GERÇEK, Mutlak
Şu dakikaya kadar yazılmış olan, şu anda yazılan ve bilinen tüm sonsuz zamanlarda kaleme alınacak olan tüm roman, deneme, öykü, ıvır, zıvır, karalama, şiir ve en mühimi olan ifade ziyanlarına sesleniyorum: Başaramadınız!
Milyonlarca insanın milyonlarca yıl süresince milyonlarca "siz"i kullanarak oluşturduğu saçma-sapan isimlendirmelerle -ki bu isimlendirmelerin bir çoğu yukarıda verilmiştir- ulaşılması istenen mutlak gerçeğe hiçbiriniz ulaşamadınız/ ulaştıramadınız. Bu insanların değil, sizlerin suçudur! Onların sizleri betimlemelerine ve sizlere anlamlar yüklemelerine izin verdiniz. Hepiniz suçlu, hepiniz yüklü kelimelersiniz. Yükünüzü atamadığınız için hem birbirinizi, hem de içinde bulunduğunuz tüm yapıları rezil ettiniz. İçinde bulunduğunuz çağ, sizlerin çöküşüne şahit olacak insanların sessizlik çağıdır artık.
Üzülerek belirtirim ki, sonsuza kadar size verilen cezayı çekmekle mükellefsiniz: Bilen-bilmeyen her insanoğlunun elinde oyuncak olmak...
Mutlak olana varma yarışınız/çabanız/umudunuz/emeliniz sona ermiştir. Hatırlamanız gereken tek şey, yalnızca kelime olduğunuzdur.
Nice anlamsızlıklara,
Mutlak GERÇEK.
YORUMLAR
kelimelerin acizliği sınırlılığından kaynaklanırken;
insan ruhunun bedene hapsi gibi...
elbet bununda bir nedeni vardır Aydıncım, unutma!
mutlak olan tek gerçek dışında kimse bilemez bütünü...
ve kullanamaz tümlüğü.
bu seslenişi okumak
ve seni yeniden görmek çok güzeldi.
sevgimdesin...