- 1922 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
Kimsenin ağladığımı duyacağı yok..! Ülkem benim, sevdam, kahredenim…
Sirenler arasından geçiyorum. Geçenin çitlerinden atlıyorum . Şehrin ışıkları yansıyor çöplüklere..çöplerden kuruyorum geleceğimi.Hemen yanı başımda bir serçe..herkes yığınları görüyor.Kimsenin umurunda değil serçe..kimsenin umurunda değil umut.kimsenin umurunda değil hayat ve anlamı..Yalnızca tüketiyorlar. Yukarı mahalle ne saçarsa üstlerine tüketiyorlar. Çocuklarını bile yiyen azgın bir yamyam sürüsüne dönüştüler.Tüketecek şey bulamazlarsa tükeniyorlar. Aşk onlara yüz vermiyor artık.Umut yaklaşmıyor yanlarına. Özgür değiller…Zavallılar çöp üretim merkezlerinin şehvetli ışıklarına kanıyorlar.Suratları karanlıklaşıyor.Bilinçleri muğlaklaşıyor. Yalnızca sloganları var,dudaklarını 1946 da hadım etti emperyalizm..konuşurlarsa öldürülüyorlar.
Hepsinin yanlış tanımladığı bir yukarı mahalle var. Haritaları yanlış, adresleri yanlış..çok çalış diyor biri onlara,çalış ve tüket.Tüketmek için çalış, çalışmak için tüket..! Ve bağırsaklarının kölesi ol..! Bu halinle kabul edilmezsin yukarı mahalleye.Post bıyıklarını yalaya yalaya,ısıra ısıra kıllarını yukarı mahalleye yürüyorlar. Kendi söylediklerine inanmaktan başka çareleri kalmıyor.Kalabalıklar halinde yürüyorlar.
-Hopla kukla
-Sıçra kukla
- Eğil kukla
- Kalk kukla
-Sıkıldım senden öl kukla
Halk adına,emek adalet adına,bayrak vatan adına,din adına yürüyorlar yukarı mahalleye. Bütün sözlüklere bu kavramları yanlış yazdılar. Onlar yanlışa inanıyorlar. Doğru işlerine gelmiyor.Çünkü yukarı mahalle öyle istiyor.Tek umurlarında olmayan insan adına bir şeyler yapmak…Yukarı mahalle öyle istiyor..
Sağırlar diyalogu hakim tüm sokaklarda…Herkes kendinin akıllı ve iyi olduğunu iddia ediyor. Diğerleri aptal ve insan bile değil.Herkesin bir ötekisi var..Ötekisinden hainler türetiyor.Çünkü yukarı mahalle öyle istiyor.kardeşlerini yiyerek beslendiler yıllardır. Kardeşlerinin kanından arta kalan tadı bıyıklarını yalayarak tekrar tekrar istiyorlar..Çünkü yukarı mahalle kan ister..yukarı mahalle kaos ister..Birbirine düşerse insanlığı tecrit edilmiş, yürekleri kitlenmiş, köpekleştirilmiş sürüler yukarı mahalle silahları hazırlar ve bu zavallı sürüler birbirlerini öldürmeye başlar.aranan kan bulunur..
Yukarı mahallenin gücü ne diye soruyorlar..Bilemedin yüz kişi nasıl becerir bunca işi…Yukarı mahalle aşağı mahalleden devşirmelerle gerçekleştirir kendini..
Yürüyorlar işte,..Sözüm ona Emperyalizm karşıtları , emperyalist yataklarına soyunuyor orospu cilveleriyle…slogan slogan devşirilmeye yürüyor..Yukarı mahalle 600 yıllık devleti de böyle yıkmayı başarabildi..tecrübeliler..Pratikleri var..şimdi 80 yıllık sübyana göz diktiler..
Ortadoğu’yu da böyle ateşe verdiler. Afrika’yı , Latin Amerika’yı….Önce ortak aklı yok ederek.Önce insanı ve onun geçmişini ve inancını yok ederek.. Hormonlarla kulaklarını büyütüyorlar halkların.Kulakları büyüyenlerin, beyinleri küçülüyor. Beyinleri küçülenlerin vicdanları küçülüyor. Vicdanı küçülen artık insan değildir. Faşistler insan değildir. Ve ülkemde hızla faşizmin kara katranları sızıyor sokaklarıma..Kolesterol gibi, salyayı bol akıtan
Nefsi kabartan
Ahh..! İnsanlarım benim….aşklarım benim..kahırlarım benim..
YORUMLAR
biz üç kuruşluk bütün sevdalarımızı
hep son vuruşunda alnından vurmuşuz
şimdi her kalp atışında durmaya hazır
tek yürek vuruşunda yanmaya hazır
dünyanın nabzında patlamaya hazır
yokluğumuza kara bir sevda kurmuşuz
Hey
Hey gidi hey
Hey dünya
Hey fani hey
tek gülüşlük bir ömrün var
o başka bir hâl
Ben bütün Sevdaları ateşe vermişim
Kahredenim
Vatanım ...
Gönül pınarımızın hüznü dinmez
Damla
Damla
Teşekkür ederim Usta Kâleminize .
Selam, saygı, dua, muhabbetle
.
sevgili dostlar bu yazımdan hiç kimse kendine paye çıkarmasın..hiç bir kimsede yazının muhatabı benim düşüncem değil ötekiler öyle diye düşünmesin..
faşizmin beslendiği ana damar budur..en solundan en sağına kadar bütün düşünceler içinde faşist taşıyabilir..
eğerki bir kişi..benim düşüncelerim doğru..diğerleri aptal kandırılmış diye düşünüyorsa..ben iyiyim ben akıllıyı ben ve benim gibiler yaşasın diğerleri olmasın diyorsa bu yazının muhatabıdır.oblara atfedilmişdir.Çünkü yukarı mahalle 800 e yakın sivil toplum örgütüyle çalışıyor..içlerinede,türkçüsü,kürtçüsü,kemalisti,dincisi,sosyalisti her çeşit örgütleri var..onları amaçlarına ulaştırmamak isteyen herkes birlik adına konuşsun..dirlik adına..bu ülkede beraber yaşamanın pratikleri ve adaletli bölüşüm adına..
hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ediyorum
Yukarı mahalle 600 yıllık devleti de böyle yıkmayı başarabildi..tecrübeliler..Pratikleri var..şimdi 80 yıllık sübyana göz diktiler..
O mahallede çocukları okuyor, paraları çoğalıyor, gemiler çiftleniyor.
Bizim de bu alt mahallede gecekondu barakamız yıkılıyor, onların emriyle.Avukaları eliyle, belediyesiyle, kadastrosuyla,düzmece hile hurda diz boyu....
Kandırdığını götürüyor, işte iç savaş zemini hazıyorlar.....
Şimdi gözlerin görme, kulakların duyma zamanıdır.
Tebrikler....Mavi kristal gökyüzüne doğru....
Çok yerinde ve aklımızı başımıza almazsak,
ABD TANKLARINI BAĞDAT SOKAKLARINDA PERVASIZCA DOLAŞTIĞI GİBİ
AÇIK İŞGALİN AYAK SESLERİNİ DUYUMSATTI.
BİRLİK DİRLİK, HAK BİLİRLİK; ADALET VE DEMOKRASİ, ATATÜRK'Ü İYİ TANIYIP ÖĞRENİRLİK
GEREK BU ÜLKEYE..
ONUN KİTAPLIĞINDA 7000 İN ÜSTÜNDE KİTAP VARDI,
MERAK EDEN ANIT KABİRDE BAKSIN ATA'MIZ KAÇ DİLDEN HANGİ ESRLERİ OKUMUŞ.
SAYGILAR ŞAHAN BEY KUTLARIM 10 PUAN
sert bir yazıydı..
gerçekliğimize değinmesi yönünden yerinde bir vurgu..
çünkü her şey o kadar değersizleşti ki..
materyalist düşünceler olağan hayatlarımızı ve değerlerimizi de metaya çevirdi..
hiçbir fayda sağlamayan, yıkım ve ötekileştirme üzerine kurulu sözde idealist fikirler kafatasçı anlayışlarla toplumu bölmeye başladı...
büyük egolar, kazanma hırsı ardında doymak bilmez iştahlar, tüketme çılgınlığını getirdi..
geride sıfır inanç, sıfır vicdan, anlamsız kaygı ve kavgalar kaldı, bir de büyük bir boşluk..
..
kutlarım.
haklı bir yazı..