- 823 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Hamdolsun!
Başbakanımız dün akşam haber bültenlerine düşen açıklamaları ile yine yüreğimize su serpti: Dünyayı kasıp kavuran ekonomik kriz bugün de ülkemizi es geçmiş, Ankara ve İstanbul’daki tüm kurbanlıklar satılmış; bu iyiye işretmiş... hamdolsun!
Kapılarını kapatan fabrikalar, işlerine sonverilen işçiler hep iyi gidişi sabote etmek isteyen provokatörlerin işi olsa gerek...
Biz iyiyiz, hamdolsun!
YORUMLAR
Bundan öncekileride gördük yağ kuyruğu tüp kuyruğu ekmek kuyruğumu desem...
Neler neler ...Bu kriz c.başkanının fırlattığı bir kitap sonrası çıkmadı diye biliyorum.
Bilemedim, bildirin beni!
Gücünüz yetiyorsa değiştirirsiniz iktidarı.
Yetmiyorsa.
?
£!xt£nc£ tarafından 12/21/2008 4:08:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bakınız Başbakanımız aklı nereden alıyormuş ;
G-20 ÜLKELERİ ARASINDA KRİZDEN TEK ETKİLENMEMİŞ ÜLKE
Küresel krizin Türkiye üzerindeki etkisine de değinen Ekonomi Müsteşarı Eppler, “Türkiye G-20 ülkeleri arasında krizden etkilenmemiş tek ülke diyebiliriz. Bunu şöyle anlayabiliriz ki, Türkiye'deki özel sektörü G-20 ülkeleriyle kıyaslandığımızda krizden çok fazla etkilenmediği açıkça ortaya çıkar. Türkiye 2001 yılında yaşanan ekonomik kriz nedeniyle finans sektörü içinde zaten çok acı bir tecrübe yaşamıştı. Kriz sonrası aldığı önlemler ve yapısal düzenlemeler sayesinde küresel krizden çok fazla etkilenmedi. Türkiye Merkez Bankası'nı bu süreçte oldukça başarılı bulduk. Bankalar arasındaki borçlanmanın kesilmemesinin bu başarıda önemli rolü olduğunu düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
Yani adamların arasında bir kriz söz konusu değil gerçekten de . Kurbanlar satıldı diyorlarsa doğrudur çünkü bütün kurbanlıkları onlar ( Tayip ve şürekası) yemiştir :))) Tabi olan da halka olmuştur ...
Güzeldi, sevgiler antakyalı ozan...
Satılan kurbanlıklar mı ekonominin ölçüsüymüş?
"Dünya Bankası Türkiye Ülke Direktörü Ulrich Zachau, 2009 Yılında İşsizliğin Artacağını ve Türkiye'de Daha Fazla Fakir İnsan Olacağını Belirtti.
Dünya Bankası Türkiye Ülke Direktörü Ulrich Zachau, 2009 yılında işsizliğin artacağını ve Türkiye’de daha fazla fakir insan olacağını belirterek, "Bu insanların ve bu ailelerin sosyal korumaya sahip olması çok önemli" dedi.
Zachau, Türkiye ekonomisindeki gelişmelere ilişkin olarak basın mensuplarına yaptığı değerlendirmede, 2009’da ekonominin seyrinin oldukça belirsiz olduğuna işaret ederek, dünyadaki durumun kötüye doğru değişmesi nedeniyle projeksiyonlarının sürekli yeni duruma göre uyarlandığını kaydetti. Bu nedenle öngörülerin ancak bir aralık içinde ifade edilebildiğini dile getiren Zachau, "Türkiye’de GSMH büyümesi 2009 yılında büyük ihtimalle 0’ın biraz altı ile yüzde 2 arasında bir aralıkta gerçekleşecek" dedi. "
"Zachau, önemle üzerinde durulması gereken diğer bir alanın da kriz ortamında artan işsizliğin yaratacağı fakirleşmeyle ilişkili olduğunu belirterek, şöyle konuştu: "2009 yılında işsizlik artacak ve Türkiye’de 2007 ve 2008’dekinden daha fazla fakir insan olacak. Bu insanların ve bu ailelerin sosyal korumaya sahip olması çok önemli."
(Ankara Haber Ajansı) 20.12.2008..........
"Kocaeli’nin Alikahya beldesinde kurulu Brisa Bridgestone Sabancı Lastik Sanayii ve Ticaret A.Ş.’de, ekonomik kriz gerekçe gösterilerek işten çıkarmaların başlaması üzerine yaklaşık 1300 işçinin başlattığı “üretimi durdurup işyerini terketmeme” eyleminin gerekçesi ne idi acaba?
64 işçinin iş akitleri neden feshedildi?İşveren fabrikada üretimi neden 9 gün durdurma (ki lokavttır bu) kararı aldı?Üstelik bu kararın alınması yani üretimin durdurulmuş olması işten çıkarmaların önünü kesmeyecek tam tersi bu süreç içersinde iş akitleri feshedilen işçileri tazminatsız gönderme yolunu açacak işverene.Kazanılmış haklar korunmazsa neler oluyor ortada.Memleketin her yanın da asırlık firmalar kapılarına kilit vurdu,kriz olmadığından yaptılar herhalde keyiflerinden.Söylenecek söz çok.Aynı yerden bakmıyoruz kriz es geçti diyenlerle bir çok şeye.Keşke zamanım olsada istatistiki bilgilerle tek tek sıralasam krizin memleketimi es geçmediğini.Şimdilik bu kadarı benim baktığım yerden.
Teşekkürlerim bilineni(bilmek isteyenler için)paylaştığınıza.....SAYGIMLA....
Ek bilgi:Dünyayı sarsan ekonomik kriz meclis lokantasını da vurmuş:)))
1.5 ytl.satılan(tabağı) kuru fasulye % 70 zamla 2.5 ytl.çıkarılmış.Hani diyorum hala ve dahi ısrarla "es geçti hamdolsun" diyenler yemiyorlar mı o fasulyeden?......Yoksa fiyat artışları krizle alakasız mı artık ekonomi de?:))))
Eş:)Hülya tarafından 12/20/2008 7:59:56 PM zamanında düzenlenmiştir.