aydın , kaç aydın var bu memleketin bağrında şöyle esti mi ,kökünü kazıyacak kaç yiğit var...Varsa da nerdeler ,hangi ülkede kayak yapıyorlar !
Ümidim kalmadı artık, ölüm istiyorum Rahmandan ...
Utanıyorum insanlığımdan, Utandıranlar ellerini ceplerinden çıkarmasınlar.
Kahrolsun ! ekmeğimi yiyip,suyumu içip haine ülkemi peşkeş çeken zihniyete kim sahipse !!
Yazınıza tam destek .....Susmasın kalemler !
O Sözde aydınların balonu patladı herkezin yerine imzalar atmışlar ve adli merciler itirazlarla dolmağa başlayacak ...
DÜN TARİHE YENİ BİR NOT DÜŞTÜK..
TÜRKİYE’de BİR İLK//BU GÜNÜ SÖZDE AYDINLARA İSYAN ve KINAMA GÜNÜ İLAN EDİYORUZ
-Bu da biz Vatan Sevdalılarının kararı…
.....18.ARALIK.2008....Vatan hainlerine/sözde aydınlara İSYAN ve KINAMA GÜNÜDÜR.Bu günü "TARİHE NOT DÜŞTÜK" hafızalarımızdan asla silmeyeceğiz.
-Ay-Yıldızlı Bayrağımızın altında yaşayıp/Bayrağımıza yan gözle bakan hainleri kınıyoruz.
-Ekmeğimizi yiyerek/üstüne üstlük,pastamızı çalanları kınıyoruz.
-Ermeni diyasporasının gönül birlikteliğini yapanları/Saroz’un emir kulu olanları/Doğu/G.Doğu ve Anadolu da/daha gün ışığı görmemiş bebelerimize ve de kadın,erkek,genç,yaşlı tüm ulusumuza hunharca/kalleşce yapılan katliamları görmezden gelen o sözde aydın bütün işbirlikçileri kınıyoruz.
... Arkadaşlarım sizden bu mesajı en az 10 kişiye ulaştırmanızı bekliyorum/Bu Vatan Sevdalılarının Türkiye’ye borcudur.
Evet arkadaşlar ve can dostlarım günlerdir yükselttiğimiz sese kulak vereceğinizi biliyorum.Bu gün M.Kemal’den sonra ki en acı gün.Ütopilerini geliştirerek Soykırım yaptık özür diliyoruz diyen /vatan hainlerini içimizde besleyip-büyüttüğümüzü bütün delilleri ile şüphe götürmez olarak gördüğümüz gün....
-Sözde soykırım yapıldı diyerek özür dileme gafletinde asla ve asla hiç kimse bulunamaz.Hepimizin ailelerinde yaşanmış acı ermeni hikkayeleri varken ve bütün tarihimiz aksi yönde kan kokarken/istatistikler zayiatımızı ortaya koymuşken/Arşivlerimiz Dünya Devletlerinin tarihçilerine açılmışken bu ne küstahlık / bu ne cüret.
-Biz en başından haykıramadık.Biz en başından 1-0 mağlup olduk
…NEDEN Mİ…?
-Bu Vatanı en az bizim kadar sevdiğine inandığım sevgili...
-Hırant Dink’in cenazesinde yüzbinler...Hırant’ız dediler SUSTUK...
-Hırant Dink’in cenazesinde yine yüzbinler HEPİMİZ ERMENİYİZ Dediler..YİNE SUSTUK.Sahi biz hepimiz Ermeni’miyiz?
-SORUYORUM BİZ NİÇİN ERMENİYİZ DEDİRTTİK KENDİMİZE....?
-ASALA; Her kademeden 43 ATAŞE görevlimizi,SİVİL ve GÜVENLİK personelimizi zalimanece/acımasızca katlederken,neden ERMENİ SOYSUZLAR BİZDE...ALİ/AHMET/MEHMET’iz demediler...
-Ve yine SORUYORUM hiçte gitmesi uygun olmayan; Cbaşkanı GÜL,ERMENİSTAN’a neden gitti...? ? ?
-O’nun gidişi bizim sözde aydınlarımızı ne yazık ki fazlası ile cesaretlendirdi...
-Kısacası bu gün benim ÖLDÜĞÜM GÜN.....
-BU GÜN BENİM/BİZİM/BİZLERİN... GERÇEK TÜRK AYDINLARININ SÖZDE AYDINLARA İSYAN ve KINAMA GÜNÜ...
-Göründüğü üzere meşakatli, bir o kadar da uzun yol başladı/Biz Vatansevdalıları buna fazlası ile hazırız.
-Kalemin/yüreğin tam puan devam etsin
ERMENİ ÇETELERİ VE ERMENİ DİASPORASI
Ermenilere sırasıyla, Anadolu'da; 'Kara Haç', 'Armenakan' ve 'Vatan Koruyucuları', Cenevre'de; 'Hınçak', Tiflis'te; 'Taşnak' komiteleri kurdurulmuştur. Bu komitelere hedef olarak Doğu Anadolu toprakları, amaç olarak ise Osmanlı Ermenileri'nin birliği gösterilmiştir.
Bu amaçla kışkırtılan Ermeni komiteleri, ilk olarak 1890 Erzurum isyanını gerçekleştirmiş, ardından da Kumkapı gösterisi, Kayseri, Yozgat, Çorum ve Merzifon olayları, Sasun isyanı, Bab-ı Ali gösterisi, Zeytun ve Van isyanı, Osmanlı Bankası'nın işgali, Sultan Abdülhamit'e suikast teşebbüsü ve 1909 Adana isyan isyanlarını çıkartmışlardır.
Bu isyanlar sırasında, 1914'de Zeytun'da 100, 1915 Van olaylarında 3000 ve 1914-1915 Muş olaylarında 20.000 Türk, Ermeni mezalimi sonucu hayatlarını kaybetmiştir. Ermeni isyan ve katliamları sırasında katledilen Türklerin sayısı belgelere göre 517.955'dir. Olay tarihi ve yeri belli olup da sayı tespiti yapılamayanlarla birlikte bu rakam 2 milyona ulaşmaktadır.
Başını A.B.D 'nin çektiği batılı devletlerde yerleşen ermeni Diasporası 1915 yılı olaylarının çığırtkanlığını yapıyor senelerden beri. Dünyanın birçok ülkesinin senatolarında yaptıkları lobi çalışmalarının etkilerini gördüler. Diaspora batılı güçlerce destekleniyor ve Türkiye Cumhuriyetini uluslar arası arenada sıkıntıya sokmak için emperyalizmin taşeronluğunu yapıyor.
KargülüALMILA tarafından 12/23/2008 12:23:12 AM zamanında düzenlenmiştir.