- 744 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BEBEĞİM..............
HİÇ DOĞMAYACAK OLAN OĞLUMA .......
BİLİYORUM ,BANA ÇOK KIZGINSIN BİLİYORUM HİÇ AFFETMEYECEKSİN BENİ .HAKLISIN BEBEĞİM.AMA SADECE SEN Mİ ÜZÜLDÜN SEN Mİ KIRILDIN SENMİ İNCİNDİN SANIYORSUN. YA BEN YA BEN NASILIM SENCE? HİÇ Mİ ÜZÜLMÜYORUM,HİÇ Mİ CANIM ACIMIYOR,HİÇMİ AKLIMA GELMEDİĞİNİ SANIYORSUN ?
AMA OLAMAZDI BEBEĞİM.OLAMAZDI.SANA BÖYLE BİR HAKSIZLIĞI YAPAMAZDIM. ACI ÇEKECEKTİN,AĞLAYACAKTIN,HEP MUTSUZ OLACAKTIN,HEP EKSİK OLACAKTIN.BİR YANIN HEP EKSİK KALACAKTI.
KİMSESİZLİK NE DEMEK BUNU EN İYİ BEN BİLİRİM BEBEĞİM. KİMSESİZ OLMAK İNSANIN CANINI ÖYLE ACITIR Kİ.
BEN GÜÇLÜ DEĞİLİM KABUL EDİYORUM.HAKLISIN KENDİMLE SAVAŞMAKTAN YORULDUM ARTIK.GERÇİ O ZAMANLAR GENÇTİM.AMA YAPAMADIM İŞTE CESARET İŞİ,CESARETLİ DEĞİLİM DEMEKKİ.NE OLUR KIZMA BANA BEBEĞİM. BİLİYORUM ÇOK BÜYÜK BİR GÜNAH BU. ALLAHIM BENİ AFFETSİN DİYE HER GECE YALVARIYORUM BEBEĞİM. 12 YILDIR HER GECE.
EVET BEBEĞİM 12 YIL ÖNCEYDİ,SENİN DÜNYAYA GELİP YAŞAMA HAKKINI BİR HASTANE ODASINDA ELİNDEN ALDIM.
BENİ AFFETMEYECEĞİNİ BİLİYORUM.BANA HİÇ BİR ZAMAN ANNE DEMEYECEĞİNİ DE BİLİYORUM. VE BEBEĞİM,; BİLİYORMUSUN BİR TEK SEN ANNE DİYEBİLİRDİN DOĞSAYDIN BANA . ÇÜNKÜ SENİN YAŞAMA ŞANSINI BEN ELİNDEN ALDIM. BENİM ANNE OLMA ŞANSIM DA O HASTANE ODASINDA SON BULDU . BEN SENİ SEVDİM BEBEĞİM. DOĞURMADIM AMA İNAN BANA ÇOK SEVDİM. SEN BANA ANNE DİYEMEDİN ,VE HİÇ BİR ZAMAN BANA ANNE DİYECEK BİR ÇOCUĞUM OLMAYACAK BİLİYORMUSUN BEBEĞİM.
CENNETİNDE RAHAT UYU MELEĞİM.
BANA ANNE DİYEMEYEN OĞLUMA........
YORUMLAR
Annelik duygularını bu denli yoğun yaşayan birisi ,eminm bu olayı da isteyerek gerçekleştirmemiştir.
Suçluluk duygusundan kurtulmadığınız sürece , maalesef bu acıyı her zaman yaşamak zorunda kalacaksınız.
İnşallah sadece bir kurgudur.Sizin yazdıklarınız kurgu da olsa bu tür uygulamaların olduğu da bir gerçek tabii.İsteyerek ya da istemeyerek...