HER NE YAPARSAN YAP SENİ SEVİYORUM
Acaba sen de beni düşünüyor musun şu an? Benim senin için ağladığım gibi sende benim için bir damla dahi olsun gözyaşı döküyor musun? Sesimi duymak istediğinde gururun engel oluyor mu hiç? Ben seni özlüyorum sen bilmesen de ya sen sevgilim ya sen ne yapıyorsun…
Boş yere kavgalarmış bunlar. Hiçler uğruna birbirimizin kalbini kırmışız. Annem hep iyi bir tamirci olmamı söylerdi. Görüyorum ki annemin sözünü tutamamışım ya da sen tutturmamışsın.
Neydi ya da niyeydi bunca tartışma bunca huzursuzluk. Birbirimizi çok sevmemizden ve her şeyden kıskanmamızdan mı yoksa artık sevgimizin azalmasından mı. Bana sorarsan seni bilmem ama benim sana olan sevgim hala ilk günkü gibi. Aynı heyecan var içimde. Ne zaman sesini duysam aynı kuş kanat çırpıyor kalbimde. Aynı şekilde,aynı yöne…
Ah şuraya yazdıklarımı sana bir anlatabilsem. Nasıl da isterim senin adımı bir daha söylemeni. Nasıl da hasret kaldım sesini duymaya. Oysa biraz önce telefonu kapattım. Ama sesin beni sevmediğini söylüyordu adeta. O eski aşk yoktu sanki. Nasıl da kalbimi acıttı o halin. Ben alışkın değilim seni öyle bulmaya incindim yara aldım ve tedavi edecek hiç kimse yok çünkü sen yoksun…
Ne yapıyorsun şuan nerdesin kiminlesin. Ben seni özlerken sen kimleri özlüyorsun sevdiklerinin yanında mı? Yada sende hasret misin onlara benim sana hasret olduğum gibi…
Seni seviyorum bebeğim sen ne yaparsan yap nasıl davranırsan davran seni seviyorum.