hayalim...
Evet zaman büyütürmüş insanı azaltırmış acıyı,çoğaltırmış aşkı…tam tamına 25 yılı geride bıraktım iyisiyle kötüsüyle.gitmez dediklerin gitmiş gider dediklerin yanıma kar kalmış.
Bakıyorum geçmişe ne vardı elimde kalan kim vardı yanımda .Birileri gelmiş birileri gitmiş.Misket oynadığım arkadaşlar,saklambaç oynadığım dostlar kim bilir şimdi nerelerdeler? Ben nerdeyim?Şimdilerde bir heyecan var içimde beni alıp kimsenin olmadığı mutluluklar diyarına götürecek.Hayallerim var çocukça… Masal kitaplarından çıkıp gelecek bir beyaz atlı prens.Duyuyorum kendini kandırma dediğinizi…Var evet var ısrarla tekrarlıyorum beni bulacağına inandığım bir beyaz atlı prensim var.Bir anda gelecek ayaklarımı yerden kesecek nasıl olduğunu anlamadan ömrümü onun yanında geçecek.Beni bulma ihtimalini düşünmek bile heyecanlandırıyor.Gözünün içine baktığımda içimden bir şeyler alıp götürecek Beni o kocaman kollarının arasına alıp her şeyden herkes den koruyacak.Sevgisi,aşkı hiç ama hiç bitmeyecek ve daha da her geçen gün artacak.İnanıyorum ki oda şuanda beni düşünüyor benim onu düşündüğüm gibi oda bulacağım diyor kendi kendine prensesimi.belki çok yakınımda belki de çok uzaklarda… Bir şekilde yollarımız kesişecek ve bu hayal gerçek olacak.seni bekliyorum seni özlüyorum ve senin varlığına yürekten inanıyorum prensim.
YAZAN MASALCI