- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ABD Yİ BIRAK ANADOLUYA BAK...
Dünya ABD kaynaklı ekonomik krize odaklandı..Sanki nefesler tutulmuş yeryüzünde yaşayanlar heyecanla bir şeyleri bekliyormuş gibi..Acaba Amerikan İmparotorluğu çökecek mi? sorusuna yanıt arıyor insanlar....
DEĞERLİ OKUYUCU bu krizden ABD ye birşey olmaz,kimse heveslenmesin..ABD İNSANOĞLUNUN BİNLERCE yıl oluşturduğu maddeyi ön plana alan materyalizm ve onun uzantısı kapitalizmin zirve noktasıdır..Bu medeniyetin en büyük destekçiside kapısında bulunduğumuz Avrupa Uygarlığıdır..Bakarsanız batılı bütün ülkelerin en az ABD kadar krizi önleme paketleri açtığını görürsünüz..
Ben gelişmekte olan bir ekonomide yaşıyorum..Bir ABD vatandaşı otomobili benden üç kat daha ucuza alıyor,petrolü dört defa daha ucuza tüketiyor..Eğitimde,sağlıkta,sosyal yaşamda benden bir asır ileride;görgü,kültür de bonusu...İNSANINI ÖN PLANDA TUTTUĞU İÇİN KAZANIYOR..Mutlu insanlar da devleti güçlü kılıyor..
Aslında benim ülkemde çok büyük yalnış yapılıyor.. İnsanlar,özellikle bilim insanları gözlerini kapatmış acaba bu kriz bize ne zaman vurur diye biçare bekliyorlar..Ha vurdu ha vuracak..HİÇKİMSE ŞUNU SÖYLEYEMİYOR..ABD dediğiniz ülkenin tarihi üçyüzelli yılı geçmiyor...Oysa benim ANADOLUM insanoğlunun enaz yedibinbeşyüzyıllık uygarlık beşiği,
nice medeniyetler gelmiş geçmiş,batı uygarlığının labaratuarı olmuş bir coğrafya;PARAYI BULMUŞ VE İLK DEFA KULLANMIŞ bir tarihi var..
İnanıyorum ki Anadolu insanı kendine güveni geldiği gün Dünya Uygarlığına geçmişte olduğu gibi çok şeyler katacak... AH bir arkasındaki devasa altyapıyı görebilse ah önüne bir bakabilse...
ALIN SİZE BİR PAS..Dünya BOR REZERVLERİNİN yüzde seksenbeşi bizde,haydi dünya ekonomisindeki kullanımını yaygınlaştırın...YAYGINLAŞTIRIN VE KAZANIN...
Pas kime mi?
Bilim adamlarımımıza..
GENÇLERİMİZE...
Kadınlarımıza..
Erkeklerimize..
Hepimize..
DRAMALI55
YORUMLAR
Sözünü ettiğiniz pası ,kış uykusuna yatmış ve uyanmaya hiç de niyeti olmayanlar nasıl alsınlar Sayın Yazar !
Aslında sözünü ettklerinizi çoğumuz biliyoruz ama nafile..
Uyşturucu mu vermişler bize,uyutmuşlar mı,yoksa el ve ayaklarımızı mı bağlamışlar.. Ya da hurafeyi katsak işin içine de ; büyü yapmışlar mı desek ?
Kutluyorum duyarlılığınızı...