- 598 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ GÜNLÜĞÜM
MERHABA SEVGİLİ GÜNLÜĞÜM
NASILSIN DİYE BAŞLIYORUM SÖZÜME VE TEK ARKADAŞIM OLDUĞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM
BUGÜN YİNE HERGÜN OLDUĞU GİBİ YALNIZDIM HEMDE COK YALNIZ ...
ŞİİRİMDE BELİRTTİĞİM BİR ÖĞRETMENİM VAR VE NEDENSE BEN ONU ÇOK SEVİYORUM
BENİM EN YAKIN ARKADASIM KADAR YAKIN BANA BAZENDE O KADAR KIZDIRIYOR Kİ BENİ NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM ADETA AKLIMI YİTİRİYORUM HER ZAMAN Kİ O SADE USLUBUMLE KARŞILIK VERİYORUM OLAYLARA SENCEDE HAKLI MIYIM HAYATTA DOĞRU DÜRÜST BİR KIZ OLMAYA AKLIMDAN GECENLERİ YAPMAYA CALIŞTIM HEP İNSANIN ÖZGÜRLÜÜNÜ YAŞAMASI KADAR GÜZEL BİR ŞEY YOK BENCE YAŞIM DAHA COK KÜÇÜK BU YÜZDEN BU TÜR DUYGULARI İLK DEFA YAŞIYORUM BU YAZIYI OKUYANLARDAN RİCAM LÜTFEN BENİ ELEŞTİRSİNLER BUNU GERÇEKTEN COK İSTİYORUM ELVEDA...
YORUMLAR
sevgili yavrum,özgürlükler güzel olsada sınırları aşarsan,başkalarının özgürlük alanına girersen üzülürsün,yaşam faturalarına ödediğin sürece güzeldir,ama kimi zaman faturalar kaldırılamayacak kadar ağırdır.dilerim özgürlüğü dış dünyada değilde iç dünyanda yaşarsın,sevgiyle kalın,mutlu kalın,dost kalın....
sevgili yavrum,özgürlükler güzel olsada sınırları aşarsan,başkalarının özgürlük alanına girersen üzülürsün,yaşam faturalarına ödediğin sürece güzeldir,ama kimi zaman faturalar kaldırılamayacak kadar ağırdır.dilerim özgürlüğü dış dünyada değilde iç dünyanda yaşarsın,sevgiyle kalın,mutlu kalın,dost kalın....
Öğretmen öğrenci ilişkisini arkadaşlık olarak görmen sanrım arkadaş çevrenle iletişim zorluğundan kaynaklanıyor. Buna bir çözüm bulmalısın sevgili kardeşim. Ayrıca hiç birimiz için özgürlükler sınırsız değildir, başkalarının sınırına yaklaştığında özgürlüğünün sınırı ortaya çıkar. deneme yazın bence güzel olmuş, ilerde kendini geliştireceğine eminim. Birde büyük harf kullanmazsan daha iyi olur kanaatindeyim. Yinede kutlarım seni, kalemin dai olsun..