- 2071 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşamın Tadı
yaşamın tadı demek insanın mutluluğa eriştiği andır.Bu an dediğimiz zaman birimine bazen insanın ömrü yetmeyebilir. Bazen de bir bakarsın hiç ummadığın kısa zamanda karşılaşırsın.
İnsan nasıl mutlu olabileceğini kestirebilse de,aksilikler peşini bırakmaz.Bir bakarsın bir engel onun mutluluğunu ertelediğini görür.Olsun,zorluğa göğüs germek;hayatın en güzel mücadelesidir diye düşünüyorum.Azimle insanın aşamayacağı hiç bir engel yoktur.Engel dediğimiz zorluklar hayatın çetin basamaklarıdır.Bu basamakları tek tek aşmak gerekir çetin olsa bile.Zaten kolay kazanılan bir mutluluğun tadı da kısa süreli olur.Hayat devam ettiği müddetçe çalışıp,çabalayıp yaşamın tadına varmak ana gayemiz olmalıdır.
Kısa öz olarak söylemek gerekirse;Mutluluğa erişmek için atılan her adım için ne kadar çile çekilirse yaşamın tadı öylece güzel olur.
...M.Sıddık SOLMAZ...
YORUMLAR
Mücadeleninde bir sınırı olsa gerek.Hayat pahasına mücadele çok yıkıcı ve yakıcı oluyor.Genede allah sabırlar versin.Zalimler olmasaişler daha tatlı olacakta,aç gözlü,şerefsizler hayatı acı yapıyor.Başka ülkelerdede insanlar yaşıyor,ama bizim ülkemiz gibi değiller,en azından insan gibi yaşıyorlar.
Mustafam gene söyledi söyleyeceğini,Tebrik ediyorum seni
Kısa öz olarak söylemek gerekirse;Mutluluğa erişmek için atılan her adım için ne kadar çile çekilirse yaşamın tadı öylece güzel olur.
...M.Sıddık SOLMAZ...
Çok güzel yüreğinizle yazmış olduğunuz kısa ama çok güzel ve dolu dolu anlatımlı harika yazınızı kutlar...
Selam saygı ve sevgilerimi sunarım..